Inderdaad. Ik word nog niet overgehaald om alsnog te gaan. BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he? Al heeft bv FF wel een goede plaat afgeleverd vorig jaar.quote:
Dit is weer zo'n uitspraak waar veel over te zeggen valt, maar niet dat hij doordacht is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:35 schreef NvM het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n uitspraak waar veel over te zeggen valt, maar niet dat hij doordacht is.
dubbelquote:
Als je voor namen van dat formaat gaat kun je ook beter naar een ander festival gaan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
dubbel![]()
Vorig jaar Damien Rice, Portishead etc etc, artiesten die al jaren niks uitgebracht hebben. Nu Interpol, Franz Ferdinand, Pixies, etc etc...muv misschien FF (wat ik al noem) bands die niks noemenswaardigs hebben uitgebracht in jaren. Maar goed. Deze discussie is vorig jaar al 100x gehouden, en nu weer 50x. Het is ook niet direct iets negatiefs hoor (vorig jaar was geweldig) maar het valt me wel heel erg op.
Je bent zelf een vervlogen naam!quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
[..]
dubbel![]()
Vorig jaar Damien Rice, Portishead etc etc, artiesten die al jaren niks uitgebracht hebben. Nu Interpol, Franz Ferdinand, Pixies, etc etc...muv misschien FF (wat ik al noem) bands die niks noemenswaardigs hebben uitgebracht in jaren. Maar goed. Deze discussie is vorig jaar al 100x gehouden, en nu weer 50x. Het is ook niet direct iets negatiefs hoor (vorig jaar was geweldig) maar het valt me wel heel erg op.
Te weinig primavera en teveel lowlands. Mogwai en Interpolquote:
Antics heeft ook zes, zeven goede nummers. Is de Bloc Party van dit jaar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef Gehenna het volgende:
Mogwai staan live wel hun mannetje trouwensmaar nog niet zo lang geleden nog gezien op Incubate, dus niet direct behoefte aan
Interpol is fantastisch als ze alleen hun debuut () zouden spelen (de rest heb ik amper iets mee). Hun optreden op Lowlands een aantal jaartjes terug, viel iig bijzonder tegen
Slow Hands is wel erg tof, de rest vind maar matig tot redelijk eigenlijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Antics heeft ook zes, zeven goede nummers. Is de Bloc Party van dit jaar.
Ik ben behoorlijk onder de indruk van de zanger van Radkey, ook live gaat dat erg goed.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:57 schreef WoD het volgende:
Franz Ferdinand, Babyshambles(!), Mogwai, The Wytches, Elephant Stone, Radkey, Pional en Girl Band vind ik leuk uit dit rijtje. Maar nog steeds niet overtuigd om een kaartje te kopen, al beviel vorig jaar erg goed!
Dat is ook niet mijn punt. Het zijn vooral namen die teren op het succes van weleer. Dat ze nog albums uitbrengen doet wat mij betreft er niet zoveel toe. (al waren portishead en damien vorig jaar ook echt artiesten die al lang niks uitbrachten, met name Damien)quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:42 schreef Felagund het volgende:
Het grootste gedeelte heeft toch wel wat uitgebracht? Interpol is bezig met een nieuw album:
http://pitchfork.com/news(...)album-announce-tour/
Enige echt vervlogen namen zijn Daryll-Ann, waarbij Pixies nog steeds EP's uit brengt en Daryll-Ann dit jaar een reünie tour doet. Dan is het wel logisch dat je die uitnodigt.
Dat klopt wel, maar is het ook niet een beetje de bands/doelgroep waarop BKS zich lijkt te richten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn punt. Het zijn vooral namen die teren op het succes van weleer. Dat ze nog albums uitbrengen doet wat mij betreft er niet zoveel toe. (al waren portishead en damien vorig jaar ook echt artiesten die al lang niks uitbrachten, met name Damien)
Ik zie liever goede acts van weleer dan de fucking babyshambles.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat klopt wel, maar is het ook niet een beetje de bands/doelgroep waarop BKS zich lijkt te richten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |