Haha wtf, zuur.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Matip het volgende:
kk
bied ik mijn iPhone ter reparatie aan bij de verzekering, krijg ik een skere samsung galaxy i nog wat als leentoestel
quote:
Ja echt belachelijk. Dat terwijl ik de vorige keer ook gewoon een 4S als leentoestel kreeg..quote:Op maandag 27 januari 2014 16:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wtf, zuur.Ik kreeg gewoon een 5 als leentoestel. Vodafone.
Wat is er met je phone dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk. Dat terwijl ik de vorige keer ook gewoon een 4S als leentoestel kreeg..
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Salatrel het volgende:
wees blij dat dat ze je uberhaupt nog een leentoestel geven. je gaat blijkbaar niet erg zorgvuldig om met je spullen droeftoeter
wifi dat niet werkt, exact hetzelfde probleem bij m'n vorige iphonequote:
Betaal ik gewoon voor vriend.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Salatrel het volgende:
wees blij dat dat ze je uberhaupt nog een leentoestel geven. je gaat blijkbaar niet erg zorgvuldig om met je spullen droeftoeter
toevallig wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Matip het volgende:
[..]
wifi dat niet werkt, exact hetzelfde probleem bij m'n vorige iphone
Ik had dat ook met m'n 4. Router opnieuw ingesteld en niks meer aan de hand.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Matip het volgende:
[..]
wifi dat niet werkt, exact hetzelfde probleem bij m'n vorige iphone
Doe niet zo.quote:
Hahaquote:
okquote:
kreeg m'n wifi niet eens aan, was greyed-out zeg maar.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had dat ook met m'n 4. Router opnieuw ingesteld en niks meer aan de hand.
matip is tegen die tijd al 12 Iphones verder.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had dat ook met m'n 4. Router opnieuw ingesteld en niks meer aan de hand.
Sla eens niet zo'n toon tegen mij aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
matip is tegen die tijd al 12 Iphones verder.
uhm ja nee okeequote:Op maandag 27 januari 2014 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sla eens niet zo'n toon tegen mij aan.
quote:
Bretonse gehaktballen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wat ik zal gaan eten vanavond. :s
Meloewaquote:
Heb eigenlijk wel een zwak voor dat onschuldigequote:Op maandag 27 januari 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bretonse gehaktballen.
[..]
Meloewa
Meloewa
Voor een kaartje van 2,80.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |