Waarom zo gemeen elke keer ;squote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik ben ook wel van mening dat jullie goed bij elkaar passen.
auwquote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:31 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat moet dat voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens hoiAre you fokking to me?
Hey wanneer mag ik je prikken dan, onze relatie is al maanden bezig en je hebt me alleen afgetrokken.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Wat moet dat voorstellen?![]()
Tevens hoi
Prikken, trekken... Ben je twaalf of zo?quote:Op maandag 27 januari 2014 00:08 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Hey wanneer mag ik je prikken dan, onze relatie is al maanden bezig en je hebt me alleen afgetrokken.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:19 schreef Chloroform het volgende:
Ik vind durrr wel schattig. Hij beweerde mijn soulmate te zijn. Vind die onwetendheid wel cute.
quote:Op zondag 26 januari 2014 23:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zo mooi die reacties altijd.quote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godverdomme ik zie nu pas dat jouw UI een gif is.
Nu zie ik het ookquote:Op maandag 27 januari 2014 00:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Godverdomme ik zie nu pas dat jouw UI een gif is.
quote:Op maandag 27 januari 2014 04:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Bel maar naar AstroTV als je vragen hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |