quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:58 schreef xzaz het volgende:
Uitgelekt:Betrouwbare bron ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TwitchTV: PSYCHEV TWITCH
Heb het net gezien. Dit viel ons ook op. Teruggespoeld, nog eens geluisterd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef the-it het volgende:
Volgens mij zat er een fout in de editing. Toen tygo de woorden moest leren ging ie uitleg geven, op het laatst zij ie iets in de trant van(het staat nog niet op uitzendinggemist) "gelukkig had ik de woorden al 2 maanden van te voren"
Zou wel een grote fout zijn
En dan nog bij moltalk zegt Sanne Vogel dat Tygo aan haar vertelt heeft wie de mol is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:50 schreef Moira. het volgende:
Tygo en de edittors die het er (bewust) in hebben gelaten zitten zich thuis echt dood te lachen dat het heeft gewerkt en dat al die kijkers nou zitten "OMG WAT ZEI HIJ NOU NET DAT MOET EEN FOUT ZIJN GEWEEST HIJ IS DE MOL!!!"![]()
Dat zei ze voor de grap omdat ze dronken wasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:54 schreef jcdragon het volgende:
[..]
En dan nog bij moltalk zegt Sanne Vogel dat Tygo aan haar vertelt heeft wie de mol is.![]()
Moet wel ja, anders moet Tygo nu een boete van 250k betalen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zei ze voor de grap omdat ze dronken was
Ligt dat bedrag al op een kwart miljoen euro, ja?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet wel ja, anders moet Tygo nu een boete van 250k betalen.
Jupquote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt dat bedrag al op een kwart miljoen euro, ja?
En dan als titel "De mol te vroeg ontmaskeren kost 250.000 euro"quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup
http://www.nrcnext.nl/blo(...)n-kost-250-000-euro/
Ik stuur je wel een factuurquote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan als titel "De mol te vroeg ontmaskeren kost 250.000 euro"
Moet ik nou ook die euro's dokken omdat ik de mol al vanaf aflevering 1 ontmaskerd heb (aangezien Jan-Willem gewoon de mol is)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Scheelt dat jij dat contract niet hoefde te tekenen, voordat je kandidaten begon te verdenken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 04:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan als titel "De mol te vroeg ontmaskeren kost 250.000 euro"
Moet ik nou ook die euro's dokken omdat ik de mol al vanaf aflevering 1 ontmaskerd heb (aangezien Jan-Willem gewoon de mol is)?
Flauw?? Eerder briljante humorquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:17 schreef Montagui het volgende:
Als Tygo de mol niet is dan vind ik het erg flauw dat hij dat zei.
Aan de andere kant ging is het wel erg 'toevallig' dat hij net die woorden (emotie en fagot) fout zei die als eerste ingevuld moesten worden. De woorden daarna zijn minder interessant want in de lijst van 20 woorden is de kans vrij groot dat die laatste woorden toch vergeten worden.
Als acteur een 5e én 6e woord vergeten?? IMHO ongeloofwaardig....
Misschien loopt ie expres te mollen zodat de andere kandidaten hem onterecht verdenken en zo dus de test slechter invullen. Zoals Art toen hij zelf meedeed. Patrick hoefde als Mol niks te doen dat jaar, want Art deed alles voor hem.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:17 schreef Montagui het volgende:
Als Tygo de mol niet is dan vind ik het erg flauw dat hij dat zei.
Aan de andere kant ging is het wel erg 'toevallig' dat hij net die woorden (emotie en fagot) fout zei die als eerste ingevuld moesten worden. De woorden daarna zijn minder interessant want in de lijst van 20 woorden is de kans vrij groot dat die laatste woorden toch vergeten worden.
Als acteur een 5e én 6e woord vergeten?? IMHO ongeloofwaardig....
Een bewuste nep molactie?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:23 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Flauw?? Eerder briljante humor
En beetje opzichtig vind je niet? Woorden vergeten terwijl de mol zou weten dat het afgeluisterd wordt. En dan zo expliciet in beeld gebracht. Als hij het doet om obvious te nepmollen zodat mensen zouden denken dat hij het niet zou zijn is een mogelijke tactiek. Dat is echte blufpoker die in dit stadium niet noodzakelijk is.
Tygo moest van Kees zijn mond dicht houden..Kees zei tegen hem: Tygo je mond dicht houden.Zoiets in die trandquote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:54 schreef jcdragon het volgende:
En dan nog bij moltalk zegt Sanne Vogel dat Tygo aan haar vertelt heeft wie de mol is.![]()
Truequote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Scheelt dat jij dat contract niet hoefde te tekenen, voordat je kandidaten begon te verdenken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |