Line upquote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Succesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
We mogen die OP ook wel eens gaan vernieuwen.
Tof! Was er een andere bron dan deze screen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:20 schreef Drebbelman het volgende:
erg leuke toevoeging:
[ afbeelding ]
sitar power![]()
los van wat mensen die het bericht gezien hebben op twitter voordat het weer verwijderd werd niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tof! Was er een andere bron dan deze screen?
Ok top!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:31 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
los van wat mensen die het bericht gezien hebben op twitter voordat het weer verwijderd werd niet.
Het zou ieg een perfecte naam zijn voor dat kleine tentje achterin.
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 29-01-2014 om 09:04:55George Ezra en Interpol bevestigd voor Best Kept Secret. De komende minuten volgt een hele lijst bij @giel3fm reageer retweet
quote:Franz Ferdinand, Interpol, Babyshambles, George Ezra, Chvrches, Mogwai, The Wytches, TRAAMS, School Is Cool, Elephant Stone. Warm Soda, Jaakko Eino Kalevi, Radkey, Pional (live), Maydien, Nils Frahm, Daryll-Ann, Childhood, Oddisee, Pink Mountaintops, Girl Band, Larry Gus.
Warm Soda, Jaakko Eino Kalevi en Girl Band kan ik aanraden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:14 schreef AMDB het volgende:
De grote namen zijn leuk, de kleinere ken ik amper. Inluisteren dus om te beslissen of ik ga.
Inderdaad. Ik word nog niet overgehaald om alsnog te gaan. BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he? Al heeft bv FF wel een goede plaat afgeleverd vorig jaar.quote:
Dit is weer zo'n uitspraak waar veel over te zeggen valt, maar niet dat hij doordacht is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:35 schreef NvM het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n uitspraak waar veel over te zeggen valt, maar niet dat hij doordacht is.
dubbelquote:
Als je voor namen van dat formaat gaat kun je ook beter naar een ander festival gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
dubbel![]()
Vorig jaar Damien Rice, Portishead etc etc, artiesten die al jaren niks uitgebracht hebben. Nu Interpol, Franz Ferdinand, Pixies, etc etc...muv misschien FF (wat ik al noem) bands die niks noemenswaardigs hebben uitgebracht in jaren. Maar goed. Deze discussie is vorig jaar al 100x gehouden, en nu weer 50x. Het is ook niet direct iets negatiefs hoor (vorig jaar was geweldig) maar het valt me wel heel erg op.
Je bent zelf een vervlogen naam!quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
dubbel![]()
Vorig jaar Damien Rice, Portishead etc etc, artiesten die al jaren niks uitgebracht hebben. Nu Interpol, Franz Ferdinand, Pixies, etc etc...muv misschien FF (wat ik al noem) bands die niks noemenswaardigs hebben uitgebracht in jaren. Maar goed. Deze discussie is vorig jaar al 100x gehouden, en nu weer 50x. Het is ook niet direct iets negatiefs hoor (vorig jaar was geweldig) maar het valt me wel heel erg op.
Te weinig primavera en teveel lowlands. Mogwai en Interpolquote:
Antics heeft ook zes, zeven goede nummers. Is de Bloc Party van dit jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef Gehenna het volgende:
Mogwai staan live wel hun mannetje trouwensmaar nog niet zo lang geleden nog gezien op Incubate, dus niet direct behoefte aan
Interpol is fantastisch als ze alleen hun debuut () zouden spelen (de rest heb ik amper iets mee). Hun optreden op Lowlands een aantal jaartjes terug, viel iig bijzonder tegen
Slow Hands is wel erg tof, de rest vind maar matig tot redelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Antics heeft ook zes, zeven goede nummers. Is de Bloc Party van dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |