Jou heb ik hier dan ook al tijden niet meer gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:04 schreef Andyy het volgende:
Ken alleen Miles Kane van de nieuwe namen
Angus en Julia niet kennenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:04 schreef Andyy het volgende:
Ken alleen Miles Kane van de nieuwe namen
quote:
Ik kende het niet, nu wil ik het alsnog niet kennen, lame low tempo muziekquote:
Is het live vaker met strijkers?quote:
Oh ik heb de prijs nog niet eens gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef Kijana het volgende:
Als er nog wat leuke naampjes voor de zaterdag bij komen, dan haal ik een dagticket. Ik vind het nu nog te prijzig, zeker in vergelijking met vorig jaar.
Weekend kost 119,- een dagje 64,- en kamperen 20,- alles in euro'squote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh ik heb de prijs nog niet eens gezien eigenlijk
Dat denk ik ook ja. Veruit de meeste namen zijn bevestigd voor die dag, en als er nog zo'n 30 namen in totaal bij komen is het aardig verdeeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef theodoor9 het volgende:
Zit de zaterdag al niet aardig vol?
Ze hebben ook beter spul hoor:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kende het niet, nu wil ik het alsnog niet kennen, lame low tempo muziek
Dat was vorig jaar ook al... zaterdag begon Savages pas om 0.45 of nog later...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:48 schreef ohnikua het volgende:
De zaterdag zal de dag blijven met de meeste namen. Vrijdag begint het later en zondag houdt het eerder op.
Ook in Rotown zie ik, nicequote:
quote:Festivalinfo
De Amerikaanse garagerockband Together PANGEA heeft een aantal nieuwe shows op Nederlandse bodem bevestigd. Zo is de groep ook van de partij op Le Guess Who? Mayday en Dauwpop.
De volledige lijst met Nederlandse shows is nu als volgt:
24/5 - Le Guess Who? Mayday, Utrecht
26/5 - Merleyn, Nijmegen
27/5 - Rotown, Rotterdam
28/5 - Vera, Groningen
29/5 - Dauwpop, Hellendoorn
21/6 - Best Kept Secret, Hilvarenbeek
Wisten we dit al? Ik denk dat dit het dan wel was qua headliners...quote:Intiem optreden
De afgelopen jaren bouwde Elbow een warme band op met Nederland. Na succesvolle shows op Lowlands, Pinkpop en in een uitverkochte Heineken Music Hall is de band uit Manchester komende zomer afsluiter op Best Kept Secret Festival (zondag 22 juni). Maar eerst keert Elbow begin volgende maand terug naar Paradiso voor dit intieme optreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |