Die trap vind ik idd ook niets maar daar keek ik even omheen.quote:
Oh, zo. Duhquote:Op zondag 26 januari 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n schrale nieuwe flatje. Appartement.
Vooral onpraktisch, het loopt niet lekker en is onhandig als je lam bentquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die trap vind ik idd ook niets maar daar keek ik even omheen.
No biggie inderdaad. Fuck de popo.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen probleem toch, gewoon volgend jaar halen. Is toch maar iets debiels. Gaat het wel beter sinds je in Amsterdam zit?
[..]
Dank je.
Dit dus minus het brak zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eckte studenten reizen overal gratis heen, zitten brak in de collegezaal en halen hun P pas in het 2e jaar.
[..]
App?
Maffia zaken alles tog.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
En ja, ik snap dat jouw 'reizen' over het buitenland ging.
Gvd man.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, zo. Duh. Denk d'r heeft er één een app ontwikkeld
.
Ja spekglad en waarschijnlijk met gaten tussen de tredenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, zo. Duh. Denk d'r heeft er één een app ontwikkeld
.
[..]
Vooral onpraktisch, het loopt niet lekker en is onhandig als je lam bent.
Wat lees je zoal?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja spekglad en waarschijnlijk met gaten tussen de tredenVind een trap in de huiskamer sowieso geen succes. Maar die ramen en boekenkast en inrichting
Niet toch, trouwens? Zonder P is je laatst behaalde bullshit je havodiplomaquote:
Pakken hagelslag, air refreshener en tekst op blikjes frisdrank. Jijquote:
Ahw, Achterhoekboy wordt groot. Traantje weggepinkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No biggie inderdaad. Fuck de popo.
Ja, gaat veel beter. Heb het ook erg naar mijn zin hier. Bijlmer is trouwens ook niet eens zo heel gevaarlijk. Twee weken geleden alleen iemand hier tegenover neergestoken, maar was waarschijnlijk een afrekening.
Als ik binnenkort langs Arnhem kom dan mag ik wel even wat Perzische gerechten komen proeven hé.
Ik heb niet eens een diploma van de middelbare school.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet toch, trouwens? Zonder P is je laatst behaalde bullshit je havodiploma.
Momenteel vrijwel alleen maar boeken voor m'n opleiding want scriptie, maar normaal gesproken vrij uiteenlopend van Pride & Prejudice tot de Hannibal reeks of The Hitchhiker's Guide to the Galaxy en de vervolgen. En graphic novels.quote:
Vandaag voor het eerst pindakaas met hagelslag gegeten, was best lekker maar het wint toch niet van het broodje pindakaas met aardbeienjam.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet toch, trouwens? Zonder P is je laatst behaalde bullshit je havodiploma.
[..]
Pakken hagelslag, air refreshener en tekst op blikjes frisdrank. Jij?
Omdat je niet kan koken moeten we maar gaan uiteten?!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, Achterhoekboy wordt groot. Traantje weggepinkt.
Ja hoor, mag altijd. Zit een heel chill Iraans restaurant op de Hommelseweg.
Lol, probleemkind, Ali Illegali, ghetto queenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een diploma van de middelbare school.![]()
Daarom post ie ook op fokquote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, probleemkind, Ali Illegali, ghetto queen.
Ik heb "The Hitchiker's Guide to the Galaxy" set hier ook liggen maar nog niet gelezen. Hij moet erg grappig zijn hé? Op reddit staat die op nummer 1 in de top 100 boeken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Momenteel vrijwel alleen maar boeken voor m'n opleiding want scriptie, maar normaal gesproken vrij uiteenlopend van Pride & Prejudice tot de Hannibal reeks of The Hitchhiker's Guide to the Galaxy en de vervolgen. En graphic novels.
Kaas met jam.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst pindakaas met hagelslag gegeten, was best lekker maar het wint toch niet van het broodje pindakaas met aardbeienjam.
[..]
Omdat je niet kan koken moeten we maar gaan uiteten?!Onacceptabel.
Op een crackerquote:
Haha.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, probleemkind, Ali Illegali, ghetto queen.
Zou je naar rechts swipen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Ben best goed terechtgekomen hoor.
Op beschuit.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Op een cracker.
Of een krentenbol met pindakaas en jong belegen kaas. Of wit brood met kaas en avocado, zout en peper
.
Ja ik heb hardop gelachen bij het lezen. Moet wel zeggen dat hoe verder je in de serie komt hoe belachelijker het allemaal wordt. Op zich niet erg, maar op den duur kon ik het niet meer allemaal even goed volgen. Binnenkort maar eens herlezen, is toch alweer een tijdje geleden.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb "The Hitchiker's Guide to the Galaxy" set hier ook liggen maar nog niet gelezen. Hij moet erg grappig zijn hé? Op reddit staat die op nummer 1 in de top 100 boeken.
Que? :squote:
haten op trapquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die trap vind ik idd ook niets maar daar keek ik even omheen.
- Praline pecansquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op beschuit.![]()
Krentenbol met kaas en boter. Blokjes kaas. Kaas.![]()
Weet ik veel, die post van CB ging denk ik over Tinder, dus ik denk ik zeg het tegenovergestelde =$.quote:
ga toch tinderenquote:
Bij jou tochquote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Chocolatebear het volgende:
bij welke users van KLBSC zou je naar links swipen?
Isquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haten op trap
HUEHUEHE snap je m
dat is wel hoe ik meestal meisjes eyefuck jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bij jou tochZeker met die foto die je laatst als achtergrond had bij die macbook of wat het ook was
Haha, alright. Ben benieuwd. Eerst nog een zooi andere boeken lezen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik heb hardop gelachen bij het lezen. Moet wel zeggen dat hoe verder je in de serie komt hoe belachelijker het allemaal wordt. Op zich niet erg, maar op den duur kon ik het niet meer allemaal even goed volgen. Binnenkort maar eens herlezen, is toch alweer een tijdje geleden.
Kom niet bijquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haten op trap
HUEHUEHE snap je m
dit is die shit waar Jumimeisjes hun bil op schudden bij encorequote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Isdat
trap
.
Bij trap music denk ik aan pokoes waar goons op koken en shit.
SiSi no bubbles mango.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- Praline pecans
- Hotwings
- Anything kaas-related
Nog meer voor het boodschappenlijstje?
[..]
Weet ik veel, die post van CB ging denk ik over Tinder, dus ik denk ik zeg het tegenovergestelde =$.
Ik denk echt dat ik als ik klaar ben met dit jaar ik gewoon een paar weken boeken ga verslinden als een gek. Dingen die ik nu lees zijn ook wel heel interessant, maar heb behoefte aan fictiequote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, alright. Ben benieuwd. Eerst nog een zooi andere boeken lezen.
Zeker links danquote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat is wel hoe ik meestal meisjes eyefuck ja
en dan vervolgens beiden niks zeggen bij n match hequote:
Ik begin nooit met praten, dus als jij dat ook niet doet nee inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
en dan vervolgens beiden niks zeggen bij n match he
ouderwets jijquote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik begin nooit met praten, dus als jij dat ook niet doet nee inderdaad
Ja zo kun je het ook noemen idd.quote:
Zou je wel een leuk boek over kunnen schrijven ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
meer posts lezen over het seksleven van dima dan
Haha heb je goed. Readers are leaders. Toen ik nog vier uur per dag in de trein zat kon ik goed lezen, maar nu vind ik het toch lastiger om mijzelf aan het lezen te zetten. Fucking laptop is belachelijk verslavend gewoon.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik als ik klaar ben met dit jaar ik gewoon een paar weken boeken ga verslinden als een gek. Dingen die ik nu lees zijn ook wel heel interessant, maar heb behoefte aan fictie
Wat heb je nog liggen?
Dit lijkt wel z'n piramidespel-postquote:Op zondag 26 januari 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha heb je goed. Readers are leaders. Toen ik nog vier uur per dag in de trein zat kon ik goed lezen, maar nu vind ik het toch lastiger om mijzelf aan het lezen te zetten. Fucking laptop is belachelijk verslavend gewoon.
Ik lees voornamelijk business, psychologie en self-improvement omdat het dichtbij mijn interesses ligt. Heb nog wel andere genres op mijn boekenlijstje staan though. Wil nog graag boeken van Dostovojski, Tolstoj etc. lezen. Op dit moment lees ik "Awaken the Giant Within" van Tony Robbins. Misschien ken je hem wel van zijn TED presentatie, als je daar bekend mee bent.
Gooi nog wat harde bangers dan. Kan ze wel gebruiken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit lijkt wel z'n piramidespel-post.
In de trein lees ik ook altijd inderdaad. Eerder ook altijd voor ik ging slapen, maar het probleem is dat ik dan niet ga slapen dus dat schoot ook niet opquote:Op zondag 26 januari 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha heb je goed. Readers are leaders. Toen ik nog vier uur per dag in de trein zat kon ik goed lezen, maar nu vind ik het toch lastiger om mijzelf aan het lezen te zetten. Fucking laptop is belachelijk verslavend gewoon.
Ik lees voornamelijk business, psychologie en self-improvement omdat het dichtbij mijn interesses ligt. Heb nog wel andere genres op mijn boekenlijstje staan though. Wil nog graag boeken van Dostovojski, Tolstoj etc. lezen. Op dit moment lees ik "Awaken the Giant Within" van Tony Robbins. Misschien ken je hem wel van zijn TED presentatie, als je daar bekend mee bent.
Wat is een piramidespel-postquote:Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit lijkt wel z'n piramidespel-post.
Haha, dat klopt ja. Dat komt doordat je leest en je brein erg actief blijft.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In de trein lees ik ook altijd inderdaad. Eerder ook altijd voor ik ging slapen, maar het probleem is dat ik dan niet ga slapen dus dat schoot ook niet op
Met Russische schrijvers ben ik echt nauwelijks bekend. Komt misschien nog wel een keer een blok van haha. Meestal lees ik dan weer een tijdje alles van die schrijver, dan weer een reeks graphic novels, dan weer een bepaald genre.
Maar nu dus ook veel non-fictie, ook wel leuk voor de afwisseling.
Dat heb ik gemerkt inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dat klopt ja. Dat komt doordat je leest en je brein erg actief blijft.Daarom moet je voordat je gaat slapen ook niks lezen, geen mobieltjes checken en geen TV kijken wil je optimaal slapen.
Ah, daar hebben we onze grote vriend Modus. Het verbaasd mij werkelijk niks dat toevallig jij weer zo moet haten. Jij bent toch diezelfde gozer die maanden, onderhand misschien jarenlang alleen maar kei- en keihard aan het haten was in het PUA topic, voor zover ik die gevolgd heb. Haatdragend persoon ben je, lijkt wel de ongestelde oude versie van Chloroform. Doorzetter ben je wel, dat moet ik je nageven. Misschien is dit wel de reden waarom je op deze planeet bent neergezet. Grappig.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:56 schreef Modus het volgende:
Tony Robbins. Wat een engnek is dat. Sowieso NLP.
.
Wejo ;squote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lijkt wel de ongestelde oude versie van Chloroform.
*verbaastquote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze grote vriend Modus. Het verbaasd mij werkelijk niks dat toevallig jij weer zo moet haten. Jij bent toch diezelfde gozer die maanden, onderhand misschien jarenlang alleen maar kei- en keihard aan het haten was in het PUA topic, voor zover ik die gevolgd heb. Haatdragend persoon ben je, lijkt wel de ongestelde oude versie van Chloroform. Doorzetter ben je wel, dat moet ik je nageven. Misschien is dit wel de reden waarom je op deze planeet bent neergezet. Grappig.
Wel true dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
Die PUA-shit kan natuurlijk ook niet vaak genoeg belachelijk gemaakt worden.
1800% mee eens. Oprechtquote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
Ik geef toe dat het grotendeels rare shizzle is met een vage community waar je de echte goede kwaliteit vindt door dieper in het geheel te gaan, maar er zijn ook ontzettend veel missconcepties betreft PUA. Echter doet dat niets af aan het feit dat je er zo druk over kunt maken. Begrijp het gewoon niet. Waarom zo haten. Je hebt toch wel iets beters te doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
fl freakquote:
Durrrr gespot @ 8:06. Maar eerlijk, dit is ook gewoon cringe-worthy man.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ohja nog ff deze. Must watch als je niets te doen hebt nu.
PUA'ers be like
Ik ben ook wel van mening dat jullie goed bij elkaar passen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind durrr wel schattig. Hij beweerde mijn soulmate te zijn. Vind die onwetendheid wel cute.
Many electricity such click.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind durrr wel schattig. Hij beweerde mijn soulmate te zijn. Vind die onwetendheid wel cute.
Waarom zo gemeen elke keer ;squote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van mening dat jullie goed bij elkaar passen.
auwquote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat moet dat voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens hoiAre you fokking to me?
Hey wanneer mag ik je prikken dan, onze relatie is al maanden bezig en je hebt me alleen afgetrokken.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat moet dat voorstellen?![]()
Tevens hoi
Prikken, trekken... Ben je twaalf of zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hey wanneer mag ik je prikken dan, onze relatie is al maanden bezig en je hebt me alleen afgetrokken.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo mooi die reacties altijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godverdomme ik zie nu pas dat jouw UI een gif is.
Nu zie ik het ookquote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godverdomme ik zie nu pas dat jouw UI een gif is.
quote:Op maandag 27 januari 2014 04:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bel maar naar AstroTV als je vragen hebt.
irl lig je nog in bed te stinken?quote:Op maandag 27 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:
In mijn droom was ik al netjes aangekleed, had ik mijn tanden al gepoetst en was bezig de paarden buiten te zetten.
hier is alleen maar regen gevallenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
Damn wat een sneeuw is hier gevallen, not normaal yo.
Ja i know, was echt deze uithoek. 30km verder op regende het ook gewoon. Bij ons is zeker wel een dikke 10cm sneeuw gevallen.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is alleen maar regen gevallen
Ziek, jammer dat dat hier niet is.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know, was echt deze uithoek. 30km verder op regende het ook gewoon. Bij ons is zeker wel een dikke 10cm sneeuw gevallen.
Ben blij als het weer weg is eigenlijk... moest gisteravond nog weg, ben nog uit de bocht gevlogen tegen de stoepquote:
watquote:Op maandag 27 januari 2014 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know, was echt deze uithoek. 30km verder op regende het ook gewoon. Bij ons is zeker wel een dikke 10cm sneeuw gevallen.
Precies hoe het er staat. En ja, supervaag.quote:
Picsquote:Op maandag 27 januari 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies hoe het er staat. En ja, supervaag.
chai in mantelpakje en op hakken om de paarden buiten te zettenquote:Op maandag 27 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:
In mijn droom was ik al netjes aangekleed, had ik mijn tanden al gepoetst en was bezig de paarden buiten te zetten.
Inderdaad, dat doe ik normaal gewoon in pyjama. Ik liep dan ook te vloeken vanwege alle modder.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
chai in mantelpakje en op hakken om de paarden buiten te zetten
Wou gisteren mijn meidje kapot gooien maar ze wou niet naar buitenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
Hey Noot. Al een sneeuwballengevecht gehouden?
Sneeuwpop maken en daarop gooien.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou gisteren mijn meidje kapot gooien maar ze wou niet naar buitendus toen maar op mijn eigen ramen gegooid
Haha.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou gisteren mijn meidje kapot gooien maar ze wou niet naar buitendus toen maar op mijn eigen ramen gegooid
hier nog steeds niksquote:Op maandag 27 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Kreeg een foto van m'n moeder, niet normaal hoeveel sneeuw daar was gevallen.
Ja ging echt hard joh, niet normaalquote:Op maandag 27 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Kreeg een foto van m'n moeder, niet normaal hoeveel sneeuw daar was gevallen.
Gelukkig niet. Sneeuw.quote:
Misschien was het je vriendin. :$quote:Op maandag 27 januari 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ging echt hard joh, niet normaalblij als het weer weg is tho. Straks eerst weer al die drap
Vanochtend ook sneeuw ruimen van mijn auto, blijkbaar hadden alle honden uit de buurt daar ook gepistof gewoon iemand die moest pissen maar damn that yellow snow
Zaten wel squat sporen bij iddquote:Op maandag 27 januari 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Sneeuw.
[..]
Misschien was het je vriendin. :$
Verdacht. Misschien was dit haar manier om jou terug te pakken omdat jij haar kapot wilde gooien met sneeuwballen.quote:
De feeks!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verdacht. Misschien was dit haar manier om jou terug te pakken omdat jij haar kapot wilde gooien met sneeuwballen.!!
Ja, echt, loopt volledig uit de hand dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De feeks!zal eens een goed gesprek houden want dit kan echt niet!
Was je nu btw nog bij je huisje geweest dit weekend?
Oja eerst dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt, loopt volledig uit de hand dit.
Nee, mag morgen dus die nieuwe shit gaan uitkiezen en dan 3 maart sleutels ophalen. Duurt me nu al te lang.
Ja, precies.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja eerst dat.
I know, zo kut om te wachten tot je los mag gaan en je alles kan fixen zoals je het wil
Hahahaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies.Wil gewoon sleutels en dan eerst een uur radslagen maken in leeg huis.
en dan meteen de buren die komen klagen of het wat stiller kanquote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies.Wil gewoon sleutels en dan eerst een uur radslagen maken in leeg huis.
Kan Chloro zelf meedoen met de Rijdende Rechter.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan meteen de buren die komen klagen of het wat stiller kan
ik heb in elk hoekje gepist om mijn territorium af te bakenenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Precies, dat is ook het 1e wat ik deed
Echt hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Precies, dat is ook het 1e wat ik deed
Ik steek ze gewoon een oog uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan meteen de buren die komen klagen of het wat stiller kan
Wel veel ruimte dan in ene jaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoor.Zou me best een uur kunnen vermaken in zo'n volledig leeg huis nog.
[..]
Ik steek ze gewoon een oog uit.
daar zul je vrienden mee makenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoor.Zou me best een uur kunnen vermaken in zo'n volledig leeg huis nog.
[..]
Ik steek ze gewoon een oog uit.
Ahw, gevoelige boy. :$quote:Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel veel ruimte dan in ene jamaar ik hou niet van dat galmen, dat voelt zo leeg en eenzaam
Al heb ik bij mijn 1e huis ook eerst meermalen met de bureaustoel races gehouden
Je buren als vrienden hebben is gewoon vragen om problemen. Paar maanden later zit je dan samen bij de Rijdende Rechter. :squote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zul je vrienden mee maken
ik heb gewoon mn moeder naar binnen gejaagd om te poetsen en mn vader om te verven en ben zelf spullen gaan verhuizen
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan Chloro zelf meedoen met de Rijdende Rechter.
GMTA *slijmslijmslijmslijmslijm*quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je buren als vrienden hebben is gewoon vragen om problemen. Paar maanden later zit je dan samen bij de Rijdende Rechter. :s
Haha goed geregeld wel.
Haha.quote:
het huis dat aan het mijne grensde lag toen nog leeg, dus daar had ik geen last van.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, gevoelige boy. :$
Hahaha shiiit, ja, dat wil ik ook doen.
[..]
Je buren als vrienden hebben is gewoon vragen om problemen. Paar maanden later zit je dan samen bij de Rijdende Rechter. :s
Haha goed geregeld wel.
Ananas beejers?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het huis dat aan het mijne grensde lag toen nog leeg, dus daar had ik geen last van.
daar woont nu een stel bejaarden
rest van ons pleintje is wel relaxt
Hebben jullie een pleintje ja? Wat cute.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het huis dat aan het mijne grensde lag toen nog leeg, dus daar had ik geen last van.
daar woont nu een stel bejaarden
rest van ons pleintje is wel relaxt
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, gevoelige boy. :$
Hahaha shiiit, ja, dat wil ik ook doen.
[..]
Haha goed geregeld wel.
Zou wel kklullig zijn als je dan ineens dikke krassen in je vloer maakt ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel een aanrader, daarna doe je het waarschijnlijk nooit weer! omdat weinig ruimte en je niet alles kapot wil botsen
pardon?quote:
ja, 7 huisjes met een gezamenlijke binnenplaats en tuin.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie een pleintje ja? Wat cute.
ohw, nooit gehoordquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo spraken de Limburgers die laatst bij de Rijdende Rechter waren NSB'er uit.
succesquote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
En altijd je eerste nacht in een nieuw huis, allemaal gekke geluidjes waar je nog aan moet wennen enzo.
eerste keer dat ik een nieuwe scheur zag in de muur belde ik de huurbaas op, tegenwoordig boeit me dat ook niet meerquote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
En altijd je eerste nacht in een nieuw huis, allemaal gekke geluidjes waar je nog aan moet wennen enzo.
Eh, wat? Dus jij hebt nu allemaal scheuren in je muur waar je geen fuck om geeft?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste keer dat ik een nieuwe scheur zag in de muur belde ik de huurbaas op, tegenwoordig boeit me dat ook niet meer
scheurtjes. niks ernstigs. huurbaas geeft ook geen fuck.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh, wat? Dus jij hebt nu allemaal scheuren in je muur waar je geen fuck om geeft?
hoe ouder hoe groter de scheurquote:Op maandag 27 januari 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheurtjes. niks ernstigs. huurbaas geeft ook geen fuck.
ligt aan de leeftijd enzo.
Al die kloontjes.quote:
;squote:
Mexicanen.quote:
Hey. Waar zijn al je matties? Beetje stil hier.quote:
Ja ik weet niet echtquote:Op maandag 27 januari 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey. Waar zijn al je matties? Beetje stil hier.
kan ik nog bezwaar aantekenen ergens?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef Ambicioso het volgende:
Vandaag krijgt iedereen als het goed is unban
Misschien als je je door Danny in je kontje laat nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan ik nog bezwaar aantekenen ergens?
Spannend.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja ik weet niet echt![]()
Ben het weekend niet zoveel online geweest dus hun ook niet echt gesproken. Deadprez en enfa gingen nog vechten dus misschien is één van hun ook wel dood (hoop enfa).-> niet als doodverwensing bedoeld
![]()
Vandaag krijgt iedereen als het goed is unban
nigguhwhutquote:
Ik wil aan een nieuwe serie beginnen, heb je nog suggesties?quote:
Ja. The Walking Dead (moet je van houden) of Breaking Bad.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil aan een nieuwe serie beginnen, heb je nog suggesties?
Walkin dead ben ik afgehaakt vanwege Loriquote:Op maandag 27 januari 2014 12:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja. The Walking Dead (moet je van houden) of Breaking Bad.
Nah en al gezien. Kan ook gaan opruimen natuurlijk, maar geen zin in. ;squote:Op maandag 27 januari 2014 12:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja. The Walking Dead (moet je van houden) of Breaking Bad.
Waar ben je gestopt?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Walkin dead ben ik afgehaakt vanwege LoriMaar schijnt vlak na het moment dat ik gestopt ben weer leuk te worden.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nah en al gezien. Kan ook gaan opruimen natuurlijk, maar geen zin in. ;s
Ja, precies. Is morgen toch weer een zooi.quote:
Oké beetje raar dan..quote:Op maandag 27 januari 2014 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Is morgen toch weer een zooi.
Ik kijk dus Revenge eh, maar daar zit elke keer een paar weken tussen.Dan doen ze drie weken elke week nieuwe aflevering en dan opeens 5 weken niet. ;s
Nee, ik ook niet. Wilde daar vorig jaar mee beginnen, heb de eerste aflevering na een kwartier uitgezet. Kon niet handelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oké beetje raar dan..
Verder weet ik niet echt leuke series. Game of Thrones maar die heb ik nooit gekeken
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Wilde daar vorig jaar mee beginnen, heb de eerste aflevering na een kwartier uitgezet. Kon niet handelen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Wilde daar vorig jaar mee beginnen, heb de eerste aflevering na een kwartier uitgezet. Kon niet handelen.
maak picsquote:Op maandag 27 januari 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
Eerst maar even douchen. Bijna 1 uur.
Wat? GoT is geweldig joh.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat is niet handigquote:Op maandag 27 januari 2014 12:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou wel kklullig zijn als je dan ineens dikke krassen in je vloer maakt ofzo.Heb ook zo'n trolley met wieltjes waar je dozen op kunt zetten, kun je ook wel leuke dingen mee doen.
waarom niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:12 schreef Chai het volgende:
Je mag mijn haan wel hebben TS.
Dit zijn mijn haan en ik
Why?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij vindt mij niet zo aardig, maar jou misschien wel.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Die onbedwingbare drang van jou om alles op FOK! te delenquote:
Ik was tinypic aan het opruimen, zag dat die daar ook nog stond.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die onbedwingbare drang van jou om alles op FOK! te delen
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan rekent hij het tuitje van 5 cm wel mee zeker
quote:
En ik heb dat nou precies andersom.quote:
Weet niet eens meer, is lang geleden.quote:
stuur eensquote:Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Heb dm's van die gast gelezen naar vrouwen toe... echt...onmogelijk
Ik heb ze niet, wel gelezen.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
stuur eens
oja, en de penispics naar vas.![]()
die staan/stonden toch in kpd?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ze niet, wel gelezen.
Maar echt zoooo slijmerig, niet normaal. Kan mij bijna niet voorstellen dat het serieus is
penispics?
quote:Op maandag 27 januari 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar echt zoooo slijmerig, niet normaal. Kan mij bijna niet voorstellen dat het serieus is
penispics?
Oh dat was dat gedoe toen met dat het dichtgenaaid wasquote:
ze had er een sarcastische opmerking over gemaakt en dat begreep hij niet ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
penispics?
Oh zoquote:Op maandag 27 januari 2014 14:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
ze had er een sarcastische opmerking over gemaakt en dat begreep hij niet ofzo.![]()
Onderkingrid is gekozen, daar was hij nog lekker mee aan het knuffelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, de ingrid die niet gekozen is.
onderkingrid was toch die wel gekozen was?
en eet jij wel eens stamppot tussen de schijtende beesten?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Onderkingrid is gekozen, daar was hij nog lekker mee aan het knuffelen.
En schuldsaneringrid is afgewezen.
Neequote:Op maandag 27 januari 2014 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en eet jij wel eens stamppot tussen de schijtende beesten?
waarom geef jij je telefoonnummer aan powned?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:24 schreef Salatrel het volgende:
met bla bla van powned schikt het dat ik u bel?
nee
dan bel ik een andere keer wel terug
hoeft niet hoor
awwwhh je weet niet eens waarvoor ik bel
maar wel namens wie je belt dus je hoeft niet terug te bellen doei
kan me niet herinneren dat ik dat ooit gedaan heb? ben er ook geen lid vanquote:Op maandag 27 januari 2014 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom geef jij je telefoonnummer aan powned?
ik wel geloof ik (of niet meer), maar mij bellen ze niet..quote:Op maandag 27 januari 2014 15:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik dat ooit gedaan heb? ben er ook geen lid van
naar limbabwe bellen kost te veel denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel geloof ik (of niet meer), maar mij bellen ze niet..
alweer een voordeel van hier wonenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
naar limbabwe bellen kost te veel denk ik
wat is het andere voordeel dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alweer een voordeel van hier wonen
ik weet uit ervaring dat dat niet waar isquote:Op maandag 27 januari 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Marokkanen weten Limburg niet te vinden
heerlen niet meegeteld danquote:Op maandag 27 januari 2014 15:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat dat niet waar is
Behalve Roboquote:
hoax het was gewoon een aardbevingquote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
kk fotograafjes![]()
Museumbezoeker sloopt megavaas
van jou had ik meer verwacht.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Suuut huuut guuut, altijd die vragende klank, moet kotsen.
leuk voor een weekendje, maar dan met piepende banden weer weg.quote:
haha kkskkltje, nu hoef je echt niet met de stoere groep mee te lopen hor. ga mr bij de meide zittequote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Matip het volgende:
kk
bied ik mijn iPhone ter reparatie aan bij de verzekering, krijg ik een skere samsung galaxy i nog wat als leentoestel
Grote jongen jij hé.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha kkskkltje, nu hoef je echt niet met de stoere groep mee te lopen hor. ga mr bij de meide zitte
Ga nu maar weer in de hoek zitten, oke?quote:
Haha wtf, zuur.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Matip het volgende:
kk
bied ik mijn iPhone ter reparatie aan bij de verzekering, krijg ik een skere samsung galaxy i nog wat als leentoestel
quote:
Ja echt belachelijk. Dat terwijl ik de vorige keer ook gewoon een 4S als leentoestel kreeg..quote:Op maandag 27 januari 2014 16:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wtf, zuur.Ik kreeg gewoon een 5 als leentoestel. Vodafone.
Wat is er met je phone dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk. Dat terwijl ik de vorige keer ook gewoon een 4S als leentoestel kreeg..
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Salatrel het volgende:
wees blij dat dat ze je uberhaupt nog een leentoestel geven. je gaat blijkbaar niet erg zorgvuldig om met je spullen droeftoeter
wifi dat niet werkt, exact hetzelfde probleem bij m'n vorige iphonequote:
Betaal ik gewoon voor vriend.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Salatrel het volgende:
wees blij dat dat ze je uberhaupt nog een leentoestel geven. je gaat blijkbaar niet erg zorgvuldig om met je spullen droeftoeter
toevallig wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Matip het volgende:
[..]
wifi dat niet werkt, exact hetzelfde probleem bij m'n vorige iphone
Ik had dat ook met m'n 4. Router opnieuw ingesteld en niks meer aan de hand.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Matip het volgende:
[..]
wifi dat niet werkt, exact hetzelfde probleem bij m'n vorige iphone
Doe niet zo.quote:
Hahaquote:
okquote:
kreeg m'n wifi niet eens aan, was greyed-out zeg maar.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had dat ook met m'n 4. Router opnieuw ingesteld en niks meer aan de hand.
matip is tegen die tijd al 12 Iphones verder.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had dat ook met m'n 4. Router opnieuw ingesteld en niks meer aan de hand.
Sla eens niet zo'n toon tegen mij aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
matip is tegen die tijd al 12 Iphones verder.
uhm ja nee okeequote:Op maandag 27 januari 2014 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sla eens niet zo'n toon tegen mij aan.
quote:
Bretonse gehaktballen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wat ik zal gaan eten vanavond. :s
Meloewaquote:
Heb eigenlijk wel een zwak voor dat onschuldigequote:Op maandag 27 januari 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bretonse gehaktballen.
[..]
Meloewa
Meloewa
Voor een kaartje van 2,80.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |