Wel true dit.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
Die PUA-shit kan natuurlijk ook niet vaak genoeg belachelijk gemaakt worden.
1800% mee eens. Oprechtquote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
Ik geef toe dat het grotendeels rare shizzle is met een vage community waar je de echte goede kwaliteit vindt door dieper in het geheel te gaan, maar er zijn ook ontzettend veel missconcepties betreft PUA. Echter doet dat niets af aan het feit dat je er zo druk over kunt maken. Begrijp het gewoon niet. Waarom zo haten. Je hebt toch wel iets beters te doen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:08 schreef Modus het volgende:
fl freakquote:
Durrrr gespot @ 8:06. Maar eerlijk, dit is ook gewoon cringe-worthy man.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ohja nog ff deze. Must watch als je niets te doen hebt nu.
PUA'ers be like
Ik ben ook wel van mening dat jullie goed bij elkaar passen.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind durrr wel schattig. Hij beweerde mijn soulmate te zijn. Vind die onwetendheid wel cute.
Many electricity such click.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind durrr wel schattig. Hij beweerde mijn soulmate te zijn. Vind die onwetendheid wel cute.
Waarom zo gemeen elke keer ;squote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van mening dat jullie goed bij elkaar passen.
auwquote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat moet dat voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens hoiAre you fokking to me?
Hey wanneer mag ik je prikken dan, onze relatie is al maanden bezig en je hebt me alleen afgetrokken.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat moet dat voorstellen?![]()
Tevens hoi
Prikken, trekken... Ben je twaalf of zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hey wanneer mag ik je prikken dan, onze relatie is al maanden bezig en je hebt me alleen afgetrokken.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |