Ze zien eruit alsof ze zitten te chillen na een zware CITO-toetsquote:Op donderdag 24 april 2014 17:43 schreef yomthorke het volgende:
Amatorski en Samaris tegelijk is ook vervelend. Al neig ik ernaar om de laatste te gaan zien. Ze zien er overigens ook niet verkeerd uit.
[ afbeelding ]
dat had ik ook. blij dat ik nog geen kaartje heb gehaald...quote:
Ja maar hij wordt op 3fm gedraaidquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:33 schreef Darkestrah het volgende:
Dat Falco Benz is eigenlijk nog best wel heel erg tof.
https://soundcloud.com/ma(...)-benz-hat-tricks-e-p
Waardeloos zegquote:
Hiphop is echt mager tov vorig jaar.quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:54 schreef Darkestrah het volgende:
Nachtprogramma + hip hop zijn dus echt duidelijk aan de kant gezet trouwens. Jammer.
Jep Werchter schijnt ook uit het lijstje gehaald te zijn (en was de dag na Hyde Park).quote:Op maandag 28 april 2014 12:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wellicht moet er op de Libertines-reunie geconcentreerd worden.
Van mij mogen ze annuleren: geld voor iets leukers en vooral beters!quote:Op maandag 28 april 2014 12:23 schreef indiaantje89 het volgende:
Mogelijk Babyshambles annulering voor BKS. Ze staan niet meer op hun facebook pagina bij de evenementen. En heeft daar blijkbaar eerder wel gestaan.
Inderdaad jaquote:Op maandag 28 april 2014 15:05 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Van mij mogen ze annuleren: geld voor iets leukers en vooral beters!
Zonde van al die andere dingen die je daar kan eten. Ik denk dat ik daar nu al meer naar uitkijk dan naar de muziekquote:Op maandag 28 april 2014 11:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Mijn gezicht vorig jaar toen ik op de zondag een pulled pork cheeseburger haalde, de burger er tussenuit viel nog voordat ik er een hap van had kunnen nemen, en ik vervolgens met mijn laatste munten terug ging om er nog een te scoren maar te horen kreeg dat ze op wa
Dekt de annuleringsverzekering "ik vind het niet leuk genoeg"?quote:Op maandag 28 april 2014 21:04 schreef Moody het volgende:
Denk erover om mijn kaarten in te ruilen (heb annuleringsverz.)
De zaterdag is top, maar de vrijdag en zondag hebben enkel momenten....jammer want ik had er veel zin in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |