Line upquote:De eerste editie van Best Kept Secret festival vindt plaats op vrijdag 21, zaterdag 22 en zondag 23 juni 2013 op evenemententerrein van Event Centre Beekse Bergen in Hilvarenbeek.
Best Kept Secret festival focust 100% op muziek, met een sterke, scherpe line-up waar grotere namen worden afgewisseld door veel nieuwe ontdekkingen uit indie, folk, hiphop, dubstep, rock, electronica of een mix van stijlen. Het fraaie festivalterrein met bos, strand, zwemwater, nabijgelegen bungalowpark en camping, het uitstekende eten en drinken dragen bij aan ons doel: jouw ideale festival.
Succesquote:Op dinsdag 28 januari 2014 17:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
We mogen die OP ook wel eens gaan vernieuwen.
Tof! Was er een andere bron dan deze screen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:20 schreef Drebbelman het volgende:
erg leuke toevoeging:
[ afbeelding ]
sitar power![]()
los van wat mensen die het bericht gezien hebben op twitter voordat het weer verwijderd werd niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Tof! Was er een andere bron dan deze screen?
Ok top!quote:Op dinsdag 28 januari 2014 18:31 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
los van wat mensen die het bericht gezien hebben op twitter voordat het weer verwijderd werd niet.
Het zou ieg een perfecte naam zijn voor dat kleine tentje achterin.
twitter:atzedevrieze twitterde op woensdag 29-01-2014 om 09:04:55George Ezra en Interpol bevestigd voor Best Kept Secret. De komende minuten volgt een hele lijst bij @giel3fm reageer retweet
quote:Franz Ferdinand, Interpol, Babyshambles, George Ezra, Chvrches, Mogwai, The Wytches, TRAAMS, School Is Cool, Elephant Stone. Warm Soda, Jaakko Eino Kalevi, Radkey, Pional (live), Maydien, Nils Frahm, Daryll-Ann, Childhood, Oddisee, Pink Mountaintops, Girl Band, Larry Gus.
Warm Soda, Jaakko Eino Kalevi en Girl Band kan ik aanraden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:14 schreef AMDB het volgende:
De grote namen zijn leuk, de kleinere ken ik amper. Inluisteren dus om te beslissen of ik ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |