Hey. Waar zijn al je matties? Beetje stil hier.quote:
Ja ik weet niet echtquote:Op maandag 27 januari 2014 12:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey. Waar zijn al je matties? Beetje stil hier.
kan ik nog bezwaar aantekenen ergens?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef Ambicioso het volgende:
Vandaag krijgt iedereen als het goed is unban
Misschien als je je door Danny in je kontje laat nemenquote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan ik nog bezwaar aantekenen ergens?
Spannend.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:36 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja ik weet niet echt![]()
Ben het weekend niet zoveel online geweest dus hun ook niet echt gesproken. Deadprez en enfa gingen nog vechten dus misschien is één van hun ook wel dood (hoop enfa).-> niet als doodverwensing bedoeld
![]()
Vandaag krijgt iedereen als het goed is unban
nigguhwhutquote:
Ik wil aan een nieuwe serie beginnen, heb je nog suggesties?quote:
Ja. The Walking Dead (moet je van houden) of Breaking Bad.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil aan een nieuwe serie beginnen, heb je nog suggesties?
Walkin dead ben ik afgehaakt vanwege Loriquote:Op maandag 27 januari 2014 12:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja. The Walking Dead (moet je van houden) of Breaking Bad.
Nah en al gezien. Kan ook gaan opruimen natuurlijk, maar geen zin in. ;squote:Op maandag 27 januari 2014 12:46 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja. The Walking Dead (moet je van houden) of Breaking Bad.
Waar ben je gestopt?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Walkin dead ben ik afgehaakt vanwege LoriMaar schijnt vlak na het moment dat ik gestopt ben weer leuk te worden.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nah en al gezien. Kan ook gaan opruimen natuurlijk, maar geen zin in. ;s
Ja, precies. Is morgen toch weer een zooi.quote:
Oké beetje raar dan..quote:Op maandag 27 januari 2014 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, precies. Is morgen toch weer een zooi.
Ik kijk dus Revenge eh, maar daar zit elke keer een paar weken tussen.Dan doen ze drie weken elke week nieuwe aflevering en dan opeens 5 weken niet. ;s
Nee, ik ook niet. Wilde daar vorig jaar mee beginnen, heb de eerste aflevering na een kwartier uitgezet. Kon niet handelen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:52 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oké beetje raar dan..
Verder weet ik niet echt leuke series. Game of Thrones maar die heb ik nooit gekeken
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Wilde daar vorig jaar mee beginnen, heb de eerste aflevering na een kwartier uitgezet. Kon niet handelen.
quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Wilde daar vorig jaar mee beginnen, heb de eerste aflevering na een kwartier uitgezet. Kon niet handelen.
maak picsquote:Op maandag 27 januari 2014 12:57 schreef Chloroform het volgende:
Eerst maar even douchen. Bijna 1 uur.
Wat? GoT is geweldig joh.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |