Je maakt m'n industrie kapotquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thuis ga ik geen Spotify gebruiken, ik download m'n muziek liever.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, want ik koop ook regelmatig cd's.
Ben je op je werk soms want de site is gewoon bereikbaar..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op m'n pc hier is die site van spotify geblokkeerd.
Dat gaat echt hard jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja klopt.Bovendien kost het super veel data.....
Misschien moet je werkgever is naar forum.fok.nl kijken voor blokkadequote:
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien moet je werkgever is naar forum.fok.nl kijken voor blokkade![]()
Veel effectiever dan Spotify blokkeren
Persoonlijke referentie van Danny ditdat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.
Internetradiozender? Zijn er honderden vast wel eentje met 'jouw' muziek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zoek eigenlijk een site waar ik online via m'n telefoon muziek kan luisteren.
Meh, ik wil gewoon albums luisteren eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Internetradiozender? Zijn er honderden vast wel eentje met 'jouw' muziek.
Ow dan weet ik het niet, ik gebruik spotify zelfs amper. Ik zet altijd Radio 6 op via internet. Albums vind ik saai, steeds dezelfde artiest achter elkaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik wil gewoon albums luisteren eigenlijk.
Top dat iddquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het Jamaicaanse bobslee team ook
Ik wil de binnenkant van je mond ook wel even blussenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn mond verbrand aan een tostiIk blijf water drinken.
Wat smooth zeg. Toch wel een aantal kansen gemist gisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil de binnenkant van je mond ook wel even blussen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat zijn baas zijn posts gaat bekijken.Ontslag op staande voet dreigtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.
Sjongejonge Saindquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Was geen date hoorquote:
Date is voor het verhaal leukerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Was geen date hoorMaar het was gezellig en hij kan goed sjoelen, de boef had volgens mij nog gewonnen ook
True dat eerste. En ik had mazzel met het OV op de terugweg ook altijd lekker. Tram uitgestapt, trein ging bijna meteen weg en hier op het CS had ik ook meteen de bus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Date is voor het verhaal leuker![]()
Maar mooi dat het leuk was
Nee enkel de topscore. En het was geen date?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Was geen date hoorMaar het was gezellig en hij kan goed sjoelen, de boef had volgens mij nog gewonnen ook
Sssst ze hoeven niet alles te weten hequote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee enkel de topscore. En het was geen date?![]()
Tevens is het erg koud buiten. Tijd om mijn baard weer terug te laten groeien.
Goed zoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:03 schreef Karina het volgende:
[..]
True dat eerste. En ik had mazzel met het OV op de terugweg ook altijd lekker. Tram uitgestapt, trein ging bijna meteen weg en hier op het CS had ik ook meteen de bus.
Waren zijn WoW versiertechnieken nog succesvol?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh we hebben het niet eens over WoW gehadquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waren zijn WoW versiertechnieken nog succesvol?
Verbazingwekkend dat het zo'n succes was toch, normaal gesproken levert de clash tussen fans van Ajax en ADO altijd heibel opquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh we hebben het niet eens over WoW gehadWas blijkbaar niet nodig dus
Nee hoor was allemaal heel gemoedelijk en er was ook nog een Feyenoorder bij zelf!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat het zo'n succes was toch, normaal gesproken levert de clash tussen fans van Ajax en ADO altijd heibel op
Wat tof. Voortaan maar sjoelbakken in de uitvakken van alle stadions neerzetten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor was allemaal heel gemoedelijk en er was ook nog een Feyenoorder bij zelf!
Altijd interessant, ik ken geen plek behalve FOK waar na een halve minuut de stoom uit de oren van Feyenoorders komt als het over voetbal gaatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor was allemaal heel gemoedelijk en er was ook nog een Feyenoorder bij zelf!
Haha sjoelen verbroedert jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat tof. Voortaan maar sjoelbakken in de uitvakken van alle stadions neerzetten.
Het ging ook over ijshockey misschien was dat het.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Altijd interessant, ik ken geen plek behalve FOK waar na een halve minuut de stoom uit de oren van Feyenoorders komt als het over voetbal gaat
En voetbal. Gelukkig heb ik als Heerenveen supporter weinig vijanden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Het ging ook over ijshockey misschien was dat het.
Sowieso is niemand mijn vijandquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En voetbal. Gelukkig heb ik als Heerenveen supporter weinig vijanden.
Hoiquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En voetbal. Gelukkig heb ik als Heerenveen supporter weinig vijanden.
Iedereen heeft vijanden, maar je vijanden hoef je niet bij voorbaat te haten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso is niemand mijn vijandDus al was je voor weet ik wie maakt me geen moer uit.
Ik heb de actualiteiten flink op de hak genomen jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Als je maar genoeg repertoir van Pieter-Jan Derks hebt "geleend" was de avond vast een groot succes.
Tot voor kort was hij voor ADO, dit zal wel iets met zijn overstap naar Heerenveen te maken hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso is niemand mijn vijandDus al was je voor weet ik wie maakt me geen moer uit.
Ik kan me niet voorstellen dat ik vijanden heb en haten is verspilde energie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Iedereen heeft vijanden, maar je vijanden hoef je niet bij voorbaat te haten.
Wist je dat de TV Kantine een walgelijke poging gedaan heeft om te scoren over de rug van 's lands grootste artiest: Pieter-Jan Derks?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Als je maar genoeg repertoir van Pieter-Jan Derks hebt "geleend" was de avond vast een groot succes.
VBL / sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tot voor kort was hij voor ADO, dit zal wel iets met zijn overstap naar Heerenveen te maken hebben.
[ afbeelding ]
Nee, het is me gelukkig gelukt om helemaal niks van de TV Kantine mee te krijgen, tot nu toe dan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist je dat de TV Kantine een walgelijke poging gedaan heeft om te scoren over de rug van 's lands grootste artiest: Pieter-Jan Derks?
Ik werd er op gewezen, toen heb ik wel gevraagd in welke minuut het exact begon zodat ik geen overbodige minuten TV Kantine tot mij zou moeten nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, het is me gelukkig gelukt om helemaal niks van de TV Kantine mee te krijgen, tot nu toe dan.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!
Ik ben sinds juni 2012 de enige echte Heerenveen hooligan. Door J. Derksen is dit enkel wat naar achter gedrongen.
quote:Op maandag 9 juli 2012 02:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Het wordt een lastig seizoen mannen. Tot nu toe vallen de aankopen toch wat tegen met enkel Kum? Terwijl er juist vers bloed in aanvallend opzicht nodig zijn. Je zou toch denken dat met Van Basten als trainer een aanvaller sneller naar Heerenveen zal trekken![]()
Naja ik begin het seizoen weer met frisse moed zoals het een nuchtere Fries betaamd
Nou vooruitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:24 schreef Karina het volgende:
Help me effe jongens met wat leuke plaatjens
ONZ / Adoreer hier Koning Zlatan
Laatst zag ik 's nachts of zo een herhaling, nul keer gelachen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, het is me gelukkig gelukt om helemaal niks van de TV Kantine mee te krijgen, tot nu toe dan.
Zo 09-02-14 16:30 FC Groningen - sc Heerenveen Eredivisiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / sc Heerenveen #50 - Met een nieuwe voorzitter!
Ik ben sinds juni 2012 de enige echte Heerenveen hooligan. Door J. Derksen is dit enkel wat naar achter gedrongen.
Ik heb het 1 keer gezien, voor een VI uitzending een jaar terug dacht ik, dat was echt verschrikkelijk slecht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst zag ik 's nachts of zo een herhaling, nul keer gelachen.
Zij zullen zelf ook wel doorhebben dat zij geen talent hebben op het gebied van humor, en aangezien mensen nu eenmaal afgunstige wezens zijn konden ze het niet hebben dat Pieter-Jan de ene na de andere week miljoenen Nederlanders aan het lachen maakte.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezien, voor een VI uitzending een jaar terug dacht ik, dat was echt verschrikkelijk slecht.
Ik heb er ook nog nooit om gelachenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer gezien, voor een VI uitzending een jaar terug dacht ik, dat was echt verschrikkelijk slecht.
Dat was de kerstspecial welke nota bene in de zomer opnieuw werd uitgezonden met als gevolg dat VI-Oranje uitliep...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo 09-02-14 16:30 FC Groningen - sc Heerenveen Eredivisie
Dan weer een weddenschapje doen?
Met als inzet een Nicki Minaj UI.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was de kerstspecial welke nota bene in de zomer opnieuw werd uitgezonden met als gevolg dat VI-Oranje uitliep...
Ik heb moeten huilen. Dan durf ik gewoon toe te geven.
[..]
Uiteraard.
Littlerabbit kan straks ook van zijn Youtube account leven als Nederland zijn prachtige collectie hilarische sketches ook in de gaten krijgt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij zullen zelf ook wel doorhebben dat zij geen talent hebben op het gebied van humor, en aangezien mensen nu eenmaal afgunstige wezens zijn konden ze het niet hebben dat Pieter-Jan de ene na de andere week miljoenen Nederlanders aan het lachen maakte.
Nee. Dat is te kinderlijk. Johannes en ik zetten onze Youtube-repertoire in. De verliezer moet het gehele kanaal van de andere afkijken. Iets wat Johannes al eens heeft verloren na de winst van Ado op zijn groningenquote:
Dat was niet bepaald een straf.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is te kinderlijk. Johannes en ik zetten onze Youtube-repertoire in. De verliezer moet het gehele kanaal van de andere afkijken. Iets wat Johannes al eens heeft verloren na de winst van Ado op zijn groningen
Ik vind dit persoonlijk nogal soft voor een "straf", aangezien ik dat de vorige keer met zeer veel plezier heb ondergaan, en stiekem nog enkele malen herhaald heb.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Dat is te kinderlijk. Johannes en ik zetten onze Youtube-repertoire in. De verliezer moet het gehele kanaal van de andere afkijken. Iets wat Johannes al eens heeft verloren na de winst van Ado op zijn groningen
Dat klopt. Maar wij zijn elkaar dierbaar en zijn niet uit op het vernederen van elkaar.quote:
Ik zou wel willen overwegen je deze UI terug te geven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wij zijn elkaar dierbaar en zijn niet uit op het vernederen van elkaar.
Al spreek ik nu wellicht voor mijn beurt. Al kan ik mij niet indenken dat Johannes hier anders overdenkt .
Oké. Al zal jij hem wel voor mij moeten verkleinen. Als ik het doe wordt het vaak erg onscherp.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou wel willen overwegen je deze UI terug te geven.
[ afbeelding ]
Stijn heeft geen Twitter toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:40 schreef AFCNiels het volgende:
Ik keek voor het eerst in een tijdje weer op twitter, maar het viel me op dat Stijn daar ook een steeds groter aandeel heeft in de posts die bij me langskomen.
Zoiets voor jou dan? Paxcon als UI is niet misselijk, uhm Nick bedoel ik natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou wel willen overwegen je deze UI terug te geven.
[ afbeelding ]
Jawelquote:
twitter:simwasse twitterde op maandag 20-01-2014 om 22:05:54#extratime Waarom geen jakotruitje bij Bossie? reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaweltwitter:simwasse twitterde op maandag 20-01-2014 om 22:05:54#extratime Waarom geen jakotruitje bij Bossie? reageer retweet
Ik vind dat persoonlijk een zeer goede deal. Paxcon en Nick zijn wat mij betreft de twee Groningers die al die miljarden met zijn tweeën al waard zijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoiets voor jou dan? Paxcon als UI is niet misselijk, uhm Nick bedoel ik natuurlijk.
[ afbeelding ]
Goede tweet wel van modenicht Demytwitter:DemydeZeeuw twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 15:05:58Sommige journalisten.. #YOLO http://t.co/RQFdc1vx8S reageer retweet
quote:
quote:
Is dat zijn twitter?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaweltwitter:simwasse twitterde op maandag 20-01-2014 om 22:05:54#extratime Waarom geen jakotruitje bij Bossie? reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Goede tweet wel van modenicht Demytwitter:DemydeZeeuw twitterde op dinsdag 21-01-2014 om 15:05:58Sommige journalisten.. #YOLO http://t.co/RQFdc1vx8S reageer retweet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké. Al zal jij hem wel voor mij moeten verkleinen. Als ik het doe wordt het vaak erg onscherp.
+ Het gehele youtube-repertoire. Ik heb er nu al zin inquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Tevens zou GGMM het spelletje gelijk veel leuker gaan vinden en zich wat trotser voelen om MOD in VBL te zijnquote:Ik stel de roze kaart voor wie tegen de leiding praat en niet de aanvoerder van een elftal is. Deze speler moet verplicht de rest van de wedstrijd met een gagball rondlopen.
Wat doen we bij een gelijkspel?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
+ Het gehele youtube-repertoire. Ik heb er nu al zin in
Nee, nog nooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:51 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Heeft die blikken dominee zelf ooit gevoetbald?
Ik stel mij zo voor dat hij Jack wel kan omspelen. Alhoewel je daar een goede conditie voor moet hebben.quote:
Dan mag je wel brood meenemen voor onderweg. Kijk maar eens naar dit filmpje.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik stel mij zo voor dat hij Jack wel kan omspelen. Alhoewel je daar een goede conditie voor moet hebben.
Bedankt. Dit filmpje heeft mij vele nieuwe perspectieven gebracht op het leven. Ik gun het Littlerabbit van harte dit filmpje te mogen bekijken.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan mag je wel brood meenemen voor onderweg. Kijk maar eens naar dit filmpje.
Wat een leuk kanaal is dat SdVfan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan mag je wel brood meenemen voor onderweg. Kijk maar eens naar dit filmpje.
Is goedkoop, bij de Sligro hadden ze ook een aanbieding voor 5kg zakken maar niet zo goedkoop dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:35 schreef Saind het volgende:
Ik ga eens even 5 kilo uien halen bij de lidl voor 1,50en dan een paar liter uiensoep bouwen
Ik had laatst ook gewapend met boodschappenlijstje, dus dan kon ik niks fout doen, o.a. een zak uien gekocht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:35 schreef Saind het volgende:
Ik ga eens even 5 kilo uien halen bij de lidl voor 1,50en dan een paar liter uiensoep bouwen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had laatst ook gewapend met boodschappenlijstje, dus dan kon ik niks fout doen, o.a. een zak uien gekocht.
Bij thuiskomst heb ik geleerd dat er blijkbaar ook zoete uien zijn... Ik ben volgens mij de eerste persoon in de geschiedenis van het boodschappen doen, die teruggestuurd is om een zak uien te ruilen...
Kom maar, ik sloop jullie allemaal.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
rens gaat die man wel even opwachten met zijn vrienden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |