quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd genoeg moest ik toen het bericht las, in eerste instantie aan Sjaak Swart denken...
Spotify gewoon?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zoek eigenlijk een site waar ik online via m'n telefoon muziek kan luisteren.
Spotify is zelfs gratis voor iphone en android tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zoek eigenlijk een site waar ik online via m'n telefoon muziek kan luisteren.
Ik luister altijd via Youtube, maar dan moet je wel wifi hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Die van mij doet het ook prima zonder wifi, maar werkt niet zo lekker op de fiets. Gaat uit als je scherm vergrendeltquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik luister altijd via Youtube, maar dan moet je wel wifi hebben
Ja klopt.Bovendien kost het super veel data.....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij doet het ook prima zonder wifi, maar werkt niet zo lekker op de fiets. Gaat uit als je scherm vergrendelt
Ik hoor iedereen dit zeggen, maar ik luister al lange tijd gewoon normaal via spotify. Zonder shuffle. Dat kun je gewoon aan en uit zetten.quote:
"upgrade om shuffle uit te zetten" zegt hijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef Saind het volgende:
Als je op de "speelpagina" zit zeg maar, anders is het sharen
Hahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
"upgrade om shuffle uit te zetten" zegt hij
Mobiel is het vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
"upgrade om shuffle uit te zetten" zegt hij
Op m'n pc hier is die site van spotify geblokkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:11 schreef JanCees het volgende:
Je kan nu wel onbeperkt luisteren op pc zonder die limiet van 10 uur (?) per maand.
Dat 10tje per maand moet toch kunnen voor Spotify man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op m'n pc hier is die site van spotify geblokkeerd.
Thuis ga ik geen Spotify gebruiken, ik download m'n muziek liever.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat 10tje per maand moet toch kunnen voor Spotify man.
Sinds ik Spotify heb gekregen in 2010 heb ik in totaal echt 3 albums gedownload. (Die nog niet/nooit op spotify staan)
Je maakt m'n industrie kapotquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thuis ga ik geen Spotify gebruiken, ik download m'n muziek liever.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, want ik koop ook regelmatig cd's.
Ben je op je werk soms want de site is gewoon bereikbaar..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op m'n pc hier is die site van spotify geblokkeerd.
Dat gaat echt hard jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja klopt.Bovendien kost het super veel data.....
Misschien moet je werkgever is naar forum.fok.nl kijken voor blokkadequote:
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien moet je werkgever is naar forum.fok.nl kijken voor blokkade![]()
Veel effectiever dan Spotify blokkeren
Persoonlijke referentie van Danny ditdat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.
Internetradiozender? Zijn er honderden vast wel eentje met 'jouw' muziek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Meh, ik wil gewoon albums luisteren eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Internetradiozender? Zijn er honderden vast wel eentje met 'jouw' muziek.
Ow dan weet ik het niet, ik gebruik spotify zelfs amper. Ik zet altijd Radio 6 op via internet. Albums vind ik saai, steeds dezelfde artiest achter elkaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik wil gewoon albums luisteren eigenlijk.
Top dat iddquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het Jamaicaanse bobslee team ook
Ik wil de binnenkant van je mond ook wel even blussenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn mond verbrand aan een tostiIk blijf water drinken.
Wat smooth zeg. Toch wel een aantal kansen gemist gisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil de binnenkant van je mond ook wel even blussen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat zijn baas zijn posts gaat bekijken.Ontslag op staande voet dreigtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.
Sjongejonge Saindquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |