ja maar ja maar bale was 100 miljoen!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/600107-neymar-kostte-barca-95-miljoen.html
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En ondertussen wij maar weer zijn salaris betalen
Het is de schuld van dat hele kut land.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet de schuld van Barca dat het bij hun belandt.
Godverquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had net een woedeaanval.
Nadat die voorbij was werkte alles weer.
2:02 is wel typisch Russish. "Fuck it. Niet mijn probleem, ze zijn toch al dood"quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:51 schreef Dven het volgende:
Ik vind jullie allemaal maar een stelletje nichten. Behalve ggmm. Dat is een pisnicht.
Goedemorgen Dven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:51 schreef Dven het volgende:
Ik vind jullie allemaal maar een stelletje nichten. Behalve ggmm. Dat is een pisnicht.
hey pik, alles goedquote:
Bale is dan ook echt goed itt wat Neymar hier in Europa laat zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja maar ja maar bale was 100 miljoen!!!
Ben geen fan van hem maar geef hem een seizoen om te wennen. Spelers kun je vaak pas echt beoordelen in het 2e seizoen, ander land, ver van huis etcquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bale is dan ook echt goed itt wat Neymar hier in Europa laat zien.
Totaal geen verstand van voetbal jij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bale is dan ook echt goed itt wat Neymar hier in Europa laat zien.
Ik vermoed niet dat de artiest het zo heeft bedoeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:26 schreef Geo4kant het volgende:
Stiekem met je gedanst op de radio.. dat vind ik zo'n kut nummer. Hoe kun je nou stiekem met iemand dansen?
Tenzij je haar drinken vol ghb gooit en zij laveloos is en dan met der onbewuste lijf gaat 'dansen'..
Goed hoor, net wel weer een uur in de file gestaan omdat het autosalon is in Brussel deze week.quote:
Ik denk dat ik zeker tot de top 3 van users met het meeste verstand van voetbal behoor (dit geldt eigenlijk voor alles).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Totaal geen verstand van voetbal jij.
Ik schat Don, Kapi en mijzelf hoger in. Zelfs GGMM, eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker tot de top 3 van users met het meeste verstand van voetbal behoor (dit geldt eigenlijk voor alles).
Daar weten ze in België alles vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef DonRaja het volgende:
Bij sommigen zie je het gewoon...![]()
[ afbeelding ]
Nope, heel mss JR-Style-93 die een beetje in de buurt komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik schat Don, Kapi en mijzelf hoger in. Zelfs GGMM, eigenlijk.
Is dat de smeerlap?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef DonRaja het volgende:
Bij sommigen zie je het gewoon...![]()
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht te hebben begrepen dat hij ook begeleider was van jeugdspelers en ballenjongens e.d.quote:
Die wordt dus nog wel gelynchtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, ik dacht te hebben begrepen dat hij ook begeleider was van jeugdspelers en ballenjongens e.d.
Van stadionspeaker naar kleedkamerspieker. Het kan verkeren.quote:
De gang van zaken is ook een beetje vreemd, hem was vorig jaar al de toegang tot de kleadkamers ontzegd. Er heeft niets voorgevallen, en nu na een jaar moet hij alsnog weg, en hij begrijpt die beslissing ook...quote:
Ik snap dan niet dat ze zo'n gast gewoon verbannen, nu krijgt hij geheid klappen of erger als hij zich laat zien op de Toekomstquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Van stadionspeaker naar kleedkamerspieker. Het kan verkeren.
Er is toch 1 aangifte tegen hem gedaan dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De gang van zaken is ook een beetje vreemd, hem was vorig jaar al de toegang tot de kleadkamers ontzegd. Er heeft niets voorgevallen, en nu na een jaar moet hij alsnog weg, en hij begrijpt die beslissing ook...
Ja, maar daar wordt van gezegd dat die niet gegrond was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch 1 aangifte tegen hem gedaan dacht ik
Een aangifte is natuurlijk nog geen absoluut bewijs. Daarentegen zorgt het wel voor een onwerkbare situatie, zeker wanneer het dit onderwerp betreft en de toch niet altijd even correct handelende supportersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch 1 aangifte tegen hem gedaan dacht ik
Met de toevoeging dat er wel grenzen overschreden zijn. En dat is natuurlijk ook killing.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar daar wordt van gezegd dat die niet gegrond was.
Hoe dan ook en misschien ten onrechte, met kinderen moet je geen enkel risico nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar daar wordt van gezegd dat die niet gegrond was.
Zelfs bij deze walgelijke kwestie houden ze elkaar het hand boven het hoofdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De gang van zaken is ook een beetje vreemd, hem was vorig jaar al de toegang tot de kleadkamers ontzegd. Er heeft niets voorgevallen, en nu na een jaar moet hij alsnog weg, en hij begrijpt die beslissing ook...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:31 schreef eight het volgende:
[..]
Zelfs bij deze walgelijke kwestie houden ze elkaar het hand boven het hoofd
Volgens mij doen ze dat juist niet. Al is de periode van een jaar wel enigszins merkwaardig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:31 schreef eight het volgende:
[..]
Zelfs bij deze walgelijke kwestie houden ze elkaar het hand boven het hoofd
Tja dat is denk ik een gevolg van die machtsstructuren die er nog steeds zijn bij Ajax, gelukkig gaan beslissing over het sportieve gedeelte inmiddels snellerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat juist niet. Al is de periode van een jaar wel enigszins merkwaardig.
Bergkamp en Jonkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja dat is denk ik een gevolg van die machtsstructuren die er nog steeds zijn bij Ajax, gelukkig gaan beslissing over het sportieve gedeelte inmiddels sneller
Als die man niets gedaan heeft kan ik wel begrijpen dat hij bij Henrichs aanklopt om hem te helpen maar aan de andere kant moet hij toch ook weten dat de club belangrijker is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bergkamp en Jonkdie schijt hebben aan de Ajax bobo's. Die probeerde waarschijnlijk een doofpotje te creëren.
Blij dat het nu voorbij is, duurde veel te lang
Als hij niets gedaan heeft, is het ontzeggen van de toegang tot de kleedkamers een jaar geleden niet te verklaren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die man niets gedaan heeft kan ik wel begrijpen dat hij bij Henrichs aanklopt om hem te helpen maar aan de andere kant moet hij toch ook weten dat de club belangrijker is.
Een ex-speler die heeft verklaard dat misbruik zich voor heeft gedaan met deze persoon. Plus ander ongewenste handelingen (Niet persé misbruik) vind ik reden genoeg om iemand binnen een groot bedrijf als Ajax op non-actief te zetten c.q. de wacht toezeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die man niets gedaan heeft kan ik wel begrijpen dat hij bij Henrichs aanklopt om hem te helpen maar aan de andere kant moet hij toch ook weten dat de club belangrijker is.
Als er twijfel is kan ik zo'n maatregel wel begrijpen, ik begrijp sowieso niet zo goed wat iemand die geen trainer of speler is daar te zoeken heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij niets gedaan heeft, is het ontzeggen van de toegang tot de kleedkamers een jaar geleden niet te verklaren.
Op zich best logisch dat ze na een aangifte hem de toegang ontzeggen in afwachting van de uitkomst v/h onderzoek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij niets gedaan heeft, is het ontzeggen van de toegang tot de kleedkamers een jaar geleden niet te verklaren.
Die regelt dat wel even via Twitter.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
rens gaat die man wel even opwachten met zijn vrienden
Helemaal mee eens, eng mannetjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Henrichs is een vieze rat. Altijd al geweest en het verbaasd me niets dat hij hier nu weer in negatieve zin betrokken bij is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er twijfel is kan ik zo'n maatregel wel begrijpen, ik begrijp sowieso niet zo goed wat iemand die geen trainer of speler is daar te zoeken heeft
Ik begrijp jullie wel. Maar door hem de toegang te ontzeggen, is hij in principe direct veroordeeld. Nu blijkt het later ongegrond te zijn geweest, en moet hij toch alsnog weg. Blijft een vreemd verhaal, maar waarschijnlijk weten we lag niet alles.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef eight het volgende:
[..]
Op zich best logisch dat ze na een aangifte hem de toegang ontzeggen in afwachting van de uitkomst v/h onderzoek.
In afwachting van het onderzoek is het niet vreemd dat men tijdelijk op non-actief wordt gesteld of bepaalde rechten verliest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij willen Bergkamp en Jonk dat alleen spelers en trainers te vinden zijn in de kleedkamer. Geen ouders, geen andere figuren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp jullie wel. Maar door hem de toegang te ontzeggen, is hij in principe direct veroordeeld. Nu blijkt het later ongegrond te zijn geweest, en moet hij toch alsnog weg. Blijft een vreemd verhaal, maar waarschijnlijk weten we lag niet alles.
Klopt ook wel. Dan is nog steeds het vervolg wat vreemd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
In afwachting van het onderzoek is het niet vreemd dat men tijdelijk op non-actief wordt gesteld of bepaalde rechten verliest.
Vreemd genoeg moest ik toen het bericht las, in eerste instantie aan Sjaak Swart denken...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Volgens mij willen Bergkamp en Jonk dat alleen spelers en trainers te vinden zijn in de kleedkamer. Geen ouders, geen andere figuren.
Er speelt veel meer dan er nu naar buiten komt.
Als bestuur heb je denk ik geen andere mogelijkheid. Ze moeten wel preventief handelen, ook omdat de verdachte in zo'n zaak altijd de schijn tegen heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp jullie wel. Maar door hem de toegang te ontzeggen, is hij in principe direct veroordeeld. Nu blijkt het later ongegrond te zijn geweest, en moet hij toch alsnog weg. Blijft een vreemd verhaal, maar waarschijnlijk weten we lag niet alles.
Geile beer dat ook welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd genoeg moest ik toen het bericht las, in eerste instantie aan Sjaak Swart denken...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd genoeg moest ik toen het bericht las, in eerste instantie aan Sjaak Swart denken...
Hahahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spotify gewoon?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zoek eigenlijk een site waar ik online via m'n telefoon muziek kan luisteren.
Spotify is zelfs gratis voor iphone en android tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zoek eigenlijk een site waar ik online via m'n telefoon muziek kan luisteren.
Ik luister altijd via Youtube, maar dan moet je wel wifi hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Die van mij doet het ook prima zonder wifi, maar werkt niet zo lekker op de fiets. Gaat uit als je scherm vergrendeltquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik luister altijd via Youtube, maar dan moet je wel wifi hebben
Ja klopt.Bovendien kost het super veel data.....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij doet het ook prima zonder wifi, maar werkt niet zo lekker op de fiets. Gaat uit als je scherm vergrendelt
Ik hoor iedereen dit zeggen, maar ik luister al lange tijd gewoon normaal via spotify. Zonder shuffle. Dat kun je gewoon aan en uit zetten.quote:
"upgrade om shuffle uit te zetten" zegt hijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef Saind het volgende:
Als je op de "speelpagina" zit zeg maar, anders is het sharen
Hahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
"upgrade om shuffle uit te zetten" zegt hij
Mobiel is het vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
"upgrade om shuffle uit te zetten" zegt hij
Op m'n pc hier is die site van spotify geblokkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:11 schreef JanCees het volgende:
Je kan nu wel onbeperkt luisteren op pc zonder die limiet van 10 uur (?) per maand.
Dat 10tje per maand moet toch kunnen voor Spotify man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op m'n pc hier is die site van spotify geblokkeerd.
Thuis ga ik geen Spotify gebruiken, ik download m'n muziek liever.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat 10tje per maand moet toch kunnen voor Spotify man.
Sinds ik Spotify heb gekregen in 2010 heb ik in totaal echt 3 albums gedownload. (Die nog niet/nooit op spotify staan)
Je maakt m'n industrie kapotquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thuis ga ik geen Spotify gebruiken, ik download m'n muziek liever.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, want ik koop ook regelmatig cd's.
Ben je op je werk soms want de site is gewoon bereikbaar..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op m'n pc hier is die site van spotify geblokkeerd.
Dat gaat echt hard jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja klopt.Bovendien kost het super veel data.....
Misschien moet je werkgever is naar forum.fok.nl kijken voor blokkadequote:
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien moet je werkgever is naar forum.fok.nl kijken voor blokkade![]()
Veel effectiever dan Spotify blokkeren
Persoonlijke referentie van Danny ditdat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.
Internetradiozender? Zijn er honderden vast wel eentje met 'jouw' muziek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Meh, ik wil gewoon albums luisteren eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Internetradiozender? Zijn er honderden vast wel eentje met 'jouw' muziek.
Ow dan weet ik het niet, ik gebruik spotify zelfs amper. Ik zet altijd Radio 6 op via internet. Albums vind ik saai, steeds dezelfde artiest achter elkaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik wil gewoon albums luisteren eigenlijk.
Top dat iddquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het Jamaicaanse bobslee team ook
Ik wil de binnenkant van je mond ook wel even blussenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn mond verbrand aan een tostiIk blijf water drinken.
Wat smooth zeg. Toch wel een aantal kansen gemist gisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil de binnenkant van je mond ook wel even blussen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat zijn baas zijn posts gaat bekijken.Ontslag op staande voet dreigtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.
Sjongejonge Saindquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Was geen date hoorquote:
Date is voor het verhaal leukerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Was geen date hoorMaar het was gezellig en hij kan goed sjoelen, de boef had volgens mij nog gewonnen ook
True dat eerste. En ik had mazzel met het OV op de terugweg ook altijd lekker. Tram uitgestapt, trein ging bijna meteen weg en hier op het CS had ik ook meteen de bus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Date is voor het verhaal leuker![]()
Maar mooi dat het leuk was
Nee enkel de topscore. En het was geen date?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Was geen date hoorMaar het was gezellig en hij kan goed sjoelen, de boef had volgens mij nog gewonnen ook
Sssst ze hoeven niet alles te weten hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee enkel de topscore. En het was geen date?![]()
Tevens is het erg koud buiten. Tijd om mijn baard weer terug te laten groeien.
Goed zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
True dat eerste. En ik had mazzel met het OV op de terugweg ook altijd lekker. Tram uitgestapt, trein ging bijna meteen weg en hier op het CS had ik ook meteen de bus.
Waren zijn WoW versiertechnieken nog succesvol?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh we hebben het niet eens over WoW gehadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren zijn WoW versiertechnieken nog succesvol?
Verbazingwekkend dat het zo'n succes was toch, normaal gesproken levert de clash tussen fans van Ajax en ADO altijd heibel opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh we hebben het niet eens over WoW gehadWas blijkbaar niet nodig dus
Nee hoor was allemaal heel gemoedelijk en er was ook nog een Feyenoorder bij zelf!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat het zo'n succes was toch, normaal gesproken levert de clash tussen fans van Ajax en ADO altijd heibel op
Wat tof. Voortaan maar sjoelbakken in de uitvakken van alle stadions neerzetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor was allemaal heel gemoedelijk en er was ook nog een Feyenoorder bij zelf!
Altijd interessant, ik ken geen plek behalve FOK waar na een halve minuut de stoom uit de oren van Feyenoorders komt als het over voetbal gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor was allemaal heel gemoedelijk en er was ook nog een Feyenoorder bij zelf!
Haha sjoelen verbroedert jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat tof. Voortaan maar sjoelbakken in de uitvakken van alle stadions neerzetten.
Het ging ook over ijshockey misschien was dat het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd interessant, ik ken geen plek behalve FOK waar na een halve minuut de stoom uit de oren van Feyenoorders komt als het over voetbal gaat
En voetbal. Gelukkig heb ik als Heerenveen supporter weinig vijanden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging ook over ijshockey misschien was dat het.
Sowieso is niemand mijn vijandquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En voetbal. Gelukkig heb ik als Heerenveen supporter weinig vijanden.
Hoiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En voetbal. Gelukkig heb ik als Heerenveen supporter weinig vijanden.
Iedereen heeft vijanden, maar je vijanden hoef je niet bij voorbaat te haten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso is niemand mijn vijandDus al was je voor weet ik wie maakt me geen moer uit.
Ik heb de actualiteiten flink op de hak genomen jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Als je maar genoeg repertoir van Pieter-Jan Derks hebt "geleend" was de avond vast een groot succes.
Tot voor kort was hij voor ADO, dit zal wel iets met zijn overstap naar Heerenveen te maken hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso is niemand mijn vijandDus al was je voor weet ik wie maakt me geen moer uit.
Ik kan me niet voorstellen dat ik vijanden heb en haten is verspilde energie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Iedereen heeft vijanden, maar je vijanden hoef je niet bij voorbaat te haten.
Wist je dat de TV Kantine een walgelijke poging gedaan heeft om te scoren over de rug van 's lands grootste artiest: Pieter-Jan Derks?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Als je maar genoeg repertoir van Pieter-Jan Derks hebt "geleend" was de avond vast een groot succes.
VBL / sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tot voor kort was hij voor ADO, dit zal wel iets met zijn overstap naar Heerenveen te maken hebben.
[ afbeelding ]
Nee, het is me gelukkig gelukt om helemaal niks van de TV Kantine mee te krijgen, tot nu toe dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat de TV Kantine een walgelijke poging gedaan heeft om te scoren over de rug van 's lands grootste artiest: Pieter-Jan Derks?
Ik werd er op gewezen, toen heb ik wel gevraagd in welke minuut het exact begon zodat ik geen overbodige minuten TV Kantine tot mij zou moeten nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, het is me gelukkig gelukt om helemaal niks van de TV Kantine mee te krijgen, tot nu toe dan.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!
Ik ben sinds juni 2012 de enige echte Heerenveen hooligan. Door J. Derksen is dit enkel wat naar achter gedrongen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt een lastig seizoen mannen. Tot nu toe vallen de aankopen toch wat tegen met enkel Kum? Terwijl er juist vers bloed in aanvallend opzicht nodig zijn. Je zou toch denken dat met Van Basten als trainer een aanvaller sneller naar Heerenveen zal trekken![]()
Naja ik begin het seizoen weer met frisse moed zoals het een nuchtere Fries betaamd
Nou vooruitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
Help me effe jongens met wat leuke plaatjens
ONZ / Adoreer hier Koning Zlatan
Laatst zag ik 's nachts of zo een herhaling, nul keer gelachen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, het is me gelukkig gelukt om helemaal niks van de TV Kantine mee te krijgen, tot nu toe dan.
Zo 09-02-14 16:30 FC Groningen - sc Heerenveen Eredivisiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!
Ik ben sinds juni 2012 de enige echte Heerenveen hooligan. Door J. Derksen is dit enkel wat naar achter gedrongen.
Ik heb het 1 keer gezien, voor een VI uitzending een jaar terug dacht ik, dat was echt verschrikkelijk slecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst zag ik 's nachts of zo een herhaling, nul keer gelachen.
Zij zullen zelf ook wel doorhebben dat zij geen talent hebben op het gebied van humor, en aangezien mensen nu eenmaal afgunstige wezens zijn konden ze het niet hebben dat Pieter-Jan de ene na de andere week miljoenen Nederlanders aan het lachen maakte.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezien, voor een VI uitzending een jaar terug dacht ik, dat was echt verschrikkelijk slecht.
Ik heb er ook nog nooit om gelachenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezien, voor een VI uitzending een jaar terug dacht ik, dat was echt verschrikkelijk slecht.
Dat was de kerstspecial welke nota bene in de zomer opnieuw werd uitgezonden met als gevolg dat VI-Oranje uitliep...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo 09-02-14 16:30 FC Groningen - sc Heerenveen Eredivisie
Dan weer een weddenschapje doen?
Met als inzet een Nicki Minaj UI.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was de kerstspecial welke nota bene in de zomer opnieuw werd uitgezonden met als gevolg dat VI-Oranje uitliep...
Ik heb moeten huilen. Dan durf ik gewoon toe te geven.
[..]
Uiteraard.
Littlerabbit kan straks ook van zijn Youtube account leven als Nederland zijn prachtige collectie hilarische sketches ook in de gaten krijgt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij zullen zelf ook wel doorhebben dat zij geen talent hebben op het gebied van humor, en aangezien mensen nu eenmaal afgunstige wezens zijn konden ze het niet hebben dat Pieter-Jan de ene na de andere week miljoenen Nederlanders aan het lachen maakte.
Nee. Dat is te kinderlijk. Johannes en ik zetten onze Youtube-repertoire in. De verliezer moet het gehele kanaal van de andere afkijken. Iets wat Johannes al eens heeft verloren na de winst van Ado op zijn groningenquote:
Dat was niet bepaald een straf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is te kinderlijk. Johannes en ik zetten onze Youtube-repertoire in. De verliezer moet het gehele kanaal van de andere afkijken. Iets wat Johannes al eens heeft verloren na de winst van Ado op zijn groningen
Ik vind dit persoonlijk nogal soft voor een "straf", aangezien ik dat de vorige keer met zeer veel plezier heb ondergaan, en stiekem nog enkele malen herhaald heb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is te kinderlijk. Johannes en ik zetten onze Youtube-repertoire in. De verliezer moet het gehele kanaal van de andere afkijken. Iets wat Johannes al eens heeft verloren na de winst van Ado op zijn groningen
Dat klopt. Maar wij zijn elkaar dierbaar en zijn niet uit op het vernederen van elkaar.quote:
Ik zou wel willen overwegen je deze UI terug te geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wij zijn elkaar dierbaar en zijn niet uit op het vernederen van elkaar.
Al spreek ik nu wellicht voor mijn beurt. Al kan ik mij niet indenken dat Johannes hier anders overdenkt .
Oké. Al zal jij hem wel voor mij moeten verkleinen. Als ik het doe wordt het vaak erg onscherp.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou wel willen overwegen je deze UI terug te geven.
[ afbeelding ]
Stijn heeft geen Twitter toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik keek voor het eerst in een tijdje weer op twitter, maar het viel me op dat Stijn daar ook een steeds groter aandeel heeft in de posts die bij me langskomen.
Zoiets voor jou dan? Paxcon als UI is niet misselijk, uhm Nick bedoel ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou wel willen overwegen je deze UI terug te geven.
[ afbeelding ]
Jawelquote:
twitter:simwasse twitterde op maandag 20-01-2014 om 22:05:54#extratime Waarom geen jakotruitje bij Bossie? reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaweltwitter:simwasse twitterde op maandag 20-01-2014 om 22:05:54#extratime Waarom geen jakotruitje bij Bossie? reageer retweet
Ik vind dat persoonlijk een zeer goede deal. Paxcon en Nick zijn wat mij betreft de twee Groningers die al die miljarden met zijn tweeën al waard zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets voor jou dan? Paxcon als UI is niet misselijk, uhm Nick bedoel ik natuurlijk.
[ afbeelding ]
Goede tweet wel van modenicht Demytwitter:DemydeZeeuw twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 15:05:58Sommige journalisten.. #YOLO http://t.co/RQFdc1vx8S reageer retweet
quote:
quote:
Is dat zijn twitter?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaweltwitter:simwasse twitterde op maandag 20-01-2014 om 22:05:54#extratime Waarom geen jakotruitje bij Bossie? reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Goede tweet wel van modenicht Demytwitter:DemydeZeeuw twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 15:05:58Sommige journalisten.. #YOLO http://t.co/RQFdc1vx8S reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Al zal jij hem wel voor mij moeten verkleinen. Als ik het doe wordt het vaak erg onscherp.
+ Het gehele youtube-repertoire. Ik heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Tevens zou GGMM het spelletje gelijk veel leuker gaan vinden en zich wat trotser voelen om MOD in VBL te zijnquote:Ik stel de roze kaart voor wie tegen de leiding praat en niet de aanvoerder van een elftal is. Deze speler moet verplicht de rest van de wedstrijd met een gagball rondlopen.
Wat doen we bij een gelijkspel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+ Het gehele youtube-repertoire. Ik heb er nu al zin in
Nee, nog nooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heeft die blikken dominee zelf ooit gevoetbald?
Ik stel mij zo voor dat hij Jack wel kan omspelen. Alhoewel je daar een goede conditie voor moet hebben.quote:
Dan mag je wel brood meenemen voor onderweg. Kijk maar eens naar dit filmpje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel mij zo voor dat hij Jack wel kan omspelen. Alhoewel je daar een goede conditie voor moet hebben.
Bedankt. Dit filmpje heeft mij vele nieuwe perspectieven gebracht op het leven. Ik gun het Littlerabbit van harte dit filmpje te mogen bekijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan mag je wel brood meenemen voor onderweg. Kijk maar eens naar dit filmpje.
Wat een leuk kanaal is dat SdVfan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan mag je wel brood meenemen voor onderweg. Kijk maar eens naar dit filmpje.
Is goedkoop, bij de Sligro hadden ze ook een aanbieding voor 5kg zakken maar niet zo goedkoop dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:35 schreef Saind het volgende:
Ik ga eens even 5 kilo uien halen bij de lidl voor 1,50en dan een paar liter uiensoep bouwen
Ik had laatst ook gewapend met boodschappenlijstje, dus dan kon ik niks fout doen, o.a. een zak uien gekocht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:35 schreef Saind het volgende:
Ik ga eens even 5 kilo uien halen bij de lidl voor 1,50en dan een paar liter uiensoep bouwen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had laatst ook gewapend met boodschappenlijstje, dus dan kon ik niks fout doen, o.a. een zak uien gekocht.
Bij thuiskomst heb ik geleerd dat er blijkbaar ook zoete uien zijn... Ik ben volgens mij de eerste persoon in de geschiedenis van het boodschappen doen, die teruggestuurd is om een zak uien te ruilen...
Kom maar, ik sloop jullie allemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
rens gaat die man wel even opwachten met zijn vrienden
Yepquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Waarschijnlijk deed ze ook nog net alsof het heel dom van je was dat je dat in de winkel niet gezien hebt.
Had gekund, maar ik moet juist géén zoete hebben...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik had er een kilo suiker overheen geflikkerd en d'r snor aangestoken.
Nou, nou, nou...
Kan ik nog wel mod worden met de UI die ik nu heb?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik moet juist géén zoete hebben...
Bekeer de FOK!crew tot het Minajisme.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ik nog wel mod worden met de UI die ik nu heb?
Het lijkt wel een travestiet...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ik nog wel mod worden met de UI die ik nu heb?
Ah ja, die is er ook nog inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
Die Schumacher houden ze ook lang in coma, dat lijkt me niet echt een goed teken.
Hij zit niet ver meer van de vegetatieve staat af denk ik...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
Die Schumacher houden ze ook lang in coma, dat lijkt me niet echt een goed teken.
Ik vraag me af wat daar nog van terechtkomt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, die is er ook nog inderdaad
Na die ene operatie waren ze verbaasd over de verbeteringen die ze zagen, dan verwacht je toch wel iets meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij zit niet ver meer van de vegetatieve staat af denk ik...
Friso's weggetje natuurlijk. Hij zal wel ergens rond 2015 het loodje leggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat daar nog van terechtkomt.
Na 1 maand heet het volgens mij ook geen coma meer. De kans dat ze daar (volledig) hersteld uit terug komen is minimaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na die ene operatie waren ze verbaasd over de verbeteringen die ze zagen, dan verwacht je toch wel iets meer.
Je hebt mazzel dat GGMM niet online is, anders had hij de Ronvis waarschijnlijk nu door de WC gespoeld.quote:
Friso werd niet zo lang kunstmatig in coma gehouden, die kwam gewoon nooit meer bij. Die had toch wel iets heel anders. Maar echt goed lijkt het me ook niet te gaan met Schumacher.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Friso's weggetje natuurlijk. Hij zal wel ergens rond 2015 het loodje leggen.
Ik zal GGMM eens doorspoelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat GGMM niet online is, anders had hij de Ronvis waarschijnlijk nu door de WC gespoeld.
Geen Spotify Premium hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mobiel is het vreselijk inderdaad.
Er zit natuurlijk nog wel een flink verschil tussen een kunstmatige en een natuurlijke comaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 1 maand heet het volgens mij ook geen coma meer. De kans dat ze daar (volledig) hersteld uit terug komen is minimaal.
Wat ben je ook een hipster hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Dven het volgende:
Na de kater van afgelopen zondag flinke aanpassingen gedaan. De coffeebar is een coffee- smoothiebar geworden
[ afbeelding ]
Omdat ik graag gezond ben?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben je ook een hipster heJa heb ik al eens gezegd...
Dat is meer praktisch. Hoef ik die teringzooi niet steeds iedere ochtend uit de kast te halen en weer terug te zettenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zoals het uitgestald staatAl is het glazen kastje wel een beetje Jordanees bijna.
Snap ik wel hoor en als je het wegzet dan heb je ook geen zin om het te gebruiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is meer praktisch. Hoef ik die teringzooi niet steeds iedere ochtend uit de kast te halen en weer terug te zetten
Precies. Sommige dingen moeten gewoon in je gezicht gedrukt worden zodat je het wel moet gebruiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor en als je het wegzet dan heb je ook geen zin om het te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Sommige dingen moeten gewoon in je gezicht gedrukt worden zodat je het wel moet gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maak er een filmpje vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
Heel raar; het caps lock lampje brandt, maar m'n caps staat niet aan. Als ik op Caps Lock klik gaat het lampje uit en de caps lock wél aan.
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van deze vreemde ontwikkeling.
het spookt in je nieuwe huis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
Heel raar; het caps lock lampje brandt, maar m'n caps staat niet aan. Als ik op Caps Lock klik gaat het lampje uit en de caps lock wél aan.
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van deze vreemde ontwikkeling.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Sommige dingen moeten gewoon in je gezicht gedrukt worden zodat je het wel moet gebruiken.ik moest glimlachen om je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed gedaan
Met een beetje geluk zien we over twee jaar een op een waar gebeurd verhaal gebaseerde B-horrorfilm van de hand van Tyron over hoe een zolderautist met een goudvis is doodgeslagen.quote:
Jammer, ik had me er zo op verheugdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
M'n caps lock doet het weer.
Vreemd genoeg kwam ik daar pas achter nadat ik m'n video had geupload, bij het bekijken van die video kwam ik er achter dat hij het weer deed..![]()
Video gedelete.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
Vreemd genoeg kwam ik daar pas achter nadat ik m'n video had geupload, bij het bekijken van die video kwam ik er achter dat hij het weer deed..![]()
Video gedelete.
Snap ik. Zeker omdat m'n vissen en de kaart van Knut beide een cameo hadden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer, ik had me er zo op verheugd
Gek genoeg loopt er iemand over met al die foto's op het moment dat de waarheid achter de rebellen eindelijk echt naar buiten komtquote:
Vergeet je hem niet te posten? Mag ook wel via DM.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
Video gedelete.
Kan jij wel lezen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet je hem niet te posten? Mag ook wel via DM.
Rebellen vechten ook tegen elkaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gek genoeg loopt er iemand over met al die foto's op het moment dat de waarheid achter de rebellen eindelijk echt naar buiten komt
Daar doel ik toch ook op?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rebellen vechten ook tegen elkaar.
Ik ben allang blij dat je ons voorziet van een geweldige UIquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Zo, mijn Fobo heeft ook weer een update gehad. 2 plaatjes werkte niet, nu hoef je je niet meer te stressen GGMM.
Ik heb gekeken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Zo, mijn Fobo heeft ook weer een update gehad. 2 plaatjes werkte niet, nu hoef je je niet meer te stressen GGMM.
Flikkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je ons voorziet van een geweldige UI
Bedankt.quote:
Staat je goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Oh, my bad. Ik bedoelde je UIquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt, nu weet ik dat Typisch aan het lurken is.
Hallo Typisch
Nicki Minaj is niet toegestaan is een leuke.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie dat mijn GC-Amarantjes topicpointer er nog staat. Wordt tijd voor een nieuwe, iemand een suggestie?
Nee, krijg ik weer gezeik weer GGMM.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nicki Minaj is niet toegestaan is een leuke.
Verboden voor mensen die in voetbalstadions komenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie dat mijn GC-Amarantjes topicpointer er nog staat. Wordt tijd voor een nieuwe, iemand een suggestie?
hmmm jammer dit dan:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, krijg ik weer gezeik weer GGMM.
quote:Geen overdreven slijmreacties van het kaliber 'ik wil je neuken'
charmed_angel is liefquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Ow....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat weet iedereen zonder topicpointer ook wel.
Iets pro Ajax dan wel Feyenoord is altijd interessantquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat weet iedereen zonder topicpointer ook wel.
Vooruit dan maar. Maar zodra GGMM online is gaat hij het vervangen met iets hatelijks over mij...quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar zodra GGMM online is gaat hij het vervangen met iets hatelijks over mij...
Verrek, er is een Twente topicquote:
nu al?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef TwenteFC het volgende:
Nog even een filmtip zo om kwart over 12; Rush
Prachtige film.
quote:
ooowquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Net pas gekeken, wilde het toch even delen.
Vooral als je Formule 1 / auto's sowieso wel interessant vindt.
Graag 3 voorbeelden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:21 schreef Cara het volgende:
net uit verveling eens op dat utopia forum geklikt omdat ik niet wist wat het was.
Ho-ly fuck. Wat een volslagen randdebielen zitten op dat forum. Het afvoerputje van de mensheid.
Ik heb gewoon kippenvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |