Haha, goede timingquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
BKS pullt een Primavera'tje.
Tien verstopte namen:
Ik hoor James Blake, Midlake, The 1975, Wild Beasts, The Notwist, Broken Twin, Eaux, Mø, The Preachers,
Dat lijkt me dan ook, ja. Blijkbaar hebben ze ook ene Falco Pantzz geboekt, te horen op 0:55.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:25 schreef Norrage het volgende:
En waar ik Preatures hoor hoop ik echt dat het deze zijn:
En niet een andere Preachers ofzo
Klinkt best goed, die zaterdag wordt beter en beter.quote:
Was voorprogramma CHVRCHES vorig jaar. Puicke live band.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Klinkt best goed, die zaterdag wordt beter en beter.
Mis overigens over de hele lineup nog wel wat nachtprogramma, al zou ik het ook tof vinden als ze je met wat rustige muziek naar je tentje begeleiden en je zachtjes instoppen. Kusje op je voorhoofd erbij. Misschien een verhaaltje.
Ze staan een maandje eerder in Utrecht, tijdens een ander prima festival. Misschien daar een kaartje voor kopen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef yomthorke het volgende:
Had gehoopt op The War On Drugs, maar kan hier best mee leven. Wild Beasts is in ieder geval erg lekker!
Is mij bekend. Iets met budget en student enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ze staan een maandje eerder in Utrecht, tijdens een ander prima festival. Misschien daar een kaartje voor kopen?
Vooral niet gaan dan. The 1975 is misschien ook wel de kutste act uit dat rijtje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:49 schreef Andyy het volgende:
Ik ken alleen 1975, wat een fucking irritante band is dat. Ik ga misschien wel niet dit jaar
Mijn hoop was niet tevergeefsquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef yomthorke het volgende:
Had gehoopt op The War On Drugs, maar kan hier best mee leven. Wild Beasts is in ieder geval erg lekker!
The War On Drugs: Vrijdag (zo te zien hebben ze dit net veranderd naar Zaterdag)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:42 schreef theodoor9 het volgende:
Netjes, deze zag ik niet meer aankomen eerlijk gezegd. Nu hopen dat er iets voor de zaterdag bij zit..
Eens, ik ga me wel vermaken 3 dagen daarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef WoD het volgende:
Toch weer gewoon een hele mooie line-up als ik het overzicht zo bekijk. Elke dag genoeg namen die ik wil zien.Hoop voor de vrijdag alleen nog op 1 of 2 wat grotere namen erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |