irl lig je nog in bed te stinken?quote:Op maandag 27 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:
In mijn droom was ik al netjes aangekleed, had ik mijn tanden al gepoetst en was bezig de paarden buiten te zetten.
hier is alleen maar regen gevallenquote:Op maandag 27 januari 2014 09:23 schreef 2NutZ het volgende:
Damn wat een sneeuw is hier gevallen, not normaal yo.
Ja i know, was echt deze uithoek. 30km verder op regende het ook gewoon. Bij ons is zeker wel een dikke 10cm sneeuw gevallen.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is alleen maar regen gevallen
Ziek, jammer dat dat hier niet is.quote:Op maandag 27 januari 2014 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know, was echt deze uithoek. 30km verder op regende het ook gewoon. Bij ons is zeker wel een dikke 10cm sneeuw gevallen.
Ben blij als het weer weg is eigenlijk... moest gisteravond nog weg, ben nog uit de bocht gevlogen tegen de stoepquote:
watquote:Op maandag 27 januari 2014 09:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja i know, was echt deze uithoek. 30km verder op regende het ook gewoon. Bij ons is zeker wel een dikke 10cm sneeuw gevallen.
Precies hoe het er staat. En ja, supervaag.quote:
Picsquote:Op maandag 27 januari 2014 09:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Precies hoe het er staat. En ja, supervaag.
chai in mantelpakje en op hakken om de paarden buiten te zettenquote:Op maandag 27 januari 2014 07:56 schreef Chai het volgende:
In mijn droom was ik al netjes aangekleed, had ik mijn tanden al gepoetst en was bezig de paarden buiten te zetten.
Inderdaad, dat doe ik normaal gewoon in pyjama. Ik liep dan ook te vloeken vanwege alle modder.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
chai in mantelpakje en op hakken om de paarden buiten te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |