Die trap vind ik idd ook niets maar daar keek ik even omheen.quote:
Oh, zo. Duhquote:Op zondag 26 januari 2014 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
M'n schrale nieuwe flatje. Appartement.
Vooral onpraktisch, het loopt niet lekker en is onhandig als je lam bentquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die trap vind ik idd ook niets maar daar keek ik even omheen.
No biggie inderdaad. Fuck de popo.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen probleem toch, gewoon volgend jaar halen. Is toch maar iets debiels. Gaat het wel beter sinds je in Amsterdam zit?
[..]
Dank je.
Dit dus minus het brak zijn.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:25 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Eckte studenten reizen overal gratis heen, zitten brak in de collegezaal en halen hun P pas in het 2e jaar.
[..]
App?
Maffia zaken alles tog.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
En ja, ik snap dat jouw 'reizen' over het buitenland ging.
Gvd man.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, zo. Duh. Denk d'r heeft er één een app ontwikkeld
.
Ja spekglad en waarschijnlijk met gaten tussen de tredenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Oh, zo. Duh. Denk d'r heeft er één een app ontwikkeld
.
[..]
Vooral onpraktisch, het loopt niet lekker en is onhandig als je lam bent.
Wat lees je zoal?quote:Op zondag 26 januari 2014 22:30 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja spekglad en waarschijnlijk met gaten tussen de tredenVind een trap in de huiskamer sowieso geen succes. Maar die ramen en boekenkast en inrichting
Niet toch, trouwens? Zonder P is je laatst behaalde bullshit je havodiplomaquote:
Pakken hagelslag, air refreshener en tekst op blikjes frisdrank. Jijquote:
Ahw, Achterhoekboy wordt groot. Traantje weggepinkt.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
No biggie inderdaad. Fuck de popo.
Ja, gaat veel beter. Heb het ook erg naar mijn zin hier. Bijlmer is trouwens ook niet eens zo heel gevaarlijk. Twee weken geleden alleen iemand hier tegenover neergestoken, maar was waarschijnlijk een afrekening.
Als ik binnenkort langs Arnhem kom dan mag ik wel even wat Perzische gerechten komen proeven hé.
Ik heb niet eens een diploma van de middelbare school.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet toch, trouwens? Zonder P is je laatst behaalde bullshit je havodiploma.
Momenteel vrijwel alleen maar boeken voor m'n opleiding want scriptie, maar normaal gesproken vrij uiteenlopend van Pride & Prejudice tot de Hannibal reeks of The Hitchhiker's Guide to the Galaxy en de vervolgen. En graphic novels.quote:
Vandaag voor het eerst pindakaas met hagelslag gegeten, was best lekker maar het wint toch niet van het broodje pindakaas met aardbeienjam.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet toch, trouwens? Zonder P is je laatst behaalde bullshit je havodiploma.
[..]
Pakken hagelslag, air refreshener en tekst op blikjes frisdrank. Jij?
Omdat je niet kan koken moeten we maar gaan uiteten?!quote:Op zondag 26 januari 2014 22:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, Achterhoekboy wordt groot. Traantje weggepinkt.
Ja hoor, mag altijd. Zit een heel chill Iraans restaurant op de Hommelseweg.
Lol, probleemkind, Ali Illegali, ghetto queenquote:Op zondag 26 januari 2014 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een diploma van de middelbare school.![]()
Daarom post ie ook op fokquote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, probleemkind, Ali Illegali, ghetto queen.
Ik heb "The Hitchiker's Guide to the Galaxy" set hier ook liggen maar nog niet gelezen. Hij moet erg grappig zijn hé? Op reddit staat die op nummer 1 in de top 100 boeken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Momenteel vrijwel alleen maar boeken voor m'n opleiding want scriptie, maar normaal gesproken vrij uiteenlopend van Pride & Prejudice tot de Hannibal reeks of The Hitchhiker's Guide to the Galaxy en de vervolgen. En graphic novels.
Kaas met jam.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst pindakaas met hagelslag gegeten, was best lekker maar het wint toch niet van het broodje pindakaas met aardbeienjam.
[..]
Omdat je niet kan koken moeten we maar gaan uiteten?!Onacceptabel.
Op een crackerquote:
Haha.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:35 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lol, probleemkind, Ali Illegali, ghetto queen.
Zou je naar rechts swipen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Ben best goed terechtgekomen hoor.
Op beschuit.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Op een cracker.
Of een krentenbol met pindakaas en jong belegen kaas. Of wit brood met kaas en avocado, zout en peper
.
Ja ik heb hardop gelachen bij het lezen. Moet wel zeggen dat hoe verder je in de serie komt hoe belachelijker het allemaal wordt. Op zich niet erg, maar op den duur kon ik het niet meer allemaal even goed volgen. Binnenkort maar eens herlezen, is toch alweer een tijdje geleden.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb "The Hitchiker's Guide to the Galaxy" set hier ook liggen maar nog niet gelezen. Hij moet erg grappig zijn hé? Op reddit staat die op nummer 1 in de top 100 boeken.
Que? :squote:
haten op trapquote:Op zondag 26 januari 2014 22:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Die trap vind ik idd ook niets maar daar keek ik even omheen.
- Praline pecansquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Op beschuit.![]()
Krentenbol met kaas en boter. Blokjes kaas. Kaas.![]()
Weet ik veel, die post van CB ging denk ik over Tinder, dus ik denk ik zeg het tegenovergestelde =$.quote:
ga toch tinderenquote:
Bij jou tochquote:Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Chocolatebear het volgende:
bij welke users van KLBSC zou je naar links swipen?
Isquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haten op trap
HUEHUEHE snap je m
dat is wel hoe ik meestal meisjes eyefuck jaquote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Bij jou tochZeker met die foto die je laatst als achtergrond had bij die macbook of wat het ook was
Haha, alright. Ben benieuwd. Eerst nog een zooi andere boeken lezen.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja ik heb hardop gelachen bij het lezen. Moet wel zeggen dat hoe verder je in de serie komt hoe belachelijker het allemaal wordt. Op zich niet erg, maar op den duur kon ik het niet meer allemaal even goed volgen. Binnenkort maar eens herlezen, is toch alweer een tijdje geleden.
Kom niet bijquote:Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
haten op trap
HUEHUEHE snap je m
dit is die shit waar Jumimeisjes hun bil op schudden bij encorequote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Isdat
trap
.
Bij trap music denk ik aan pokoes waar goons op koken en shit.
SiSi no bubbles mango.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
- Praline pecans
- Hotwings
- Anything kaas-related
Nog meer voor het boodschappenlijstje?
[..]
Weet ik veel, die post van CB ging denk ik over Tinder, dus ik denk ik zeg het tegenovergestelde =$.
Ik denk echt dat ik als ik klaar ben met dit jaar ik gewoon een paar weken boeken ga verslinden als een gek. Dingen die ik nu lees zijn ook wel heel interessant, maar heb behoefte aan fictiequote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, alright. Ben benieuwd. Eerst nog een zooi andere boeken lezen.
Zeker links danquote:Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dat is wel hoe ik meestal meisjes eyefuck ja
en dan vervolgens beiden niks zeggen bij n match hequote:
Ik begin nooit met praten, dus als jij dat ook niet doet nee inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
en dan vervolgens beiden niks zeggen bij n match he
ouderwets jijquote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik begin nooit met praten, dus als jij dat ook niet doet nee inderdaad
Ja zo kun je het ook noemen idd.quote:
Zou je wel een leuk boek over kunnen schrijven ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Salatrel het volgende:
[..]
meer posts lezen over het seksleven van dima dan
Haha heb je goed. Readers are leaders. Toen ik nog vier uur per dag in de trein zat kon ik goed lezen, maar nu vind ik het toch lastiger om mijzelf aan het lezen te zetten. Fucking laptop is belachelijk verslavend gewoon.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik als ik klaar ben met dit jaar ik gewoon een paar weken boeken ga verslinden als een gek. Dingen die ik nu lees zijn ook wel heel interessant, maar heb behoefte aan fictie
Wat heb je nog liggen?
Dit lijkt wel z'n piramidespel-postquote:Op zondag 26 januari 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha heb je goed. Readers are leaders. Toen ik nog vier uur per dag in de trein zat kon ik goed lezen, maar nu vind ik het toch lastiger om mijzelf aan het lezen te zetten. Fucking laptop is belachelijk verslavend gewoon.
Ik lees voornamelijk business, psychologie en self-improvement omdat het dichtbij mijn interesses ligt. Heb nog wel andere genres op mijn boekenlijstje staan though. Wil nog graag boeken van Dostovojski, Tolstoj etc. lezen. Op dit moment lees ik "Awaken the Giant Within" van Tony Robbins. Misschien ken je hem wel van zijn TED presentatie, als je daar bekend mee bent.
Gooi nog wat harde bangers dan. Kan ze wel gebruiken.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit lijkt wel z'n piramidespel-post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |