Haha.quote:
het huis dat aan het mijne grensde lag toen nog leeg, dus daar had ik geen last van.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, gevoelige boy. :$
Hahaha shiiit, ja, dat wil ik ook doen.
[..]
Je buren als vrienden hebben is gewoon vragen om problemen. Paar maanden later zit je dan samen bij de Rijdende Rechter. :s
Haha goed geregeld wel.
Ananas beejers?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het huis dat aan het mijne grensde lag toen nog leeg, dus daar had ik geen last van.
daar woont nu een stel bejaarden
rest van ons pleintje is wel relaxt
Hebben jullie een pleintje ja? Wat cute.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het huis dat aan het mijne grensde lag toen nog leeg, dus daar had ik geen last van.
daar woont nu een stel bejaarden
rest van ons pleintje is wel relaxt
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw, gevoelige boy. :$
Hahaha shiiit, ja, dat wil ik ook doen.
[..]
Je buren als vrienden hebben is gewoon vragen om problemen. Paar maanden later zit je dan samen bij de Rijdende Rechter. :s
Haha goed geregeld wel.
Zou wel kklullig zijn als je dan ineens dikke krassen in je vloer maakt ofzo.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is wel een aanrader, daarna doe je het waarschijnlijk nooit weer! omdat weinig ruimte en je niet alles kapot wil botsen
pardon?quote:
ja, 7 huisjes met een gezamenlijke binnenplaats en tuin.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie een pleintje ja? Wat cute.
ohw, nooit gehoordquote:Op maandag 27 januari 2014 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo spraken de Limburgers die laatst bij de Rijdende Rechter waren NSB'er uit.
succesquote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
En altijd je eerste nacht in een nieuw huis, allemaal gekke geluidjes waar je nog aan moet wennen enzo.
eerste keer dat ik een nieuwe scheur zag in de muur belde ik de huurbaas op, tegenwoordig boeit me dat ook niet meerquote:Op maandag 27 januari 2014 12:14 schreef Chloroform het volgende:
En altijd je eerste nacht in een nieuw huis, allemaal gekke geluidjes waar je nog aan moet wennen enzo.
Eh, wat? Dus jij hebt nu allemaal scheuren in je muur waar je geen fuck om geeft?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eerste keer dat ik een nieuwe scheur zag in de muur belde ik de huurbaas op, tegenwoordig boeit me dat ook niet meer
scheurtjes. niks ernstigs. huurbaas geeft ook geen fuck.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eh, wat? Dus jij hebt nu allemaal scheuren in je muur waar je geen fuck om geeft?
hoe ouder hoe groter de scheurquote:Op maandag 27 januari 2014 12:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
scheurtjes. niks ernstigs. huurbaas geeft ook geen fuck.
ligt aan de leeftijd enzo.
Al die kloontjes.quote:
;squote:
Mexicanen.quote:
Hey. Waar zijn al je matties? Beetje stil hier.quote:
Ja ik weet niet echtquote:Op maandag 27 januari 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey. Waar zijn al je matties? Beetje stil hier.
kan ik nog bezwaar aantekenen ergens?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef Ambicioso het volgende:
Vandaag krijgt iedereen als het goed is unban
Misschien als je je door Danny in je kontje laat nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan ik nog bezwaar aantekenen ergens?
Spannend.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja ik weet niet echt![]()
Ben het weekend niet zoveel online geweest dus hun ook niet echt gesproken. Deadprez en enfa gingen nog vechten dus misschien is één van hun ook wel dood (hoop enfa).-> niet als doodverwensing bedoeld
![]()
Vandaag krijgt iedereen als het goed is unban
nigguhwhutquote:
Ik wil aan een nieuwe serie beginnen, heb je nog suggesties?quote:
Ja. The Walking Dead (moet je van houden) of Breaking Bad.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil aan een nieuwe serie beginnen, heb je nog suggesties?
Walkin dead ben ik afgehaakt vanwege Loriquote:Op maandag 27 januari 2014 12:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja. The Walking Dead (moet je van houden) of Breaking Bad.
Nah en al gezien. Kan ook gaan opruimen natuurlijk, maar geen zin in. ;squote:Op maandag 27 januari 2014 12:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja. The Walking Dead (moet je van houden) of Breaking Bad.
Waar ben je gestopt?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Walkin dead ben ik afgehaakt vanwege LoriMaar schijnt vlak na het moment dat ik gestopt ben weer leuk te worden.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nah en al gezien. Kan ook gaan opruimen natuurlijk, maar geen zin in. ;s
Ja, precies. Is morgen toch weer een zooi.quote:
Oké beetje raar dan..quote:Op maandag 27 januari 2014 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Is morgen toch weer een zooi.
Ik kijk dus Revenge eh, maar daar zit elke keer een paar weken tussen.Dan doen ze drie weken elke week nieuwe aflevering en dan opeens 5 weken niet. ;s
Nee, ik ook niet. Wilde daar vorig jaar mee beginnen, heb de eerste aflevering na een kwartier uitgezet. Kon niet handelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oké beetje raar dan..
Verder weet ik niet echt leuke series. Game of Thrones maar die heb ik nooit gekeken
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Wilde daar vorig jaar mee beginnen, heb de eerste aflevering na een kwartier uitgezet. Kon niet handelen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Wilde daar vorig jaar mee beginnen, heb de eerste aflevering na een kwartier uitgezet. Kon niet handelen.
maak picsquote:Op maandag 27 januari 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
Eerst maar even douchen. Bijna 1 uur.
Wat? GoT is geweldig joh.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |