In de trein lees ik ook altijd inderdaad. Eerder ook altijd voor ik ging slapen, maar het probleem is dat ik dan niet ga slapen dus dat schoot ook niet opquote:Op zondag 26 januari 2014 22:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha heb je goed. Readers are leaders. Toen ik nog vier uur per dag in de trein zat kon ik goed lezen, maar nu vind ik het toch lastiger om mijzelf aan het lezen te zetten. Fucking laptop is belachelijk verslavend gewoon.
Ik lees voornamelijk business, psychologie en self-improvement omdat het dichtbij mijn interesses ligt. Heb nog wel andere genres op mijn boekenlijstje staan though. Wil nog graag boeken van Dostovojski, Tolstoj etc. lezen. Op dit moment lees ik "Awaken the Giant Within" van Tony Robbins. Misschien ken je hem wel van zijn TED presentatie, als je daar bekend mee bent.
Wat is een piramidespel-postquote:Op zondag 26 januari 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dit lijkt wel z'n piramidespel-post.
Haha, dat klopt ja. Dat komt doordat je leest en je brein erg actief blijft.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:54 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In de trein lees ik ook altijd inderdaad. Eerder ook altijd voor ik ging slapen, maar het probleem is dat ik dan niet ga slapen dus dat schoot ook niet op
Met Russische schrijvers ben ik echt nauwelijks bekend. Komt misschien nog wel een keer een blok van haha. Meestal lees ik dan weer een tijdje alles van die schrijver, dan weer een reeks graphic novels, dan weer een bepaald genre.
Maar nu dus ook veel non-fictie, ook wel leuk voor de afwisseling.
Dat heb ik gemerkt inderdaadquote:Op zondag 26 januari 2014 22:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, dat klopt ja. Dat komt doordat je leest en je brein erg actief blijft.Daarom moet je voordat je gaat slapen ook niks lezen, geen mobieltjes checken en geen TV kijken wil je optimaal slapen.
Ah, daar hebben we onze grote vriend Modus. Het verbaasd mij werkelijk niks dat toevallig jij weer zo moet haten. Jij bent toch diezelfde gozer die maanden, onderhand misschien jarenlang alleen maar kei- en keihard aan het haten was in het PUA topic, voor zover ik die gevolgd heb. Haatdragend persoon ben je, lijkt wel de ongestelde oude versie van Chloroform. Doorzetter ben je wel, dat moet ik je nageven. Misschien is dit wel de reden waarom je op deze planeet bent neergezet. Grappig.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:56 schreef Modus het volgende:
Tony Robbins. Wat een engnek is dat. Sowieso NLP.
.
Wejo ;squote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
lijkt wel de ongestelde oude versie van Chloroform.
*verbaastquote:Op zondag 26 januari 2014 23:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ah, daar hebben we onze grote vriend Modus. Het verbaasd mij werkelijk niks dat toevallig jij weer zo moet haten. Jij bent toch diezelfde gozer die maanden, onderhand misschien jarenlang alleen maar kei- en keihard aan het haten was in het PUA topic, voor zover ik die gevolgd heb. Haatdragend persoon ben je, lijkt wel de ongestelde oude versie van Chloroform. Doorzetter ben je wel, dat moet ik je nageven. Misschien is dit wel de reden waarom je op deze planeet bent neergezet. Grappig.
Wel true dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
Die PUA-shit kan natuurlijk ook niet vaak genoeg belachelijk gemaakt worden.
1800% mee eens. Oprechtquote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
Ik geef toe dat het grotendeels rare shizzle is met een vage community waar je de echte goede kwaliteit vindt door dieper in het geheel te gaan, maar er zijn ook ontzettend veel missconcepties betreft PUA. Echter doet dat niets af aan het feit dat je er zo druk over kunt maken. Begrijp het gewoon niet. Waarom zo haten. Je hebt toch wel iets beters te doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
fl freakquote:
Durrrr gespot @ 8:06. Maar eerlijk, dit is ook gewoon cringe-worthy man.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ohja nog ff deze. Must watch als je niets te doen hebt nu.
PUA'ers be like
Ik ben ook wel van mening dat jullie goed bij elkaar passen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind durrr wel schattig. Hij beweerde mijn soulmate te zijn. Vind die onwetendheid wel cute.
Many electricity such click.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind durrr wel schattig. Hij beweerde mijn soulmate te zijn. Vind die onwetendheid wel cute.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |