irl lig je nog in bed te stinken?quote:Op maandag 27 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:
In mijn droom was ik al netjes aangekleed, had ik mijn tanden al gepoetst en was bezig de paarden buiten te zetten.
hier is alleen maar regen gevallenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
Damn wat een sneeuw is hier gevallen, not normaal yo.
Ja i know, was echt deze uithoek. 30km verder op regende het ook gewoon. Bij ons is zeker wel een dikke 10cm sneeuw gevallen.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is alleen maar regen gevallen
Ziek, jammer dat dat hier niet is.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know, was echt deze uithoek. 30km verder op regende het ook gewoon. Bij ons is zeker wel een dikke 10cm sneeuw gevallen.
Ben blij als het weer weg is eigenlijk... moest gisteravond nog weg, ben nog uit de bocht gevlogen tegen de stoepquote:
watquote:Op maandag 27 januari 2014 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know, was echt deze uithoek. 30km verder op regende het ook gewoon. Bij ons is zeker wel een dikke 10cm sneeuw gevallen.
Precies hoe het er staat. En ja, supervaag.quote:
Picsquote:Op maandag 27 januari 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies hoe het er staat. En ja, supervaag.
chai in mantelpakje en op hakken om de paarden buiten te zettenquote:Op maandag 27 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:
In mijn droom was ik al netjes aangekleed, had ik mijn tanden al gepoetst en was bezig de paarden buiten te zetten.
Inderdaad, dat doe ik normaal gewoon in pyjama. Ik liep dan ook te vloeken vanwege alle modder.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
chai in mantelpakje en op hakken om de paarden buiten te zetten
Wou gisteren mijn meidje kapot gooien maar ze wou niet naar buitenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:34 schreef Chloroform het volgende:
Hey Noot. Al een sneeuwballengevecht gehouden?
Sneeuwpop maken en daarop gooien.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou gisteren mijn meidje kapot gooien maar ze wou niet naar buitendus toen maar op mijn eigen ramen gegooid
Haha.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wou gisteren mijn meidje kapot gooien maar ze wou niet naar buitendus toen maar op mijn eigen ramen gegooid
hier nog steeds niksquote:Op maandag 27 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Kreeg een foto van m'n moeder, niet normaal hoeveel sneeuw daar was gevallen.
Ja ging echt hard joh, niet normaalquote:Op maandag 27 januari 2014 11:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha.Kreeg een foto van m'n moeder, niet normaal hoeveel sneeuw daar was gevallen.
Gelukkig niet. Sneeuw.quote:
Misschien was het je vriendin. :$quote:Op maandag 27 januari 2014 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ging echt hard joh, niet normaalblij als het weer weg is tho. Straks eerst weer al die drap
Vanochtend ook sneeuw ruimen van mijn auto, blijkbaar hadden alle honden uit de buurt daar ook gepistof gewoon iemand die moest pissen maar damn that yellow snow
Zaten wel squat sporen bij iddquote:Op maandag 27 januari 2014 11:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Sneeuw.
[..]
Misschien was het je vriendin. :$
Verdacht. Misschien was dit haar manier om jou terug te pakken omdat jij haar kapot wilde gooien met sneeuwballen.quote:
De feeks!quote:Op maandag 27 januari 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verdacht. Misschien was dit haar manier om jou terug te pakken omdat jij haar kapot wilde gooien met sneeuwballen.!!
Ja, echt, loopt volledig uit de hand dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De feeks!zal eens een goed gesprek houden want dit kan echt niet!
Was je nu btw nog bij je huisje geweest dit weekend?
Oja eerst dat.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, echt, loopt volledig uit de hand dit.
Nee, mag morgen dus die nieuwe shit gaan uitkiezen en dan 3 maart sleutels ophalen. Duurt me nu al te lang.
Ja, precies.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja eerst dat.
I know, zo kut om te wachten tot je los mag gaan en je alles kan fixen zoals je het wil
Hahahaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies.Wil gewoon sleutels en dan eerst een uur radslagen maken in leeg huis.
en dan meteen de buren die komen klagen of het wat stiller kanquote:Op maandag 27 januari 2014 11:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies.Wil gewoon sleutels en dan eerst een uur radslagen maken in leeg huis.
Kan Chloro zelf meedoen met de Rijdende Rechter.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan meteen de buren die komen klagen of het wat stiller kan
ik heb in elk hoekje gepist om mijn territorium af te bakenenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Precies, dat is ook het 1e wat ik deed
Echt hoor.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Precies, dat is ook het 1e wat ik deed
Ik steek ze gewoon een oog uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan meteen de buren die komen klagen of het wat stiller kan
Wel veel ruimte dan in ene jaquote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoor.Zou me best een uur kunnen vermaken in zo'n volledig leeg huis nog.
[..]
Ik steek ze gewoon een oog uit.
daar zul je vrienden mee makenquote:Op maandag 27 januari 2014 11:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt hoor.Zou me best een uur kunnen vermaken in zo'n volledig leeg huis nog.
[..]
Ik steek ze gewoon een oog uit.
Ahw, gevoelige boy. :$quote:Op maandag 27 januari 2014 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel veel ruimte dan in ene jamaar ik hou niet van dat galmen, dat voelt zo leeg en eenzaam
Al heb ik bij mijn 1e huis ook eerst meermalen met de bureaustoel races gehouden
Je buren als vrienden hebben is gewoon vragen om problemen. Paar maanden later zit je dan samen bij de Rijdende Rechter. :squote:Op maandag 27 januari 2014 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zul je vrienden mee maken
ik heb gewoon mn moeder naar binnen gejaagd om te poetsen en mn vader om te verven en ben zelf spullen gaan verhuizen
quote:Op maandag 27 januari 2014 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan Chloro zelf meedoen met de Rijdende Rechter.
GMTA *slijmslijmslijmslijmslijm*quote:Op maandag 27 januari 2014 12:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je buren als vrienden hebben is gewoon vragen om problemen. Paar maanden later zit je dan samen bij de Rijdende Rechter. :s
Haha goed geregeld wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |