Haha.quote:
het huis dat aan het mijne grensde lag toen nog leeg, dus daar had ik geen last van.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, gevoelige boy. :$
Hahaha shiiit, ja, dat wil ik ook doen.
[..]
Je buren als vrienden hebben is gewoon vragen om problemen. Paar maanden later zit je dan samen bij de Rijdende Rechter. :s
Haha goed geregeld wel.
Ananas beejers?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het huis dat aan het mijne grensde lag toen nog leeg, dus daar had ik geen last van.
daar woont nu een stel bejaarden
rest van ons pleintje is wel relaxt
Hebben jullie een pleintje ja? Wat cute.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het huis dat aan het mijne grensde lag toen nog leeg, dus daar had ik geen last van.
daar woont nu een stel bejaarden
rest van ons pleintje is wel relaxt
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, gevoelige boy. :$
Hahaha shiiit, ja, dat wil ik ook doen.
[..]
Je buren als vrienden hebben is gewoon vragen om problemen. Paar maanden later zit je dan samen bij de Rijdende Rechter. :s
Haha goed geregeld wel.
Zou wel kklullig zijn als je dan ineens dikke krassen in je vloer maakt ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel een aanrader, daarna doe je het waarschijnlijk nooit weer! omdat weinig ruimte en je niet alles kapot wil botsen
pardon?quote:
ja, 7 huisjes met een gezamenlijke binnenplaats en tuin.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie een pleintje ja? Wat cute.
ohw, nooit gehoordquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo spraken de Limburgers die laatst bij de Rijdende Rechter waren NSB'er uit.
succesquote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
En altijd je eerste nacht in een nieuw huis, allemaal gekke geluidjes waar je nog aan moet wennen enzo.
eerste keer dat ik een nieuwe scheur zag in de muur belde ik de huurbaas op, tegenwoordig boeit me dat ook niet meerquote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
En altijd je eerste nacht in een nieuw huis, allemaal gekke geluidjes waar je nog aan moet wennen enzo.
Eh, wat? Dus jij hebt nu allemaal scheuren in je muur waar je geen fuck om geeft?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste keer dat ik een nieuwe scheur zag in de muur belde ik de huurbaas op, tegenwoordig boeit me dat ook niet meer
scheurtjes. niks ernstigs. huurbaas geeft ook geen fuck.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh, wat? Dus jij hebt nu allemaal scheuren in je muur waar je geen fuck om geeft?
hoe ouder hoe groter de scheurquote:Op maandag 27 januari 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheurtjes. niks ernstigs. huurbaas geeft ook geen fuck.
ligt aan de leeftijd enzo.
Al die kloontjes.quote:
;squote:
Mexicanen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |