Vorige week gingen we daar ook gewoon verder, nieuw topic is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die was voor de aflevering van vorige week.
Hier verder lijkt mij ook het meest logische.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:27 schreef zoem het volgende:
Hier zit iedereen al in, waarom een andere reeks? Ik heb nog geen enkele valide reden gezien waarom dat nodig is.
Waar is Damart? Dan kan die even duidelijkheid verschaffenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef svann het volgende:
Bij meerdere uitzendingen per topic moet de TT natuurlijk wel even aangepast worden.
Mwah, we zullen heus niet verdwaalt rakenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef svann het volgende:
Bij meerdere uitzendingen per topic moet de TT natuurlijk wel even aangepast worden.
Gewoon [Livetopic] noemen dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef svann het volgende:
Nou er zijn twee andere topics open voor de 30 januari aflevering.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mwah, we zullen heus niet verdwaalt raken
Jij wilt niet weten hoe snel ik kan verdwalenquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mwah, we zullen heus niet verdwaalt raken
En het zou wel leuk zijn als iedereen in hetzelfde topic zit natuurlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou er zijn twee andere topics open voor de 30 januari aflevering.
Goed idee.quote:
Deze idd, GGMM heeft hem net gereekstquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 30 januari #1
Hier verder.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
RLS / [WIDM] De uitzending van donderdag 30 januari #1
Hier verder.
Wat een geweldige mod die GGMM.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze idd, GGMM heeft hem net gereekst
Als ik Redactie Sport was wist ik het wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een geweldige mod die GGMM.
Vertel het eensquote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik Redactie Sport was wist ik het wel.
Dat moet hier.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoorde dat we hier GGMM adoreren?
Heil GGMM
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |