Da's waar ja, maar ach, het blijft de NRC hè.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
True
Maar die titel is wel beetje vaag geformuleerd
Dat denk ik ook, ja.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:14 schreef jpjedi het volgende:
Denk eerder dat ze die spotlight van JW af willen en dit fragment ineens ertussen knallen ter verwarring.
Als hij niet de mol is en dus niet weet dat JW meeluistert, voor wie is dan de opmerking over '2 maanden geleden lijstje' bedoeld?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:26 schreef texelonia het volgende:
Misschien loopt ie expres te mollen zodat de andere kandidaten hem onterecht verdenken en zo dus de test slechter invullen. Zoals Art toen hij zelf meedeed. Patrick hoefde als Mol niks te doen dat jaar, want Art deed alles voor hem.
Erm, voor ons. De kijker? .quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Als hij niet de mol is en dus niet weet dat JW meeluistert, voor wie is dan de opmerking over '2 maanden geleden lijstje' bedoeld?
Misschien is dat eruit geknipt? Dat er wel kandidaten zijn die JW verdenken maar dat ze dat niet op TV laten zien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 01:26 schreef Maartel het volgende:
Ik vind die 'dat zou ik toch nooit vertellen' een beetje hypothetisch klinken.. zo van 'als ik een kandidaat zou zijn dan..'
En ondertussen vind iedereen JW raar doen maar niemand zegt dat ze 'm als mol verdenken?
Maar bij de roltrap opdracht werd JW als vertrouwenspersoon aangewezen, en door volgens mij Daphne gezegd dat volgens haar niemand dacht dat JW de mol was. Of iets dergelijks.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien is dat eruit geknipt? Dat er wel kandidaten zijn die JW verdenken maar dat ze dat niet op TV laten zien.
Nee, twee weken niets.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:38 schreef TLC het volgende:
Komt WIDM met de OS nog gewoon op hetzelfde tijdstip en zender eigenlijk ?
Waarom dat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:36 schreef TLC het volgende:
Vanavond helaas einde oefening voor JW of Tygo
Susan gaat eruit toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:36 schreef TLC het volgende:
Er moet nog even een reeks voor deze aflevering komenquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Moet ik in dit topic posten?
Of in een nieuw topic met met TTquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er moet nog even een reeks voor deze aflevering komen.
Waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:36 schreef TLC het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |