abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136083737
quote:
15s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:19 schreef Gehenna het volgende:
Wat een tegenvallende namen zeg -O-
Inderdaad. Ik word nog niet overgehaald om alsnog te gaan. BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he? Al heeft bv FF wel een goede plaat afgeleverd vorig jaar.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_136083882
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he?
Dit is weer zo'n uitspraak waar veel over te zeggen valt, maar niet dat hij doordacht is.
pi_136083920
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:27 schreef Norrage het volgende:

[..]

BKS is wel een beetje van de vervlogen namen he?
:')
pi_136083932
Mogwai :D
pi_136083944
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:35 schreef NvM het volgende:

[..]

Dit is weer zo'n uitspraak waar veel over te zeggen valt, maar niet dat hij doordacht is.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:37 schreef Leonos het volgende:

[..]

:')
dubbel :')

Vorig jaar Damien Rice, Portishead etc etc, artiesten die al jaren niks uitgebracht hebben. Nu Interpol, Franz Ferdinand, Pixies, etc etc...muv misschien FF (wat ik al noem) bands die niks noemenswaardigs hebben uitgebracht in jaren. Maar goed. Deze discussie is vorig jaar al 100x gehouden, en nu weer 50x. Het is ook niet direct iets negatiefs hoor (vorig jaar was geweldig) maar het valt me wel heel erg op.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_136083979
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:

[..]

[..]

Vorig jaar Damien Rice, Portishead etc etc, artiesten die al jaren niks uitgebracht hebben. Nu Interpol, Franz Ferdinand, Pixies, etc etc...muv misschien FF (wat ik al noem) bands die niks noemenswaardigs hebben uitgebracht in jaren. Maar goed. Deze discussie is vorig jaar al 100x gehouden, en nu weer 50x. Het is ook niet direct iets negatiefs hoor (vorig jaar was geweldig) maar het valt me wel heel erg op.
Als je voor namen van dat formaat gaat kun je ook beter naar een ander festival gaan.

Er zitten genoeg leuke kleine namen tussen. Ik hoop alleen dat ze niet weer, net als vorig jaar, een aantal van die kleine spannende namen op het veel te grote podium gaan zetten.
In the coolest little capital of the world
  woensdag 29 januari 2014 @ 09:41:04 #32
192683 AMDB
Visionair.
pi_136083983
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:38 schreef Norrage het volgende:

[..]

[..]

Je bent zelf een vervlogen naam!
pi_136084007
Het grootste gedeelte heeft toch wel wat uitgebracht? Interpol is bezig met een nieuw album:
http://pitchfork.com/news(...)album-announce-tour/

Enige echt vervlogen namen zijn Daryll-Ann, waarbij Pixies nog steeds EP's uit brengt en Daryll-Ann dit jaar een reünie tour doet. Dan is het wel logisch dat je die uitnodigt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_136084206
Op Interpol na ook niet echt enthousiast, al lijkt Babyshambles wel leuk om een keer te zien.
pi_136084368
Interpol, Nils Frahm en Daryll-Ann zijn hele toffe namen, de rest doet me weinig tot niets.
  Redactie Sport woensdag 29 januari 2014 @ 10:07:37 #36
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136084593
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:13 schreef Darkestrah het volgende:
Dit gaat hem niet worden.
Te weinig primavera en teveel lowlands. Mogwai en Interpol _O_ maar babyshambles :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_136084649
Mogwai staan live wel hun mannetje trouwens ^O^ maar nog niet zo lang geleden nog gezien op Incubate, dus niet direct behoefte aan :)

Interpol is fantastisch als ze alleen hun debuut ( O+ ) zouden spelen (de rest heb ik amper iets mee). Hun optreden op Lowlands een aantal jaartjes terug, viel iig bijzonder tegen :{
Robert Moog died for our synths
  Redactie Sport woensdag 29 januari 2014 @ 10:11:32 #38
pi_136084708
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:09 schreef Gehenna het volgende:
Mogwai staan live wel hun mannetje trouwens ^O^ maar nog niet zo lang geleden nog gezien op Incubate, dus niet direct behoefte aan :)

Interpol is fantastisch als ze alleen hun debuut ( O+ ) zouden spelen (de rest heb ik amper iets mee). Hun optreden op Lowlands een aantal jaartjes terug, viel iig bijzonder tegen :{
Antics heeft ook zes, zeven goede nummers. Is de Bloc Party van dit jaar.
pi_136084740
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Antics heeft ook zes, zeven goede nummers. Is de Bloc Party van dit jaar.
Slow Hands is wel erg tof, de rest vind maar matig tot redelijk eigenlijk.
En Bloc Party heeft maar 1 leuk nummer imho :P
Robert Moog died for our synths
  Redactie Sport woensdag 29 januari 2014 @ 10:13:26 #40
pi_136084754
Maar als ik primavera zie waren er zoveel meer mogelijkheden dan dit. Toch jammer dat het wat generieker is dan vorig jaar. Ik vrees dat DTRH daar ook mee te maken heeft.
pi_136084989
Nu weet ik niet wat de overwegingen van BKS zijn geweest, maar ik had toch wel heel wat meer durf verwacht met het programmeren van de tweede editie. Is toch het consolideren van je nieuw verworven plek binnen festivalland. Beetje 'niksig' gevoel krijg ik bij deze namen, ben ik bang.
pi_136085185
Matig, komt Down The Rabbit Hole vandaag ook met nieuwe namen dan?
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:40:26 #43
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136085522
Hiphop is ook nog ver te zoeken, die Maydien vind ik niet erg geweldig.
pi_136085536
Er komen ook nog veel meer namen.
  Redactie Sport woensdag 29 januari 2014 @ 10:45:30 #45
pi_136085691
Het zijn wel leuke namen hoor, alleen hoop ik toch op een slowdive, slint, gybe, enz... Dit is voor mij teveel vulnamen en de bands die ik dan wel graag zie zijn niet meer wat het was.

Chvrches is de enige naam waar ik echt vrolijk van word naast Mogwai
pi_136086097
Franz Ferdinand, Babyshambles(!), Mogwai, The Wytches, Elephant Stone, Radkey, Pional en Girl Band vind ik leuk uit dit rijtje. Maar nog steeds niet overtuigd om een kaartje te kopen, al beviel vorig jaar erg goed!
Voor relevante muziek: An Unknown Sound
  woensdag 29 januari 2014 @ 10:59:07 #47
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_136086160
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:57 schreef WoD het volgende:
Franz Ferdinand, Babyshambles(!), Mogwai, The Wytches, Elephant Stone, Radkey, Pional en Girl Band vind ik leuk uit dit rijtje. Maar nog steeds niet overtuigd om een kaartje te kopen, al beviel vorig jaar erg goed!
Ik ben behoorlijk onder de indruk van de zanger van Radkey, ook live gaat dat erg goed.

danzigdanzigdanzig
pi_136086392
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 09:42 schreef Felagund het volgende:
Het grootste gedeelte heeft toch wel wat uitgebracht? Interpol is bezig met een nieuw album:
http://pitchfork.com/news(...)album-announce-tour/

Enige echt vervlogen namen zijn Daryll-Ann, waarbij Pixies nog steeds EP's uit brengt en Daryll-Ann dit jaar een reünie tour doet. Dan is het wel logisch dat je die uitnodigt.
Dat is ook niet mijn punt. Het zijn vooral namen die teren op het succes van weleer. Dat ze nog albums uitbrengen doet wat mij betreft er niet zoveel toe. (al waren portishead en damien vorig jaar ook echt artiesten die al lang niks uitbrachten, met name Damien)
pi_136086471
quote:
7s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:06 schreef Norrage het volgende:

[..]

Dat is ook niet mijn punt. Het zijn vooral namen die teren op het succes van weleer. Dat ze nog albums uitbrengen doet wat mij betreft er niet zoveel toe. (al waren portishead en damien vorig jaar ook echt artiesten die al lang niks uitbrachten, met name Damien)
Dat klopt wel, maar is het ook niet een beetje de bands/doelgroep waarop BKS zich lijkt te richten?
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Redactie Sport woensdag 29 januari 2014 @ 11:12:07 #50
pi_136086565
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 11:08 schreef Felagund het volgende:

[..]

Dat klopt wel, maar is het ook niet een beetje de bands/doelgroep waarop BKS zich lijkt te richten?
Ik zie liever goede acts van weleer dan de fucking babyshambles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')