Omdat ik graag gezond ben?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ben je ook een hipster heJa heb ik al eens gezegd...
Dat is meer praktisch. Hoef ik die teringzooi niet steeds iedere ochtend uit de kast te halen en weer terug te zettenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zoals het uitgestald staatAl is het glazen kastje wel een beetje Jordanees bijna.
Snap ik wel hoor en als je het wegzet dan heb je ook geen zin om het te gebruiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is meer praktisch. Hoef ik die teringzooi niet steeds iedere ochtend uit de kast te halen en weer terug te zetten
Precies. Sommige dingen moeten gewoon in je gezicht gedrukt worden zodat je het wel moet gebruiken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor en als je het wegzet dan heb je ook geen zin om het te gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Sommige dingen moeten gewoon in je gezicht gedrukt worden zodat je het wel moet gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maak er een filmpje vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
Heel raar; het caps lock lampje brandt, maar m'n caps staat niet aan. Als ik op Caps Lock klik gaat het lampje uit en de caps lock wél aan.
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van deze vreemde ontwikkeling.
het spookt in je nieuwe huis.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:24 schreef GGMM het volgende:
Heel raar; het caps lock lampje brandt, maar m'n caps staat niet aan. Als ik op Caps Lock klik gaat het lampje uit en de caps lock wél aan.
Ik zal jullie regelmatig op de hoogte houden van deze vreemde ontwikkeling.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies. Sommige dingen moeten gewoon in je gezicht gedrukt worden zodat je het wel moet gebruiken.ik moest glimlachen om je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed gedaan
Met een beetje geluk zien we over twee jaar een op een waar gebeurd verhaal gebaseerde B-horrorfilm van de hand van Tyron over hoe een zolderautist met een goudvis is doodgeslagen.quote:
Jammer, ik had me er zo op verheugdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
M'n caps lock doet het weer.
Vreemd genoeg kwam ik daar pas achter nadat ik m'n video had geupload, bij het bekijken van die video kwam ik er achter dat hij het weer deed..![]()
Video gedelete.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
Vreemd genoeg kwam ik daar pas achter nadat ik m'n video had geupload, bij het bekijken van die video kwam ik er achter dat hij het weer deed..![]()
Video gedelete.
Snap ik. Zeker omdat m'n vissen en de kaart van Knut beide een cameo hadden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jammer, ik had me er zo op verheugd
Gek genoeg loopt er iemand over met al die foto's op het moment dat de waarheid achter de rebellen eindelijk echt naar buiten komtquote:
Vergeet je hem niet te posten? Mag ook wel via DM.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:44 schreef GGMM het volgende:
Video gedelete.
Kan jij wel lezen?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vergeet je hem niet te posten? Mag ook wel via DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |