mwoah, Mogwai heeft is toch wel een heel wat 'vriendelijker' bandje dan Swans.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hebben met Mogwai al wel de Swans van vorig jaar te pakken, laten we het nu geen weekendje uit voor het krakershol maken.
Mogwai heeft nog heel wat jaren te gaan dan. Laten ze gewoon Jesu boeken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hebben met Mogwai al wel de Swans van vorig jaar te pakken, laten we het nu geen weekendje uit voor het krakershol maken.
Inderdaad. Eén van de beste nummers aller tijden, hoewel Stella ook hoge ogen gooit. Beide niet gespeeld tijdens hun laatste optreden in de HMH.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:24 schreef leeell het volgende:
derde keer Interpol scheepsrecht hoop ik, wat betere setlist (moet Leif Erikson nog altijd live horen)
Aan de site van Neutral Milk hotel te zien, zijn ze eerst lang op tour in de US, dan vanaf 15 mei in Europa op tour en zakken ze na Le Guess Who festival (<3) af naar het zuiden tot eerste week van juni. Gezien de tourlengte lijkt het me wel aannemlijk dat ze tussen dan en Oyafestival (8 aug) weer terug naar de US zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:01 schreef Gehenna het volgende:
Ik hoop eigenlijk op b.v. Neutral Milk Hotel, Slowdive, Slint, GY!BE en vooral veel onbekend nieuw spul (dat waren vorig jaar ook de smaakmakers)
Zeker weten van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeker weten van niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laten ze gewoon Jesu boeken.
Hij noemt gewoon alle bazennamen van Primavera op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:34 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
Aan de site van Neutral Milk hotel te zien, zijn ze eerst lang op tour in de US, dan vanaf 15 mei in Europa op tour en zakken ze na Le Guess Who festival (<3) af naar het zuiden tot eerste week van juni. Gezien de tourlengte lijkt het me wel aannemlijk dat ze tussen dan en Oyafestival (8 aug) weer terug naar de US zijn.
Precies, als ze weer aan het touren zijn is er weer hoopquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij noemt gewoon alle bazennamen van Primavera op.
Ik zou daar zoooo graag eens heen willen he.
Vind ik ook, ja. Mogwai vind ik prachtig, Swans gaat mij te hard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
mwoah, Mogwai heeft is toch wel een heel wat 'vriendelijker' bandje dan Swans.
De week ervoor volgens mijquote:Op maandag 3 februari 2014 13:26 schreef Leonos het volgende:
Hola! Weet iemand wanneer deze fissa vorig jaar uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |