Je maakt m'n industrie kapotquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thuis ga ik geen Spotify gebruiken, ik download m'n muziek liever.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, want ik koop ook regelmatig cd's.
Ben je op je werk soms want de site is gewoon bereikbaar..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op m'n pc hier is die site van spotify geblokkeerd.
Dat gaat echt hard jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja klopt.Bovendien kost het super veel data.....
Misschien moet je werkgever is naar forum.fok.nl kijken voor blokkadequote:
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Misschien moet je werkgever is naar forum.fok.nl kijken voor blokkade![]()
Veel effectiever dan Spotify blokkeren
Persoonlijke referentie van Danny ditdat.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.
Internetradiozender? Zijn er honderden vast wel eentje met 'jouw' muziek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zoek eigenlijk een site waar ik online via m'n telefoon muziek kan luisteren.
Meh, ik wil gewoon albums luisteren eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Internetradiozender? Zijn er honderden vast wel eentje met 'jouw' muziek.
Ow dan weet ik het niet, ik gebruik spotify zelfs amper. Ik zet altijd Radio 6 op via internet. Albums vind ik saai, steeds dezelfde artiest achter elkaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, ik wil gewoon albums luisteren eigenlijk.
Top dat iddquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:32 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het Jamaicaanse bobslee team ook
Ik wil de binnenkant van je mond ook wel even blussenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:47 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn mond verbrand aan een tostiIk blijf water drinken.
Wat smooth zeg. Toch wel een aantal kansen gemist gisteren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik wil de binnenkant van je mond ook wel even blussen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Het is niet te hopen dat zijn baas zijn posts gaat bekijken.Ontslag op staande voet dreigtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaren FOK! moderator op zijn CV gaf juist de doorslag voor zijn baas.
Sjongejonge Saindquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Was geen date hoorquote:
Date is voor het verhaal leukerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Was geen date hoorMaar het was gezellig en hij kan goed sjoelen, de boef had volgens mij nog gewonnen ook
True dat eerste. En ik had mazzel met het OV op de terugweg ook altijd lekker. Tram uitgestapt, trein ging bijna meteen weg en hier op het CS had ik ook meteen de bus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:02 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Date is voor het verhaal leuker![]()
Maar mooi dat het leuk was
Nee enkel de topscore. En het was geen date?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Was geen date hoorMaar het was gezellig en hij kan goed sjoelen, de boef had volgens mij nog gewonnen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |