Jou heb ik hier dan ook al tijden niet meer gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:04 schreef Andyy het volgende:
Ken alleen Miles Kane van de nieuwe namen
Angus en Julia niet kennenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:04 schreef Andyy het volgende:
Ken alleen Miles Kane van de nieuwe namen
quote:
Ik kende het niet, nu wil ik het alsnog niet kennen, lame low tempo muziekquote:
Is het live vaker met strijkers?quote:
Oh ik heb de prijs nog niet eens gezien eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef Kijana het volgende:
Als er nog wat leuke naampjes voor de zaterdag bij komen, dan haal ik een dagticket. Ik vind het nu nog te prijzig, zeker in vergelijking met vorig jaar.
Weekend kost 119,- een dagje 64,- en kamperen 20,- alles in euro'squote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh ik heb de prijs nog niet eens gezien eigenlijk
Dat denk ik ook ja. Veruit de meeste namen zijn bevestigd voor die dag, en als er nog zo'n 30 namen in totaal bij komen is het aardig verdeeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef theodoor9 het volgende:
Zit de zaterdag al niet aardig vol?
Ze hebben ook beter spul hoor:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:04 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kende het niet, nu wil ik het alsnog niet kennen, lame low tempo muziek
Dat was vorig jaar ook al... zaterdag begon Savages pas om 0.45 of nog later...quote:Op maandag 24 februari 2014 14:48 schreef ohnikua het volgende:
De zaterdag zal de dag blijven met de meeste namen. Vrijdag begint het later en zondag houdt het eerder op.
Ook in Rotown zie ik, nicequote:
quote:Festivalinfo
De Amerikaanse garagerockband Together PANGEA heeft een aantal nieuwe shows op Nederlandse bodem bevestigd. Zo is de groep ook van de partij op Le Guess Who? Mayday en Dauwpop.
De volledige lijst met Nederlandse shows is nu als volgt:
24/5 - Le Guess Who? Mayday, Utrecht
26/5 - Merleyn, Nijmegen
27/5 - Rotown, Rotterdam
28/5 - Vera, Groningen
29/5 - Dauwpop, Hellendoorn
21/6 - Best Kept Secret, Hilvarenbeek
Wisten we dit al? Ik denk dat dit het dan wel was qua headliners...quote:Intiem optreden
De afgelopen jaren bouwde Elbow een warme band op met Nederland. Na succesvolle shows op Lowlands, Pinkpop en in een uitverkochte Heineken Music Hall is de band uit Manchester komende zomer afsluiter op Best Kept Secret Festival (zondag 22 juni). Maar eerst keert Elbow begin volgende maand terug naar Paradiso voor dit intieme optreden.
Waren er mensen die dachten dat Elbow geen afsluiter was? En volgens mij is alleen Interpol nog een afsluiter en moet er toch nog 1 bij.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Wisten we dit al? Ik denk dat dit het dan wel was qua headliners...
Leek opzich wel duidelijk ja. Er werd eerder ook gezegd door de organisatie dat er meer bands bij zouden komen van het formaat Elbow.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:36 schreef yomthorke het volgende:
[..]
Wisten we dit al? Ik denk dat dit het dan wel was qua headliners...
Volgens mij zijn Pixies en Interpol de headliners van vrijdag, Franz Ferdinand die van zaterdag en Elbow die van zondag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:42 schreef portie het volgende:
[..]
Waren er mensen die dachten dat Elbow geen afsluiter was? En volgens mij is alleen Interpol nog een afsluiter en moet er toch nog 1 bij.
Ik denk/hoop dat Franz ferdinand niet gaat headlinen. Leuk voor ITGWO of WTWTA maar voor BKS hoop ik toch dat ze geen headliner zijn. De headliners vorig jaar en Elbow & interpol zijn namen die op lowlands ook zouden headlinen. Franz Ferdinand heeft die status nooit gehaald.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Pixies en Interpol de headliners van vrijdag, Franz Ferdinand die van zaterdag en Elbow die van zondag.
Ik hoop met ik mee, maar denk niet dat je gelijk hebt. Interpol had de laatste keer op Lowlands trouwens exact dezelfde spot als Franz Ferdinand. Al voorlaatste in de alpha op zondag.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:47 schreef portie het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat Franz ferdinand niet gaat headlinen. Leuk voor ITGWO of WTWTA maar voor BKS hoop ik toch dat ze geen headliner zijn. De headliners vorig jaar en Elbow & interpol zijn namen die op lowlands ook zouden headlinen. Franz Ferdinand heeft die status nooit gehaald.
waar baseer je die overenkomsten op? qua 'populariteit/grootte' van de band? want muzikaal gezien slaan die vergelijkingen echt als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:08 schreef ranja het volgende:
Ik heb eens wat namen van vorig jaar en dit jaar naast elkaar gelegd, zitten best leuke overeenkomsten in als je er zo naar kijkt![]()
Ik ken lang niet alles maar heb wat ik ken wat geprobeerd...
Arctic Monkeys = Franz Ferdinand
Black Lips = together PANGEA
Bloc Party = The Horrors
The Maccabees = Interpol
Agnes Obel = Angus & Julia Stone
Allah-Las = School is Cool
Kashmir = Elbow
Melody's Echo Chamber = Chvrches
Mozes And The Firstborn = Moss
Swans = Mogwai
The History Of Apple Pie = September Girls
Two Door Cinema Club = Daryll Ann
Kurt Vile & The Violators = Miles Kane
No Age = Babyshambles
Portishead = Slowdive
Sigur Ros = Belle and Sebastian
Skaters = The Wytches
The Black Angels = Pixies
Traumahelikopter = Bombay Show Pig
het wachten is nog op de vergelijkbare Splashh en Savages
genre en historie/herkomst met namequote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:16 schreef Drebbelman het volgende:
waar baseer je die overenkomsten op? qua 'populariteit/grootte' van de band? want muzikaal gezien slaan die vergelijkingen echt als een tang op een varken.
gaan jullie het hele weekend? Er bestaat een kans dat ik er toch wel bij benquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:40 schreef WeezerButler het volgende:
M'n moppie veert ook op van Slowdive. We hebben al kaartjes
Factory Floor op LL vorig jaar was ook een hoogtepuntje![]()
Ja we gaan het hele weekend:-)quote:Op woensdag 19 maart 2014 11:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
gaan jullie het hele weekend? Er bestaat een kans dat ik er toch wel bij ben
Doe maar zo met je connectiesquote:Op donderdag 20 maart 2014 12:13 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb nu een zaterdagticket, maar de kans bestaat dat ik toch nog een weekendticket kan regelen. En daar zeg ik uiteraard geen nee tegen.
Zou kunnen maar verwacht ze eerder op Lowlands, aangezien ze ook Pukkelpop doen.quote:Op donderdag 20 maart 2014 12:24 schreef yomthorke het volgende:
Ik zou heel blij worden van Robyn & Royksopp, die kans is wel aanwezig geloof ik.
Haha, goede timingquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:18 schreef Darkestrah het volgende:
BKS pullt een Primavera'tje.
Tien verstopte namen:
Ik hoor James Blake, Midlake, The 1975, Wild Beasts, The Notwist, Broken Twin, Eaux, Mø, The Preachers,
Dat lijkt me dan ook, ja. Blijkbaar hebben ze ook ene Falco Pantzz geboekt, te horen op 0:55.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:25 schreef Norrage het volgende:
En waar ik Preatures hoor hoop ik echt dat het deze zijn:
En niet een andere Preachers ofzo
Klinkt best goed, die zaterdag wordt beter en beter.quote:
Was voorprogramma CHVRCHES vorig jaar. Puicke live band.quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:37 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Klinkt best goed, die zaterdag wordt beter en beter.
Mis overigens over de hele lineup nog wel wat nachtprogramma, al zou ik het ook tof vinden als ze je met wat rustige muziek naar je tentje begeleiden en je zachtjes instoppen. Kusje op je voorhoofd erbij. Misschien een verhaaltje.
Ze staan een maandje eerder in Utrecht, tijdens een ander prima festival. Misschien daar een kaartje voor kopen?quote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef yomthorke het volgende:
Had gehoopt op The War On Drugs, maar kan hier best mee leven. Wild Beasts is in ieder geval erg lekker!
Is mij bekend. Iets met budget en student enzoquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ze staan een maandje eerder in Utrecht, tijdens een ander prima festival. Misschien daar een kaartje voor kopen?
Vooral niet gaan dan. The 1975 is misschien ook wel de kutste act uit dat rijtje.quote:Op donderdag 20 maart 2014 23:49 schreef Andyy het volgende:
Ik ken alleen 1975, wat een fucking irritante band is dat. Ik ga misschien wel niet dit jaar
Mijn hoop was niet tevergeefsquote:Op donderdag 20 maart 2014 22:39 schreef yomthorke het volgende:
Had gehoopt op The War On Drugs, maar kan hier best mee leven. Wild Beasts is in ieder geval erg lekker!
The War On Drugs: Vrijdag (zo te zien hebben ze dit net veranderd naar Zaterdag)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:42 schreef theodoor9 het volgende:
Netjes, deze zag ik niet meer aankomen eerlijk gezegd. Nu hopen dat er iets voor de zaterdag bij zit..
Eens, ik ga me wel vermaken 3 dagen daarquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:04 schreef WoD het volgende:
Toch weer gewoon een hele mooie line-up als ik het overzicht zo bekijk. Elke dag genoeg namen die ik wil zien.Hoop voor de vrijdag alleen nog op 1 of 2 wat grotere namen erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |