Was dat van tevoren bekend dan? Of later verzonnen door Art.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
geld had moeten ruilen met geld
De ene heeft haar en de andere niet?quote:
Nee ze kauwen dat niet voor neequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Was dat van tevoren bekend dan? Of later verzonnen door Art.
Was volgens mij niet bekend nee, hadden ze zelf moeten verzinnen of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Stond op het blaadje. Beetje cryptisch welquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Eerin het volgende:
[..]
Was volgens mij niet bekend nee, hadden ze zelf moeten verzinnen of zo.
Het was een beetje vaag, kwam een beetje uit de lucht vallen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Tycho want op een foto had hij zijn ogen dicht en mollen zijn blind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef PicoMMP het volgende:
Mooie beelden van de cameraman, maar ondertussen missen we het spel. Conclusie: cameraman is de mol
Gemistquote:
Dus als ze geld met geld hadden geruild, had Art kunnen zeggen, ja nee geld moest je met een koker ruilen, sorry. Beetje kansloos, achteraf opeens met extra regels komen.quote:
Hij kwam voorheen altijd zo vroeg, vandaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom doen ze altijd zo verbaasd dat ze een test krijgen? Ze weten dat toch pfff
Zo is het altijd bij wie is de molquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus als ze geld met geld hadden geruild, had Art kunnen zeggen, ja nee geld moest je met een koker ruilen, sorry. Beetje kansloos, achteraf opeens met extra regels komen.
Ja, maar dat is niet in de pot gekomen.quote:
Thanks, i know enoughquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet in de pot gekomen.
dit leidt afquote:
Omdat dit programma zo'n goede naam heeft wat betreft hoogtes en waterquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:09 schreef richolio het volgende:
Opdracht: er vanaf glijden. 2000 euro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |