waarom geef jij je telefoonnummer aan powned?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:24 schreef Salatrel het volgende:
met bla bla van powned schikt het dat ik u bel?
nee
dan bel ik een andere keer wel terug
hoeft niet hoor
awwwhh je weet niet eens waarvoor ik bel
maar wel namens wie je belt dus je hoeft niet terug te bellen doei
kan me niet herinneren dat ik dat ooit gedaan heb? ben er ook geen lid vanquote:Op maandag 27 januari 2014 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom geef jij je telefoonnummer aan powned?
ik wel geloof ik (of niet meer), maar mij bellen ze niet..quote:Op maandag 27 januari 2014 15:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat ik dat ooit gedaan heb? ben er ook geen lid van
naar limbabwe bellen kost te veel denk ikquote:Op maandag 27 januari 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel geloof ik (of niet meer), maar mij bellen ze niet..
alweer een voordeel van hier wonenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
naar limbabwe bellen kost te veel denk ik
wat is het andere voordeel dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alweer een voordeel van hier wonen
ik weet uit ervaring dat dat niet waar isquote:Op maandag 27 januari 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Marokkanen weten Limburg niet te vinden
heerlen niet meegeteld danquote:Op maandag 27 januari 2014 15:42 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik weet uit ervaring dat dat niet waar is
Behalve Roboquote:
hoax het was gewoon een aardbevingquote:Op maandag 27 januari 2014 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
kk fotograafjes![]()
Museumbezoeker sloopt megavaas
van jou had ik meer verwacht.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Suuut huuut guuut, altijd die vragende klank, moet kotsen.
leuk voor een weekendje, maar dan met piepende banden weer weg.quote:
haha kkskkltje, nu hoef je echt niet met de stoere groep mee te lopen hor. ga mr bij de meide zittequote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Matip het volgende:
kk
bied ik mijn iPhone ter reparatie aan bij de verzekering, krijg ik een skere samsung galaxy i nog wat als leentoestel
Grote jongen jij hé.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha kkskkltje, nu hoef je echt niet met de stoere groep mee te lopen hor. ga mr bij de meide zitte
Ga nu maar weer in de hoek zitten, oke?quote:
Haha wtf, zuur.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:05 schreef Matip het volgende:
kk
bied ik mijn iPhone ter reparatie aan bij de verzekering, krijg ik een skere samsung galaxy i nog wat als leentoestel
quote:
Ja echt belachelijk. Dat terwijl ik de vorige keer ook gewoon een 4S als leentoestel kreeg..quote:Op maandag 27 januari 2014 16:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha wtf, zuur.Ik kreeg gewoon een 5 als leentoestel. Vodafone.
Wat is er met je phone dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 16:12 schreef Matip het volgende:
[..]
Ja echt belachelijk. Dat terwijl ik de vorige keer ook gewoon een 4S als leentoestel kreeg..
quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Salatrel het volgende:
wees blij dat dat ze je uberhaupt nog een leentoestel geven. je gaat blijkbaar niet erg zorgvuldig om met je spullen droeftoeter
wifi dat niet werkt, exact hetzelfde probleem bij m'n vorige iphonequote:
Betaal ik gewoon voor vriend.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Salatrel het volgende:
wees blij dat dat ze je uberhaupt nog een leentoestel geven. je gaat blijkbaar niet erg zorgvuldig om met je spullen droeftoeter
toevallig wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Matip het volgende:
[..]
wifi dat niet werkt, exact hetzelfde probleem bij m'n vorige iphone
Ik had dat ook met m'n 4. Router opnieuw ingesteld en niks meer aan de hand.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:13 schreef Matip het volgende:
[..]
wifi dat niet werkt, exact hetzelfde probleem bij m'n vorige iphone
Doe niet zo.quote:
Hahaquote:
okquote:
kreeg m'n wifi niet eens aan, was greyed-out zeg maar.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had dat ook met m'n 4. Router opnieuw ingesteld en niks meer aan de hand.
matip is tegen die tijd al 12 Iphones verder.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had dat ook met m'n 4. Router opnieuw ingesteld en niks meer aan de hand.
Sla eens niet zo'n toon tegen mij aan.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
matip is tegen die tijd al 12 Iphones verder.
uhm ja nee okeequote:Op maandag 27 januari 2014 16:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sla eens niet zo'n toon tegen mij aan.
quote:
Bretonse gehaktballen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Weet niet wat ik zal gaan eten vanavond. :s
Meloewaquote:
Heb eigenlijk wel een zwak voor dat onschuldigequote:Op maandag 27 januari 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bretonse gehaktballen.
[..]
Meloewa
Meloewa
Voor een kaartje van 2,80.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |