Nou, volgens mij ben je best een beetje opgefokt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:28 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dan vind ik haar karakter raar.
@Johannes: ik weet dat je op haar geilt en shit, maar ik vind haar gewoon niet tof. En ik ben rustig zat.
Ja, gisternacht alles teruggekeken, allle aanwijzingentopics doorgenomen, en ik vond het inderdaad behoorlijk verdacht worden. Dus nu ben ik om.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu pas?Check de andere hints die naar hem wijzen dan, bevestigt je vermoeden
quote:Ik vind het intrigerend om te zien hoe deze groep met elkaar, met de pot en met de jokers en vrijstellingen (groen, zwart, allemaal) omgaat.
Op de roltrappen bijvoorbeeld ging het zó fout, dat het echt niet meer mogelijk was om het maximale bedrag te verdienen tegen de tijd dat de lijst bovenaan de roltrappen was. En het is duidelijk dat het niet op één punt in de reeks fout ging...
Aan de ronde tafel dacht iedereen, maar dan ook echt iedereen, alleen maar aan de jokers en de vrijstelling.
Niemand dacht aan geld verdienen. Bij de stuwdam had er flink wat meer geld kunnen worden verdiend als er wat beter was opgelet bij het beantwoorden van de stellingen en als sommigen bereid waren geweest in hun kaarten te laten kijken. Aan de andere kant: dat zou ik ook niet doen... Toch?
Alleen Maurice heeft een kruis tot nu toe, update is inderdaad nodig.quote:
Welnee, dat deed hij gewoon om te fokkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef the-it het volgende:
Volgens mij zat er een fout in de editing. Toen tygo de woorden moest leren ging ie uitleg geven, op het laatst zij ie iets in de trant van(het staat nog niet op uitzendinggemist) "gelukkig had ik de woorden al 2 maanden van te voren"
Zou wel een grote fout zijn
Dat zei hij bewust denk ik. Hij heeft dit soort acties al eerder gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef the-it het volgende:
Volgens mij zat er een fout in de editing. Toen tygo de woorden moest leren ging ie uitleg geven, op het laatst zij ie iets in de trant van(het staat nog niet op uitzendinggemist) "gelukkig had ik de woorden al 2 maanden van te voren"
Nu je het zegtquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef the-it het volgende:
Zou echt mooi zijn als ik vanaf het begin al goed zatquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, gisternacht alles teruggekeken, allle aanwijzingentopics doorgenomen, en ik vond het inderdaad behoorlijk verdacht worden. Dus nu ben ik om.
Waarom volgende week pas?quote:
Das wel een lekker wijf.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
Maar waarom heette de aflevering "Jennifer" ?
Ik kom eigenlijk altijd in een tunnelvisie. Of ik heb de mol, of een winnaar/verliezer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn als ik vanaf het begin al goed zat
Maar niets is wat het lijkt heHoe harder je het roept, hoe harder je voor lul staat als JW er straks ineens uit ligt
Hou m'n ogen wel open voor de rest, maar blijf tot zo ver overtuigd
Ja, dat is mij ook ontgaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
Was dat niet de hoofdverdachte van Jan-Willem?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
Topic gaat toch nog over vandaag en daar zat Daphne in. Nieuwe aflevering, nieuwe plaatjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom volgende week pas?
Alleen Maurice staat afgestreept op de bovenste foto terwijl er al 2 meer uit zijn
Omdat ze denken dat zij gemold heeft met het onthouden van woorden met een verhaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ik denk omdat JW op haar zat en hij de mol is (jep, ook hier vanaf aflv. 1 last vd de tunnelvisie)quote:
Dat zei hij voor de grap, natuurlijk. De mol zou zoiets nooit (mogen) zeggen en zo'n fout in de aflevering zouden ze al 3x gefilterd hebben voor het uitgezonden werd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef the-it het volgende:
Dan moet nog steeds een kruis door Owenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Topic gaat toch nog over vandaag en daar zat Daphne in. Nieuwe aflevering, nieuwe plaatjes
Jup, ik denk ook dat die aflevering daarom zo heet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Was dat niet de hoofdverdachte van Jan-Willem?
staatquote:
ABC weer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef TLC het volgende:
Er zit vast een verborgen hint in die 20 woorden, ik ben benieuwd wie ze online kan zetten
JW zat echt hard te mollen deze aflevering, en hij had de ideale positie tijdens deze opdrachten, ook wel met geluk, maar goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn als ik vanaf het begin al goed zat
Maar niets is wat het lijkt heHoe harder je het roept, hoe harder je voor lul staat als JW er straks ineens uit ligt
Hou m'n ogen wel open voor de rest, maar blijf tot zo ver overtuigd
De Mol zegt zulke dingen wel gewoon hoor, dat zie je ook altijd in de laatste episode.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zei hij voor de grap, natuurlijk. De mol zou zoiets nooit (mogen) zeggen en zo'n fout in de aflevering zouden ze al 3x gefilterd hebben voor het uitgezonden werd.
Die zit zich nu juist vanaf de bank stuk te lachen om al die mensen die hem daarom nu gaan verdenken
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
ABC weer?
Zou toch wat zijn als Aaf de mol is
Hij hoefde/kon bij de woorden opdracht niet veel te doen. Eigenlijk alleen bij de abseilopdracht actief gemold geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JW zat echt hard te mollen deze aflevering, en hij had de ideale positie tijdens deze opdrachten, ook wel met geluk, maar goed.En zo gaat dat al een poosje.
Dan kap ik met dit programma.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
ABC weer?
Ja, we moeten niet te vroeg conclusies trekken. Maar heeft ze echt molacties op haar naam staan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
ABC weer?
Oke okequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet nog steeds een kruis door Owen
Jawel, hij heeft die woorden in het begin goed gehoord, maar zei tegen het einde dat Aaf het grotendeels wel goed had.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij hoefde/kon bij de woorden opdracht niet veel te doen. Eigenlijk alleen bij de abseilopdracht actief gemold geloof ik.
Is niet nodig, de rest faalt tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, we moeten niet te vroeg conclusies trekken. Maar heeft ze echt molacties op haar naam staan?
Of we doen het originele plaatje, zonder kruisjesquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oke oke
Even snel gedaan met Paint:
[ afbeelding ]
Die is er wel, op wiesidemol.nl staan ze geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef PicoMMP het volgende:
Of we doen de groepsfoto van iedere aflevering (dus steeds zonder de afvaller)
Nee, hij zei dat Aaf haar woorden niet verschilden van die van Tygo. Dat klopt ook, de twee fouten in haar woorden waren in het begin al fout. Tygo had waarschijnlijk het niet veel beter gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft die woorden in het begin goed gehoord, maar zei tegen het einde dat Aaf het grotendeels wel goed had.
De zwarte vrijstelling is ook nog niet ingezet.quote:
Omdat zij zei dat de mol geld in handen heeft gehad en dat klopt. Freek(mijn mol) gaf het geld aan volgensmij Sophie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
die ruilde met de molquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
Nou, ik ben er iig vol van overtuigd dat hij dit als kandidaat voor de grap zei om de kijkers te fockenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De Mol zegt zulke dingen wel gewoon hoor, dat zie je ook altijd in de laatste episode.
Dit ja, fuckquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kap ik met dit programma.
Welke TV bepaler wil nou AAF tien weken op prime time.
Nee, heb eigenlijk alleen kandidaat in haar gezienquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, we moeten niet te vroeg conclusies trekken. Maar heeft ze echt molacties op haar naam staan?
Ze ziet er wel het meeste uit als een mol, alsof ze der kop onder de grond heeft gestokenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, heb eigenlijk alleen kandidaat in haar gezien
Jup.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef MarijeH het volgende:
Zou Art weten wie de mol is? Ik vroeg het me vandaag af.
Klopt, is sinds Art veranderd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jup.
Voorheen wist de presentator ook niet wie de mol was, maar volgens mij sinds Art (en misschien het laatste seizoen van Pieter-Jan ook) weten ze het wel.
Weet niet precies welke gedachte erachter zit
Maar Art presenteert het wel heel leuk en kan dit juist als extra middel gebruiken om het allemaal nog leuker te brengen (juist omdat de kans groter is dat hij hints geeft in zijn omschrijvingen)quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, is sinds Art veranderd.
Komt omdat Art de opdracht zelf ook aan de mol uitlegt, wanneer de mol een rol speelt in de opdracht.
Wel jammer, want het is leuker als de presentator het ook niet weet.
Hij doet het wel goed ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar Art presenteert het wel heel leuk en kan dit juist als extra middel gebruiken om het allemaal nog leuker te brengen (juist omdat de kans groter is dat hij hints geeft in zijn omschrijvingen)
Ik vind Art wel een baas, hoop dat hij het nog langer wil blijven presenteren
Ja idd, ik denk ook dat er expres een hoop 'verdachte' shit van Jan-Willem uit wordt gelaten, omdat het anders gewoon veel te veel op zou vallen (juist omdat mensen echt opkeken van die M-O-L schijnbeweging hint). Nu valt je oog weer op andere kandidaten die ook verdachte dingen doen, en je ziet maar weer hoe JW dan weer de dans ontspringtquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij doet het wel goed ja.Vond het eerst wel een flinke tegenvaller, maar hij doet het toch beter dan verwacht.
Sowieso let ik nu steeds meer op hoe Art naar de kandidaten kijkt, en hoe de kandidaten daarop reageren.Maar dat helpt niet heel erg, en ik denk dat wanneer het echt zou opvallen, zo'n shot er wel uitgeknipt zal worden.
Volgens Moltalk is het geld niet kwijt, maar krijg je geen rente. En kan je het geld niet inzetten bij eventuele opdrachten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:26 schreef Cee het volgende:
Hoeveel geld deed Aaf nu trouwens in de envelop? Want die Euro's zijn nu pleite aangezien ze Daphne op de envelop had geschreven.
-edit: 350, lees ik net.
Ja precies, en als je nu al nagaat dat volgens de kandidaten JW nog helemaal niet verdacht is.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja idd, ik denk ook dat er expres een hoop 'verdachte' shit van Jan-Willem uit wordt gelaten, omdat het anders gewoon veel te veel op zou vallen (juist omdat mensen echt opkeken van die M-O-L schijnbeweging hint). Nu valt je oog weer op andere kandidaten die ook verdachte dingen doen, en je ziet maar weer hoe JW dan weer de dans ontspringt
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:38 schreef PicoMMP het volgende:
Voor de OP van volgende week:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:31 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Volgens Moltalk is het geld niet kwijt, maar krijg je geen rente. En kan je het geld niet inzetten bij eventuele opdrachten.
Nou, het is eigenlijk dat doordat zij niet hebben geruild met elkaar, zij niet van elkaar weten dat zij de andere helft hebben. De twee helften kunnen dus niet gecombineerd worden tot hele briefjes, dus er is geen geld. Art vroeg eerst nog ook of iemand wilde meedelen wat ie had verdiend. Tsja, als niemand weet waar het geld is, dan is er geen geld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus als ze geld met geld hadden geruild, had Art kunnen zeggen, ja nee geld moest je met een koker ruilen, sorry. Beetje kansloos, achteraf opeens met extra regels komen.
Nee, Pieter-Jan wist het ergens aan het eind ook, zei die ooit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klopt, is sinds Art veranderd.
Komt omdat Art de opdracht zelf ook aan de mol uitlegt, wanneer de mol een rol speelt in de opdracht.
Wel jammer, want het is leuker als de presentator het ook niet weet.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:06 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nee, Pieter-Jan wist het ergens aan het eind ook, zei die ooit.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, en als je nu al nagaat dat volgens de kandidaten JW nog helemaal niet verdacht is.![]()
Weet trouwens niet of Pieter-Jan echt niet wist in zijn laatste seizoen wie de mol was. Patrick zat als mol in de bus tijdens die eerste opdracht. Dat lijkt me toch niet iets dat je als presentator niet zou weten.
Daar lijkt het wel op inderdaad... erg kinderachtig en ontzettend triest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Als het puur haar uiterlijk is waar jullie mee zitten vind ik dat op z'n zachts gezegd echt kinderachtig.
't punt is meer dat ze gewoon vrij weinig doet, en vrij weinig toevoegt. Het is geen leuke kandidaat. Maar de meningen kunnen daar over verdeeld zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Aaf is naar mijn mening echt niet zo nadrukkelijk aanwezig, en voor de rest eigenlijk ook niet echt irritant. Als het puur haar uiterlijk is waar jullie mee zitten vind ik dat op z'n zachts gezegd echt kinderachtig.
Ik denk omdat JW nu nog maar 1 mol overheeft waar die op zit.. Jennifer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 02:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Was wel even de held van de dag ja.
Ja, hij is musicalster.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:27 schreef Seconde het volgende:
Ik heb een vraag:
Houdt Freek er van om in de schijnwerpers te staan? Want hij blijft in de afleveringen vooral een beetje op de achtergrond.
en Aaf dan ?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 03:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, hij is musicalster.
De enige die niks met camera's, publiek of schijnwerpers te maken heeft is Jan-Willem
ik vind haar ook niet irritant en snap niet dat sommige hier op fok haar irritant vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Aaf is naar mijn mening echt niet zo nadrukkelijk aanwezig, en voor de rest eigenlijk ook niet echt irritant. Als het puur haar uiterlijk is waar jullie mee zitten vind ik dat op z'n zachts gezegd echt kinderachtig.
Aaf grijpt meestal wel haar kans om in de spotlights te komen als ze uitgenodigd wordt om op TV te komenquote:
Mischien omdat ze niet meedeed met het kanoën en ook geen zin had om te abseilen. Ze doet mij trouwens altijd denken aan Alexander Pechtold maar ze blijkt de zus van Jelle Brandt Corstius te zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik vind haar ook niet irritant en snap niet dat sommige hier op fok haar irritant vinden.
Ik twijfel tussen JW en Sofie.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:11 schreef Guanabana het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:04 schreef Nober het volgende:
Waar kun je als Mol het beste gaan zitten in een kano? Achterin, zodat je lekker rustig aan kunt doen.
[ afbeelding ]
Kijk maar eens terug en let op Sofie...
Ja dat weet ik dat zij een zus van Jelle Brandt Corstius is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef Nober het volgende:
Mischien omdat ze niet meedeed met het kanoën en ook geen zin had om te abseilen. Ze doet mij trouwens altijd denken aan Alexander Pechtold maar ze blijkt de zus van Jelle Brandt Corstius te zijn.
Ik twijfel tussen JW en Sofie.
Niet te missen natuurlijk, met die naam. :pquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dat zij een zus van Jelle Brandt Corstius is.
Goed gezegd!!!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:11 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:58 schreef xzaz het volgende:
Uitgelekt:Betrouwbare bron ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
Heb het net gezien. Dit viel ons ook op. Teruggespoeld, nog eens geluisterd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef the-it het volgende:
En dan nog bij moltalk zegt Sanne Vogel dat Tygo aan haar vertelt heeft wie de mol is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:50 schreef Moira. het volgende:
Tygo en de edittors die het er (bewust) in hebben gelaten zitten zich thuis echt dood te lachen dat het heeft gewerkt en dat al die kijkers nou zitten "OMG WAT ZEI HIJ NOU NET DAT MOET EEN FOUT ZIJN GEWEEST HIJ IS DE MOL!!!"![]()
Dat zei ze voor de grap omdat ze dronken wasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dan nog bij moltalk zegt Sanne Vogel dat Tygo aan haar vertelt heeft wie de mol is.![]()
Moet wel ja, anders moet Tygo nu een boete van 250k betalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zei ze voor de grap omdat ze dronken was
Ligt dat bedrag al op een kwart miljoen euro, ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet wel ja, anders moet Tygo nu een boete van 250k betalen.
Jupquote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt dat bedrag al op een kwart miljoen euro, ja?
En dan als titel "De mol te vroeg ontmaskeren kost 250.000 euro"quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-kost-250-000-euro/
Ik stuur je wel een factuurquote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan als titel "De mol te vroeg ontmaskeren kost 250.000 euro"
Moet ik nou ook die euro's dokken omdat ik de mol al vanaf aflevering 1 ontmaskerd heb (aangezien Jan-Willem gewoon de mol is)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Scheelt dat jij dat contract niet hoefde te tekenen, voordat je kandidaten begon te verdenken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan als titel "De mol te vroeg ontmaskeren kost 250.000 euro"
Moet ik nou ook die euro's dokken omdat ik de mol al vanaf aflevering 1 ontmaskerd heb (aangezien Jan-Willem gewoon de mol is)?
Flauw?? Eerder briljante humorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:17 schreef Montagui het volgende:
Als Tygo de mol niet is dan vind ik het erg flauw dat hij dat zei.
Aan de andere kant ging is het wel erg 'toevallig' dat hij net die woorden (emotie en fagot) fout zei die als eerste ingevuld moesten worden. De woorden daarna zijn minder interessant want in de lijst van 20 woorden is de kans vrij groot dat die laatste woorden toch vergeten worden.
Als acteur een 5e én 6e woord vergeten?? IMHO ongeloofwaardig....
Misschien loopt ie expres te mollen zodat de andere kandidaten hem onterecht verdenken en zo dus de test slechter invullen. Zoals Art toen hij zelf meedeed. Patrick hoefde als Mol niks te doen dat jaar, want Art deed alles voor hem.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:17 schreef Montagui het volgende:
Als Tygo de mol niet is dan vind ik het erg flauw dat hij dat zei.
Aan de andere kant ging is het wel erg 'toevallig' dat hij net die woorden (emotie en fagot) fout zei die als eerste ingevuld moesten worden. De woorden daarna zijn minder interessant want in de lijst van 20 woorden is de kans vrij groot dat die laatste woorden toch vergeten worden.
Als acteur een 5e én 6e woord vergeten?? IMHO ongeloofwaardig....
Een bewuste nep molactie?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Flauw?? Eerder briljante humor
En beetje opzichtig vind je niet? Woorden vergeten terwijl de mol zou weten dat het afgeluisterd wordt. En dan zo expliciet in beeld gebracht. Als hij het doet om obvious te nepmollen zodat mensen zouden denken dat hij het niet zou zijn is een mogelijke tactiek. Dat is echte blufpoker die in dit stadium niet noodzakelijk is.
Tygo moest van Kees zijn mond dicht houden..Kees zei tegen hem: Tygo je mond dicht houden.Zoiets in die trandquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:54 schreef jcdragon het volgende:
En dan nog bij moltalk zegt Sanne Vogel dat Tygo aan haar vertelt heeft wie de mol is.![]()
Truequote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Scheelt dat jij dat contract niet hoefde te tekenen, voordat je kandidaten begon te verdenken.
Da's waar ja, maar ach, het blijft de NRC hè.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
True
Maar die titel is wel beetje vaag geformuleerd
Dat denk ik ook, ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:14 schreef jpjedi het volgende:
Denk eerder dat ze die spotlight van JW af willen en dit fragment ineens ertussen knallen ter verwarring.
Als hij niet de mol is en dus niet weet dat JW meeluistert, voor wie is dan de opmerking over '2 maanden geleden lijstje' bedoeld?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:26 schreef texelonia het volgende:
Misschien loopt ie expres te mollen zodat de andere kandidaten hem onterecht verdenken en zo dus de test slechter invullen. Zoals Art toen hij zelf meedeed. Patrick hoefde als Mol niks te doen dat jaar, want Art deed alles voor hem.
Erm, voor ons. De kijker? .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Als hij niet de mol is en dus niet weet dat JW meeluistert, voor wie is dan de opmerking over '2 maanden geleden lijstje' bedoeld?
Misschien is dat eruit geknipt? Dat er wel kandidaten zijn die JW verdenken maar dat ze dat niet op TV laten zien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:26 schreef Maartel het volgende:
Ik vind die 'dat zou ik toch nooit vertellen' een beetje hypothetisch klinken.. zo van 'als ik een kandidaat zou zijn dan..'
En ondertussen vind iedereen JW raar doen maar niemand zegt dat ze 'm als mol verdenken?
Maar bij de roltrap opdracht werd JW als vertrouwenspersoon aangewezen, en door volgens mij Daphne gezegd dat volgens haar niemand dacht dat JW de mol was. Of iets dergelijks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is dat eruit geknipt? Dat er wel kandidaten zijn die JW verdenken maar dat ze dat niet op TV laten zien.
Nee, twee weken niets.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:38 schreef TLC het volgende:
Komt WIDM met de OS nog gewoon op hetzelfde tijdstip en zender eigenlijk ?
Waarom dat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:36 schreef TLC het volgende:
Vanavond helaas einde oefening voor JW of Tygo
Susan gaat eruit toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:36 schreef TLC het volgende:
Er moet nog even een reeks voor deze aflevering komenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet ik in dit topic posten?
Of in een nieuw topic met met TTquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er moet nog even een reeks voor deze aflevering komen.
Waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:36 schreef TLC het volgende:
Vorige week gingen we daar ook gewoon verder, nieuw topic is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die was voor de aflevering van vorige week.
Hier verder lijkt mij ook het meest logische.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef zoem het volgende:
Hier zit iedereen al in, waarom een andere reeks? Ik heb nog geen enkele valide reden gezien waarom dat nodig is.
Waar is Damart? Dan kan die even duidelijkheid verschaffenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef svann het volgende:
Bij meerdere uitzendingen per topic moet de TT natuurlijk wel even aangepast worden.
Mwah, we zullen heus niet verdwaalt rakenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef svann het volgende:
Bij meerdere uitzendingen per topic moet de TT natuurlijk wel even aangepast worden.
Gewoon [Livetopic] noemen dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef svann het volgende:
Nou er zijn twee andere topics open voor de 30 januari aflevering.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mwah, we zullen heus niet verdwaalt raken
Jij wilt niet weten hoe snel ik kan verdwalenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mwah, we zullen heus niet verdwaalt raken
En het zou wel leuk zijn als iedereen in hetzelfde topic zit natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou er zijn twee andere topics open voor de 30 januari aflevering.
Goed idee.quote:
Deze idd, GGMM heeft hem net gereekstquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 30 januari #1
Hier verder.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier verder.
Wat een geweldige mod die GGMM.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze idd, GGMM heeft hem net gereekst
Als ik Redactie Sport was wist ik het wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een geweldige mod die GGMM.
Vertel het eensquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Redactie Sport was wist ik het wel.
Dat moet hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoorde dat we hier GGMM adoreren?
Heil GGMM
[ afbeelding ]
Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou ik GGMM bevliegen van liefde.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier verder.
Dat lijkt me een beter plan, dus voor de aflevering van vandaag verder in: RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 30 januari #1quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed idee.
Al was het oorspronkelijke idee van een topic per aflevering dat je zo makkelijker per afleveringen de post kan teruglezen.
Hij heeft wel 2 toiletten in zijn appartement hoor. Ik bedoel hier helemaal niks mee verder maar volgens mij is die snode Mol weer wat van plan vandaag.quote:
Voor de hints hebben we toch een apart topic?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed idee.
Al was het oorspronkelijke idee van een topic per aflevering dat je zo makkelijker per afleveringen de post kan teruglezen.
Ja klopt. Maar als we alles in één topic proppen heeft een subforum ook weinig zin.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Voor de hints hebben we toch een apart topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |