Nee, het is me gelukkig gelukt om helemaal niks van de TV Kantine mee te krijgen, tot nu toe dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat de TV Kantine een walgelijke poging gedaan heeft om te scoren over de rug van 's lands grootste artiest: Pieter-Jan Derks?
Ik werd er op gewezen, toen heb ik wel gevraagd in welke minuut het exact begon zodat ik geen overbodige minuten TV Kantine tot mij zou moeten nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, het is me gelukkig gelukt om helemaal niks van de TV Kantine mee te krijgen, tot nu toe dan.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!
Ik ben sinds juni 2012 de enige echte Heerenveen hooligan. Door J. Derksen is dit enkel wat naar achter gedrongen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt een lastig seizoen mannen. Tot nu toe vallen de aankopen toch wat tegen met enkel Kum? Terwijl er juist vers bloed in aanvallend opzicht nodig zijn. Je zou toch denken dat met Van Basten als trainer een aanvaller sneller naar Heerenveen zal trekken![]()
Naja ik begin het seizoen weer met frisse moed zoals het een nuchtere Fries betaamd
Nou vooruitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
Help me effe jongens met wat leuke plaatjens
ONZ / Adoreer hier Koning Zlatan
Laatst zag ik 's nachts of zo een herhaling, nul keer gelachen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, het is me gelukkig gelukt om helemaal niks van de TV Kantine mee te krijgen, tot nu toe dan.
Zo 09-02-14 16:30 FC Groningen - sc Heerenveen Eredivisiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!
Ik ben sinds juni 2012 de enige echte Heerenveen hooligan. Door J. Derksen is dit enkel wat naar achter gedrongen.
Ik heb het 1 keer gezien, voor een VI uitzending een jaar terug dacht ik, dat was echt verschrikkelijk slecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst zag ik 's nachts of zo een herhaling, nul keer gelachen.
Zij zullen zelf ook wel doorhebben dat zij geen talent hebben op het gebied van humor, en aangezien mensen nu eenmaal afgunstige wezens zijn konden ze het niet hebben dat Pieter-Jan de ene na de andere week miljoenen Nederlanders aan het lachen maakte.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezien, voor een VI uitzending een jaar terug dacht ik, dat was echt verschrikkelijk slecht.
Ik heb er ook nog nooit om gelachenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezien, voor een VI uitzending een jaar terug dacht ik, dat was echt verschrikkelijk slecht.
Dat was de kerstspecial welke nota bene in de zomer opnieuw werd uitgezonden met als gevolg dat VI-Oranje uitliep...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo 09-02-14 16:30 FC Groningen - sc Heerenveen Eredivisie
Dan weer een weddenschapje doen?
Met als inzet een Nicki Minaj UI.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was de kerstspecial welke nota bene in de zomer opnieuw werd uitgezonden met als gevolg dat VI-Oranje uitliep...
Ik heb moeten huilen. Dan durf ik gewoon toe te geven.
[..]
Uiteraard.
Littlerabbit kan straks ook van zijn Youtube account leven als Nederland zijn prachtige collectie hilarische sketches ook in de gaten krijgt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij zullen zelf ook wel doorhebben dat zij geen talent hebben op het gebied van humor, en aangezien mensen nu eenmaal afgunstige wezens zijn konden ze het niet hebben dat Pieter-Jan de ene na de andere week miljoenen Nederlanders aan het lachen maakte.
Nee. Dat is te kinderlijk. Johannes en ik zetten onze Youtube-repertoire in. De verliezer moet het gehele kanaal van de andere afkijken. Iets wat Johannes al eens heeft verloren na de winst van Ado op zijn groningenquote:
Dat was niet bepaald een straf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is te kinderlijk. Johannes en ik zetten onze Youtube-repertoire in. De verliezer moet het gehele kanaal van de andere afkijken. Iets wat Johannes al eens heeft verloren na de winst van Ado op zijn groningen
Ik vind dit persoonlijk nogal soft voor een "straf", aangezien ik dat de vorige keer met zeer veel plezier heb ondergaan, en stiekem nog enkele malen herhaald heb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is te kinderlijk. Johannes en ik zetten onze Youtube-repertoire in. De verliezer moet het gehele kanaal van de andere afkijken. Iets wat Johannes al eens heeft verloren na de winst van Ado op zijn groningen
Dat klopt. Maar wij zijn elkaar dierbaar en zijn niet uit op het vernederen van elkaar.quote:
Ik zou wel willen overwegen je deze UI terug te geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wij zijn elkaar dierbaar en zijn niet uit op het vernederen van elkaar.
Al spreek ik nu wellicht voor mijn beurt. Al kan ik mij niet indenken dat Johannes hier anders overdenkt .
Oké. Al zal jij hem wel voor mij moeten verkleinen. Als ik het doe wordt het vaak erg onscherp.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou wel willen overwegen je deze UI terug te geven.
[ afbeelding ]
Stijn heeft geen Twitter toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik keek voor het eerst in een tijdje weer op twitter, maar het viel me op dat Stijn daar ook een steeds groter aandeel heeft in de posts die bij me langskomen.
Zoiets voor jou dan? Paxcon als UI is niet misselijk, uhm Nick bedoel ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou wel willen overwegen je deze UI terug te geven.
[ afbeelding ]
Jawelquote:
twitter:simwasse twitterde op maandag 20-01-2014 om 22:05:54#extratime Waarom geen jakotruitje bij Bossie? reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaweltwitter:simwasse twitterde op maandag 20-01-2014 om 22:05:54#extratime Waarom geen jakotruitje bij Bossie? reageer retweet
Ik vind dat persoonlijk een zeer goede deal. Paxcon en Nick zijn wat mij betreft de twee Groningers die al die miljarden met zijn tweeën al waard zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets voor jou dan? Paxcon als UI is niet misselijk, uhm Nick bedoel ik natuurlijk.
[ afbeelding ]
Goede tweet wel van modenicht Demytwitter:DemydeZeeuw twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 15:05:58Sommige journalisten.. #YOLO http://t.co/RQFdc1vx8S reageer retweet
quote:
quote:
Is dat zijn twitter?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaweltwitter:simwasse twitterde op maandag 20-01-2014 om 22:05:54#extratime Waarom geen jakotruitje bij Bossie? reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Goede tweet wel van modenicht Demytwitter:DemydeZeeuw twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 15:05:58Sommige journalisten.. #YOLO http://t.co/RQFdc1vx8S reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Al zal jij hem wel voor mij moeten verkleinen. Als ik het doe wordt het vaak erg onscherp.
+ Het gehele youtube-repertoire. Ik heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Tevens zou GGMM het spelletje gelijk veel leuker gaan vinden en zich wat trotser voelen om MOD in VBL te zijnquote:Ik stel de roze kaart voor wie tegen de leiding praat en niet de aanvoerder van een elftal is. Deze speler moet verplicht de rest van de wedstrijd met een gagball rondlopen.
Wat doen we bij een gelijkspel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+ Het gehele youtube-repertoire. Ik heb er nu al zin in
Nee, nog nooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heeft die blikken dominee zelf ooit gevoetbald?
Ik stel mij zo voor dat hij Jack wel kan omspelen. Alhoewel je daar een goede conditie voor moet hebben.quote:
Dan mag je wel brood meenemen voor onderweg. Kijk maar eens naar dit filmpje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel mij zo voor dat hij Jack wel kan omspelen. Alhoewel je daar een goede conditie voor moet hebben.
Bedankt. Dit filmpje heeft mij vele nieuwe perspectieven gebracht op het leven. Ik gun het Littlerabbit van harte dit filmpje te mogen bekijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan mag je wel brood meenemen voor onderweg. Kijk maar eens naar dit filmpje.
Wat een leuk kanaal is dat SdVfan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan mag je wel brood meenemen voor onderweg. Kijk maar eens naar dit filmpje.
Is goedkoop, bij de Sligro hadden ze ook een aanbieding voor 5kg zakken maar niet zo goedkoop dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:35 schreef Saind het volgende:
Ik ga eens even 5 kilo uien halen bij de lidl voor 1,50en dan een paar liter uiensoep bouwen
Ik had laatst ook gewapend met boodschappenlijstje, dus dan kon ik niks fout doen, o.a. een zak uien gekocht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:35 schreef Saind het volgende:
Ik ga eens even 5 kilo uien halen bij de lidl voor 1,50en dan een paar liter uiensoep bouwen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had laatst ook gewapend met boodschappenlijstje, dus dan kon ik niks fout doen, o.a. een zak uien gekocht.
Bij thuiskomst heb ik geleerd dat er blijkbaar ook zoete uien zijn... Ik ben volgens mij de eerste persoon in de geschiedenis van het boodschappen doen, die teruggestuurd is om een zak uien te ruilen...
Kom maar, ik sloop jullie allemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
rens gaat die man wel even opwachten met zijn vrienden
Yepquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Waarschijnlijk deed ze ook nog net alsof het heel dom van je was dat je dat in de winkel niet gezien hebt.
Had gekund, maar ik moet juist géén zoete hebben...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:57 schreef Buitendam het volgende:
Ik had er een kilo suiker overheen geflikkerd en d'r snor aangestoken.
Nou, nou, nou...
Kan ik nog wel mod worden met de UI die ik nu heb?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Had gekund, maar ik moet juist géén zoete hebben...
Bekeer de FOK!crew tot het Minajisme.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ik nog wel mod worden met de UI die ik nu heb?
Het lijkt wel een travestiet...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan ik nog wel mod worden met de UI die ik nu heb?
Ah ja, die is er ook nog inderdaadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
Die Schumacher houden ze ook lang in coma, dat lijkt me niet echt een goed teken.
Hij zit niet ver meer van de vegetatieve staat af denk ik...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:14 schreef AFCNiels het volgende:
Die Schumacher houden ze ook lang in coma, dat lijkt me niet echt een goed teken.
Ik vraag me af wat daar nog van terechtkomt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah ja, die is er ook nog inderdaad
Na die ene operatie waren ze verbaasd over de verbeteringen die ze zagen, dan verwacht je toch wel iets meer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij zit niet ver meer van de vegetatieve staat af denk ik...
Friso's weggetje natuurlijk. Hij zal wel ergens rond 2015 het loodje leggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat daar nog van terechtkomt.
Na 1 maand heet het volgens mij ook geen coma meer. De kans dat ze daar (volledig) hersteld uit terug komen is minimaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na die ene operatie waren ze verbaasd over de verbeteringen die ze zagen, dan verwacht je toch wel iets meer.
Je hebt mazzel dat GGMM niet online is, anders had hij de Ronvis waarschijnlijk nu door de WC gespoeld.quote:
Friso werd niet zo lang kunstmatig in coma gehouden, die kwam gewoon nooit meer bij. Die had toch wel iets heel anders. Maar echt goed lijkt het me ook niet te gaan met Schumacher.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Friso's weggetje natuurlijk. Hij zal wel ergens rond 2015 het loodje leggen.
Ik zal GGMM eens doorspoelen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat GGMM niet online is, anders had hij de Ronvis waarschijnlijk nu door de WC gespoeld.
Geen Spotify Premium hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Mobiel is het vreselijk inderdaad.
Er zit natuurlijk nog wel een flink verschil tussen een kunstmatige en een natuurlijke comaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Na 1 maand heet het volgens mij ook geen coma meer. De kans dat ze daar (volledig) hersteld uit terug komen is minimaal.
Wat ben je ook een hipster hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:04 schreef Dven het volgende:
Na de kater van afgelopen zondag flinke aanpassingen gedaan. De coffeebar is een coffee- smoothiebar geworden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |