Yepquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Waarschijnlijk deed ze ook nog net alsof het heel dom van je was dat je dat in de winkel niet gezien hebt.
Had gekund, maar ik moet juist géén zoete hebben...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik had er een kilo suiker overheen geflikkerd en d'r snor aangestoken.
Nou, nou, nou...
Kan ik nog wel mod worden met de UI die ik nu heb?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik moet juist géén zoete hebben...
Bekeer de FOK!crew tot het Minajisme.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ik nog wel mod worden met de UI die ik nu heb?
Het lijkt wel een travestiet...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ik nog wel mod worden met de UI die ik nu heb?
Ah ja, die is er ook nog inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
Die Schumacher houden ze ook lang in coma, dat lijkt me niet echt een goed teken.
Hij zit niet ver meer van de vegetatieve staat af denk ik...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
Die Schumacher houden ze ook lang in coma, dat lijkt me niet echt een goed teken.
Ik vraag me af wat daar nog van terechtkomt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, die is er ook nog inderdaad
Na die ene operatie waren ze verbaasd over de verbeteringen die ze zagen, dan verwacht je toch wel iets meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij zit niet ver meer van de vegetatieve staat af denk ik...
Friso's weggetje natuurlijk. Hij zal wel ergens rond 2015 het loodje leggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat daar nog van terechtkomt.
Na 1 maand heet het volgens mij ook geen coma meer. De kans dat ze daar (volledig) hersteld uit terug komen is minimaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na die ene operatie waren ze verbaasd over de verbeteringen die ze zagen, dan verwacht je toch wel iets meer.
Je hebt mazzel dat GGMM niet online is, anders had hij de Ronvis waarschijnlijk nu door de WC gespoeld.quote:
Friso werd niet zo lang kunstmatig in coma gehouden, die kwam gewoon nooit meer bij. Die had toch wel iets heel anders. Maar echt goed lijkt het me ook niet te gaan met Schumacher.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Friso's weggetje natuurlijk. Hij zal wel ergens rond 2015 het loodje leggen.
Ik zal GGMM eens doorspoelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat GGMM niet online is, anders had hij de Ronvis waarschijnlijk nu door de WC gespoeld.
Geen Spotify Premium hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mobiel is het vreselijk inderdaad.
Er zit natuurlijk nog wel een flink verschil tussen een kunstmatige en een natuurlijke comaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 1 maand heet het volgens mij ook geen coma meer. De kans dat ze daar (volledig) hersteld uit terug komen is minimaal.
Wat ben je ook een hipster hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Dven het volgende:
Na de kater van afgelopen zondag flinke aanpassingen gedaan. De coffeebar is een coffee- smoothiebar geworden
[ afbeelding ]
Omdat ik graag gezond ben?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben je ook een hipster heJa heb ik al eens gezegd...
Dat is meer praktisch. Hoef ik die teringzooi niet steeds iedere ochtend uit de kast te halen en weer terug te zettenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zoals het uitgestald staatAl is het glazen kastje wel een beetje Jordanees bijna.
Snap ik wel hoor en als je het wegzet dan heb je ook geen zin om het te gebruiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is meer praktisch. Hoef ik die teringzooi niet steeds iedere ochtend uit de kast te halen en weer terug te zetten
Precies. Sommige dingen moeten gewoon in je gezicht gedrukt worden zodat je het wel moet gebruiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor en als je het wegzet dan heb je ook geen zin om het te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Sommige dingen moeten gewoon in je gezicht gedrukt worden zodat je het wel moet gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maak er een filmpje vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
Heel raar; het caps lock lampje brandt, maar m'n caps staat niet aan. Als ik op Caps Lock klik gaat het lampje uit en de caps lock wél aan.
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van deze vreemde ontwikkeling.
het spookt in je nieuwe huis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
Heel raar; het caps lock lampje brandt, maar m'n caps staat niet aan. Als ik op Caps Lock klik gaat het lampje uit en de caps lock wél aan.
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van deze vreemde ontwikkeling.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Sommige dingen moeten gewoon in je gezicht gedrukt worden zodat je het wel moet gebruiken.ik moest glimlachen om je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed gedaan
Met een beetje geluk zien we over twee jaar een op een waar gebeurd verhaal gebaseerde B-horrorfilm van de hand van Tyron over hoe een zolderautist met een goudvis is doodgeslagen.quote:
Jammer, ik had me er zo op verheugdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
M'n caps lock doet het weer.
Vreemd genoeg kwam ik daar pas achter nadat ik m'n video had geupload, bij het bekijken van die video kwam ik er achter dat hij het weer deed..![]()
Video gedelete.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
Vreemd genoeg kwam ik daar pas achter nadat ik m'n video had geupload, bij het bekijken van die video kwam ik er achter dat hij het weer deed..![]()
Video gedelete.
Snap ik. Zeker omdat m'n vissen en de kaart van Knut beide een cameo hadden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer, ik had me er zo op verheugd
Gek genoeg loopt er iemand over met al die foto's op het moment dat de waarheid achter de rebellen eindelijk echt naar buiten komtquote:
Vergeet je hem niet te posten? Mag ook wel via DM.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
Video gedelete.
Kan jij wel lezen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet je hem niet te posten? Mag ook wel via DM.
Rebellen vechten ook tegen elkaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gek genoeg loopt er iemand over met al die foto's op het moment dat de waarheid achter de rebellen eindelijk echt naar buiten komt
Daar doel ik toch ook op?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rebellen vechten ook tegen elkaar.
Ik ben allang blij dat je ons voorziet van een geweldige UIquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Zo, mijn Fobo heeft ook weer een update gehad. 2 plaatjes werkte niet, nu hoef je je niet meer te stressen GGMM.
Ik heb gekeken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Zo, mijn Fobo heeft ook weer een update gehad. 2 plaatjes werkte niet, nu hoef je je niet meer te stressen GGMM.
Flikkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat je ons voorziet van een geweldige UI
Bedankt.quote:
Staat je goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
Oh, my bad. Ik bedoelde je UIquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bedankt, nu weet ik dat Typisch aan het lurken is.
Hallo Typisch
Nicki Minaj is niet toegestaan is een leuke.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie dat mijn GC-Amarantjes topicpointer er nog staat. Wordt tijd voor een nieuwe, iemand een suggestie?
Nee, krijg ik weer gezeik weer GGMM.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nicki Minaj is niet toegestaan is een leuke.
Verboden voor mensen die in voetbalstadions komenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Ik zie dat mijn GC-Amarantjes topicpointer er nog staat. Wordt tijd voor een nieuwe, iemand een suggestie?
hmmm jammer dit dan:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, krijg ik weer gezeik weer GGMM.
quote:Geen overdreven slijmreacties van het kaliber 'ik wil je neuken'
charmed_angel is liefquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
Ow....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat weet iedereen zonder topicpointer ook wel.
Iets pro Ajax dan wel Feyenoord is altijd interessantquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat weet iedereen zonder topicpointer ook wel.
Vooruit dan maar. Maar zodra GGMM online is gaat hij het vervangen met iets hatelijks over mij...quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar zodra GGMM online is gaat hij het vervangen met iets hatelijks over mij...
Verrek, er is een Twente topicquote:
nu al?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef TwenteFC het volgende:
Nog even een filmtip zo om kwart over 12; Rush
Prachtige film.
quote:
ooowquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Net pas gekeken, wilde het toch even delen.
Vooral als je Formule 1 / auto's sowieso wel interessant vindt.
Graag 3 voorbeelden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:21 schreef Cara het volgende:
net uit verveling eens op dat utopia forum geklikt omdat ik niet wist wat het was.
Ho-ly fuck. Wat een volslagen randdebielen zitten op dat forum. Het afvoerputje van de mensheid.
Ik heb gewoon kippenvel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |