Heeft te afwachtend gespeeld.quote:
Wij hebben met Ferry Doedens de opperhomo van Nederland gekweekt, dat valt wel mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij in Friesland een homo ziet bel je de krant.
Neuh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:03 schreef PicoMMP het volgende:
Gaat het geld naar een goed doel trouwens?
quote:
geld had moeten ruilen met geldquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Ze hebben het geld toch geruild... Wat een onzin
Ze zijn gespiegeld van elkaarquote:
Was dat van tevoren bekend dan? Of later verzonnen door Art.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
geld had moeten ruilen met geld
De ene heeft haar en de andere niet?quote:
Nee ze kauwen dat niet voor neequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Was dat van tevoren bekend dan? Of later verzonnen door Art.
Was volgens mij niet bekend nee, hadden ze zelf moeten verzinnen of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Stond op het blaadje. Beetje cryptisch welquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Eerin het volgende:
[..]
Was volgens mij niet bekend nee, hadden ze zelf moeten verzinnen of zo.
Het was een beetje vaag, kwam een beetje uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tycho want op een foto had hij zijn ogen dicht en mollen zijn blind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef PicoMMP het volgende:
Mooie beelden van de cameraman, maar ondertussen missen we het spel. Conclusie: cameraman is de mol
Gemistquote:
Dus als ze geld met geld hadden geruild, had Art kunnen zeggen, ja nee geld moest je met een koker ruilen, sorry. Beetje kansloos, achteraf opeens met extra regels komen.quote:
Hij kwam voorheen altijd zo vroeg, vandaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom doen ze altijd zo verbaasd dat ze een test krijgen? Ze weten dat toch pfff
Zo is het altijd bij wie is de molquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus als ze geld met geld hadden geruild, had Art kunnen zeggen, ja nee geld moest je met een koker ruilen, sorry. Beetje kansloos, achteraf opeens met extra regels komen.
Ja, maar dat is niet in de pot gekomen.quote:
Thanks, i know enoughquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet in de pot gekomen.
dit leidt afquote:
Omdat dit programma zo'n goede naam heeft wat betreft hoogtes en waterquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:09 schreef richolio het volgende:
Opdracht: er vanaf glijden. 2000 euro.
Maak jullie klaar.. ... ... ... voor een spannende opdrachtquote:
Mag zij ook nog dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Seconde het volgende:
Ik kan niet wachten op Jennifer haar ass te zien in die broek
Oh ja haha die hoorde ik nog. Ik vond het ook al wat vroeg voor een executie.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maak jullie klaar.. ... ... ... voor een spannende opdracht
foeiquote:
Ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef bdd8 het volgende:
Is er wel een executie deze aflevering?
Ze keek zo zuur. Ze zou het zich dus wel moeten herinneren.quote:
Het is een vrouw, ze herinnert zich alles.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze keek zo zuur. Ze zou het zich dus wel moeten herinneren.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef Mani89 het volgende:
Als je een goede mol was sneed je nu die kabels door.
Toch een vroege executie dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:13 schreef Mani89 het volgende:
quote:
Alg heeft geen kans in dat chemowaterquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
Valt wel mee qua gladheid zo te zien, zit veel structuur op de stenen.
Ben nog steeds overtuigd door de Schijnbeweging-theorie.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:15 schreef DaMart het volgende:
Had Tygo een harde koker in zijn onderbroek![]()
.
Zo overduidelijk..quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sofie moet even ophouden met dat amateur toneel.
Snap ik ook niet!quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef Eerin het volgende:
Maar hoe weet Sofie dan dat er een vijfde koker was met een zwarte dinges?
Misschien stond dat op haar blaadje ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef Eerin het volgende:
Maar hoe weet Sofie dan dat er een vijfde koker was met een zwarte dinges?
Waarschijnlijk op het blaadjequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef DaMart het volgende:
Tygo.
Maar hoe wist Sofie dat die zwarte vrijstelling daar hing?
Stond vast op zo'n stellingbriefje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef DaMart het volgende:
Tygo.
Maar hoe wist Sofie dat die zwarte vrijstelling daar hing?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stond vast op zo'n stellingbriefje.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:19 schreef Starlie het volgende:
Wil.je hem zien? Hoe stoer was hij geweest als hij iets anders uit zijn.broek had gehaald
Jennifer bij moltalkquote:
Mini-hartaanval allesquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:22 schreef tralalala het volgende:
Jennifer die het scherm te zien krijgt vind ik nog spannender dan de WK-finale.
Ik ook, dan zijn we misschien eindelijk verlost van johannes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:22 schreef tralalala het volgende:
teringtyfus ik ben gewoon een hardwerkende clownquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ook, dan zijn we misschien eindelijk verlost van johannes.
En dat terwijl ze ook nog de mol is..quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:22 schreef tralalala het volgende:
Jennifergodquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:22 schreef tralalala het volgende:
Ik vond haar dit keer minder irritant dan vorige week, dus van mij hoeft het niet, maar het zou best kunnen. Ik hoop nog steeds op Aaf.quote:
Filipijnen waarschijnlijk.quote:
hier ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben opeens erg zenuwachtig voor jennifer![]()
quote:
Doe eens rustig joh, wat heeft ze jou ooit aangedaan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Eerin het volgende:
Ik vond Daphne nog serieus oké.
en Jennifer vind ik een B-actrice. Alle emoties die ze benoemt, beeldt ze ook gelijk uit.
Ik schrok! *handen naar mond*
Oh wat spannend! *hand op hart*
Ze acteert nu niet hé. Misschien is ze echt zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Eerin het volgende:
Ik vond Daphne nog serieus oké.
en Jennifer vind ik een B-actrice. Alle emoties die ze benoemt, beeldt ze ook gelijk uit.
Ik schrok! *handen naar mond*
Oh wat spannend! *hand op hart*
Ze acteert niet als ze thee drinkt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze acteert nu niet hé. Misschien is ze echt zo.
Kwam geforceerd over in ieder gevalquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef DaMart het volgende:
Stak JW nou zijn vinger op van 'ik ben het'?.
Dan vind ik haar karakter raar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze acteert nu niet hé. Misschien is ze echt zo.
Spreek je later man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:28 schreef bdd8 het volgende:
Ik keek dit seizoen alleen voor Daphne. Dag iedereen
Ja, is het ook als zo veel mensen er al vanaf aflevering 1 van overtuigd zijnquote:
Nu pas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |