quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Aaf is naar mijn mening echt niet zo nadrukkelijk aanwezig, en voor de rest eigenlijk ook niet echt irritant. Als het puur haar uiterlijk is waar jullie mee zitten vind ik dat op z'n zachts gezegd echt kinderachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:04 schreef Nober het volgende:
Waar kun je als Mol het beste gaan zitten in een kano? Achterin, zodat je lekker rustig aan kunt doen.
[ afbeelding ]
Kijk maar eens terug en let op Sofie...
Ja dat weet ik dat zij een zus van Jelle Brandt Corstius is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:52 schreef Nober het volgende:
Mischien omdat ze niet meedeed met het kanoën en ook geen zin had om te abseilen. Ze doet mij trouwens altijd denken aan Alexander Pechtold maar ze blijkt de zus van Jelle Brandt Corstius te zijn.
Ik twijfel tussen JW en Sofie.
Niet te missen natuurlijk, met die naam. :pquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dat zij een zus van Jelle Brandt Corstius is.
Goed gezegd!!!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:11 schreef Guanabana het volgende:
Aaf is naar mijn mening echt niet zo nadrukkelijk aanwezig, en voor de rest eigenlijk ook niet echt irritant. Als het puur haar uiterlijk is waar jullie mee zitten vind ik dat op z'n zachts gezegd echt kinderachtig.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:58 schreef xzaz het volgende:
Uitgelekt:Betrouwbare bron ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
Heb het net gezien. Dit viel ons ook op. Teruggespoeld, nog eens geluisterd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef the-it het volgende:
Volgens mij zat er een fout in de editing. Toen tygo de woorden moest leren ging ie uitleg geven, op het laatst zij ie iets in de trant van(het staat nog niet op uitzendinggemist) "gelukkig had ik de woorden al 2 maanden van te voren"
Zou wel een grote fout zijn
En dan nog bij moltalk zegt Sanne Vogel dat Tygo aan haar vertelt heeft wie de mol is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:50 schreef Moira. het volgende:
Tygo en de edittors die het er (bewust) in hebben gelaten zitten zich thuis echt dood te lachen dat het heeft gewerkt en dat al die kijkers nou zitten "OMG WAT ZEI HIJ NOU NET DAT MOET EEN FOUT ZIJN GEWEEST HIJ IS DE MOL!!!"![]()
Dat zei ze voor de grap omdat ze dronken wasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dan nog bij moltalk zegt Sanne Vogel dat Tygo aan haar vertelt heeft wie de mol is.![]()
Moet wel ja, anders moet Tygo nu een boete van 250k betalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zei ze voor de grap omdat ze dronken was
Ligt dat bedrag al op een kwart miljoen euro, ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet wel ja, anders moet Tygo nu een boete van 250k betalen.
Jupquote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt dat bedrag al op een kwart miljoen euro, ja?
En dan als titel "De mol te vroeg ontmaskeren kost 250.000 euro"quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-kost-250-000-euro/
Ik stuur je wel een factuurquote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan als titel "De mol te vroeg ontmaskeren kost 250.000 euro"
Moet ik nou ook die euro's dokken omdat ik de mol al vanaf aflevering 1 ontmaskerd heb (aangezien Jan-Willem gewoon de mol is)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Scheelt dat jij dat contract niet hoefde te tekenen, voordat je kandidaten begon te verdenken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan als titel "De mol te vroeg ontmaskeren kost 250.000 euro"
Moet ik nou ook die euro's dokken omdat ik de mol al vanaf aflevering 1 ontmaskerd heb (aangezien Jan-Willem gewoon de mol is)?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |