Susan gaat eruit toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:36 schreef TLC het volgende:
Vanavond helaas einde oefening voor JW of Tygo
Er moet nog even een reeks voor deze aflevering komenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet ik in dit topic posten?
Of in een nieuw topic met met TTquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er moet nog even een reeks voor deze aflevering komen.
Waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:36 schreef TLC het volgende:
Vanavond helaas einde oefening voor JW of Tygo
Vorige week gingen we daar ook gewoon verder, nieuw topic is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die was voor de aflevering van vorige week.
Hier verder lijkt mij ook het meest logische.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef zoem het volgende:
Hier zit iedereen al in, waarom een andere reeks? Ik heb nog geen enkele valide reden gezien waarom dat nodig is.
Waar is Damart? Dan kan die even duidelijkheid verschaffenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef svann het volgende:
Bij meerdere uitzendingen per topic moet de TT natuurlijk wel even aangepast worden.
Mwah, we zullen heus niet verdwaalt rakenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef svann het volgende:
Bij meerdere uitzendingen per topic moet de TT natuurlijk wel even aangepast worden.
Gewoon [Livetopic] noemen dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef svann het volgende:
Nou er zijn twee andere topics open voor de 30 januari aflevering.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mwah, we zullen heus niet verdwaalt raken
Jij wilt niet weten hoe snel ik kan verdwalenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mwah, we zullen heus niet verdwaalt raken
En het zou wel leuk zijn als iedereen in hetzelfde topic zit natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou er zijn twee andere topics open voor de 30 januari aflevering.
Goed idee.quote:
Deze idd, GGMM heeft hem net gereekstquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 30 januari #1
Hier verder.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier verder.
Wat een geweldige mod die GGMM.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze idd, GGMM heeft hem net gereekst
Als ik Redactie Sport was wist ik het wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een geweldige mod die GGMM.
Vertel het eensquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Redactie Sport was wist ik het wel.
Dat moet hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoorde dat we hier GGMM adoreren?
Heil GGMM
[ afbeelding ]
Ik zal het doorgevenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou ik GGMM bevliegen van liefde.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier verder.
Dat lijkt me een beter plan, dus voor de aflevering van vandaag verder in: RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 30 januari #1quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed idee.
Al was het oorspronkelijke idee van een topic per aflevering dat je zo makkelijker per afleveringen de post kan teruglezen.
Hij heeft wel 2 toiletten in zijn appartement hoor. Ik bedoel hier helemaal niks mee verder maar volgens mij is die snode Mol weer wat van plan vandaag.quote:
Voor de hints hebben we toch een apart topic?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goed idee.
Al was het oorspronkelijke idee van een topic per aflevering dat je zo makkelijker per afleveringen de post kan teruglezen.
Ja klopt. Maar als we alles in één topic proppen heeft een subforum ook weinig zin.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:35 schreef zoem het volgende:
[..]
Voor de hints hebben we toch een apart topic?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |