abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135986186
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:37 schreef Chocolatebear het volgende:
bij welke users van KLBSC zou je naar links swipen?
Bij jou toch :@ Zeker met die foto die je laatst als achtergrond had bij die macbook of wat het ook was
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 26 januari 2014 @ 22:39:41 #32
408059 Zaktabak
Arrrgwanende Piraat
pi_135986199
:O
[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
pi_135986259
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

haten op trap

HUEHUEHE snap je m
Is :') dat :') trap :').

Bij trap music denk ik aan pokoes waar goons op koken en shit.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:40:14 #34
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135986261
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Bij jou toch :@ Zeker met die foto die je laatst als achtergrond had bij die macbook of wat het ook was
dat is wel hoe ik meestal meisjes eyefuck ja
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_135986289
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ja ik heb hardop gelachen bij het lezen. Moet wel zeggen dat hoe verder je in de serie komt hoe belachelijker het allemaal wordt. Op zich niet erg, maar op den duur kon ik het niet meer allemaal even goed volgen. Binnenkort maar eens herlezen, is toch alweer een tijdje geleden.
Haha, alright. Ben benieuwd. Eerst nog een zooi andere boeken lezen. :')
If not now, then when.
pi_135986295
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:38 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

haten op trap

HUEHUEHE snap je m
Kom niet bij
Ken het niet eens :')
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
  zondag 26 januari 2014 @ 22:41:26 #37
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135986345
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Is :') dat :') trap :').

Bij trap music denk ik aan pokoes waar goons op koken en shit.
dit is die shit waar Jumimeisjes hun bil op schudden bij encore
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:41:50 #38
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135986382
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

- Praline pecans
- Hotwings
- Anything kaas-related

Nog meer voor het boodschappenlijstje :)?

[..]

Weet ik veel, die post van CB ging denk ik over Tinder, dus ik denk ik zeg het tegenovergestelde =$.
SiSi no bubbles mango. :9 :@ :@ En Fernandez voor jezelf. :)

Weet niet of dat goed of slecht is.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135986400
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, alright. Ben benieuwd. Eerst nog een zooi andere boeken lezen. :')
Ik denk echt dat ik als ik klaar ben met dit jaar ik gewoon een paar weken boeken ga verslinden als een gek. Dingen die ik nu lees zijn ook wel heel interessant, maar heb behoefte aan fictie :')

Wat heb je nog liggen?
pi_135986435
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:40 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

dat is wel hoe ik meestal meisjes eyefuck ja
Zeker links dan
  zondag 26 januari 2014 @ 22:44:27 #41
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135986605
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:42 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Zeker links dan
en dan vervolgens beiden niks zeggen bij n match he
pi_135986711
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:44 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

en dan vervolgens beiden niks zeggen bij n match he
Ik begin nooit met praten, dus als jij dat ook niet doet nee inderdaad
pi_135986720
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Robophatt het volgende:

maar heb behoefte aan fictie :')
meer posts lezen over het seksleven van dima dan
  zondag 26 januari 2014 @ 22:46:32 #44
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_135986777
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik begin nooit met praten, dus als jij dat ook niet doet nee inderdaad
ouderwets jij
pi_135986801
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:46 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

ouderwets jij
Ja zo kun je het ook noemen idd.
pi_135986821
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:45 schreef Salatrel het volgende:

[..]

meer posts lezen over het seksleven van dima dan
Zou je wel een leuk boek over kunnen schrijven ja.
pi_135986881
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:41 schreef Robophatt het volgende:

[..]

Ik denk echt dat ik als ik klaar ben met dit jaar ik gewoon een paar weken boeken ga verslinden als een gek. Dingen die ik nu lees zijn ook wel heel interessant, maar heb behoefte aan fictie :')

Wat heb je nog liggen?
Haha heb je goed. Readers are leaders. Toen ik nog vier uur per dag in de trein zat kon ik goed lezen, maar nu vind ik het toch lastiger om mijzelf aan het lezen te zetten. Fucking laptop is belachelijk verslavend gewoon.

Ik lees voornamelijk business, psychologie en self-improvement omdat het dichtbij mijn interesses ligt. Heb nog wel andere genres op mijn boekenlijstje staan though. Wil nog graag boeken van Dostovojski, Tolstoj etc. lezen. Op dit moment lees ik "Awaken the Giant Within" van Tony Robbins. Misschien ken je hem wel van zijn TED presentatie, als je daar bekend mee bent.
If not now, then when.
pi_135987014
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha heb je goed. Readers are leaders. Toen ik nog vier uur per dag in de trein zat kon ik goed lezen, maar nu vind ik het toch lastiger om mijzelf aan het lezen te zetten. Fucking laptop is belachelijk verslavend gewoon.

Ik lees voornamelijk business, psychologie en self-improvement omdat het dichtbij mijn interesses ligt. Heb nog wel andere genres op mijn boekenlijstje staan though. Wil nog graag boeken van Dostovojski, Tolstoj etc. lezen. Op dit moment lees ik "Awaken the Giant Within" van Tony Robbins. Misschien ken je hem wel van zijn TED presentatie, als je daar bekend mee bent.
Dit lijkt wel z'n piramidespel-post :').
pi_135987161
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Gooi nog wat harde bangers dan. Kan ze wel gebruiken.
If not now, then when.
  zondag 26 januari 2014 @ 22:53:01 #50
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135987188
Shit, Robijn was afgelopen week in de bonus. Gemist.
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_135987312
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

In de trein lees ik ook altijd inderdaad. Eerder ook altijd voor ik ging slapen, maar het probleem is dat ik dan niet ga slapen dus dat schoot ook niet op :')

Met Russische schrijvers ben ik echt nauwelijks bekend. Komt misschien nog wel een keer een blok van haha. Meestal lees ik dan weer een tijdje alles van die schrijver, dan weer een reeks graphic novels, dan weer een bepaald genre.
Maar nu dus ook veel non-fictie, ook wel leuk voor de afwisseling.
pi_135987337
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wat is een piramidespel-post
pi_135987440
Tony Robbins :'). Wat een engnek is dat. Sowieso NLP. :').
pi_135987484
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Robophatt het volgende:

[..]

In de trein lees ik ook altijd inderdaad. Eerder ook altijd voor ik ging slapen, maar het probleem is dat ik dan niet ga slapen dus dat schoot ook niet op :')

Met Russische schrijvers ben ik echt nauwelijks bekend. Komt misschien nog wel een keer een blok van haha. Meestal lees ik dan weer een tijdje alles van die schrijver, dan weer een reeks graphic novels, dan weer een bepaald genre.
Maar nu dus ook veel non-fictie, ook wel leuk voor de afwisseling.
Haha, dat klopt ja. Dat komt doordat je leest en je brein erg actief blijft. :P Daarom moet je voordat je gaat slapen ook niks lezen, geen mobieltjes checken en geen TV kijken wil je optimaal slapen.
If not now, then when.
pi_135987576
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Haha, dat klopt ja. Dat komt doordat je leest en je brein erg actief blijft. :P Daarom moet je voordat je gaat slapen ook niks lezen, geen mobieltjes checken en geen TV kijken wil je optimaal slapen.
Dat heb ik gemerkt inderdaad :') En maar klagen dat ik slecht in slaap kon komen... Niks geen last meer van.
pi_135987765
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 22:56 schreef Modus het volgende:
Tony Robbins :'). Wat een engnek is dat. Sowieso NLP. :').
Ah, daar hebben we onze grote vriend Modus. Het verbaasd mij werkelijk niks dat toevallig jij weer zo moet haten. Jij bent toch diezelfde gozer die maanden, onderhand misschien jarenlang alleen maar kei- en keihard aan het haten was in het PUA topic, voor zover ik die gevolgd heb. Haatdragend persoon ben je, lijkt wel de ongestelde oude versie van Chloroform. Doorzetter ben je wel, dat moet ik je nageven. Misschien is dit wel de reden waarom je op deze planeet bent neergezet. Grappig. :)
If not now, then when.
  zondag 26 januari 2014 @ 23:03:07 #57
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_135987911
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]
lijkt wel de ongestelde oude versie van Chloroform.
Wejo ;s
pi_135987981
quote:
1s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:03 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Wejo ;s
Ben trots op je.
If not now, then when.
pi_135988040
quote:
10s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ah, daar hebben we onze grote vriend Modus. Het verbaasd mij werkelijk niks dat toevallig jij weer zo moet haten. Jij bent toch diezelfde gozer die maanden, onderhand misschien jarenlang alleen maar kei- en keihard aan het haten was in het PUA topic, voor zover ik die gevolgd heb. Haatdragend persoon ben je, lijkt wel de ongestelde oude versie van Chloroform. Doorzetter ben je wel, dat moet ik je nageven. Misschien is dit wel de reden waarom je op deze planeet bent neergezet. Grappig. :)
*verbaast
pi_135988139
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:04 schreef Modus het volgende:

[..]

*verbaast
Je hebt gelijk. Bedankt voor deze correctie, mijn grote vriend.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')