Er is toch 1 aangifte tegen hem gedaan dacht ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De gang van zaken is ook een beetje vreemd, hem was vorig jaar al de toegang tot de kleadkamers ontzegd. Er heeft niets voorgevallen, en nu na een jaar moet hij alsnog weg, en hij begrijpt die beslissing ook...
Ja, maar daar wordt van gezegd dat die niet gegrond was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch 1 aangifte tegen hem gedaan dacht ik
Een aangifte is natuurlijk nog geen absoluut bewijs. Daarentegen zorgt het wel voor een onwerkbare situatie, zeker wanneer het dit onderwerp betreft en de toch niet altijd even correct handelende supportersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is toch 1 aangifte tegen hem gedaan dacht ik
Met de toevoeging dat er wel grenzen overschreden zijn. En dat is natuurlijk ook killing.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar daar wordt van gezegd dat die niet gegrond was.
Hoe dan ook en misschien ten onrechte, met kinderen moet je geen enkel risico nemen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, maar daar wordt van gezegd dat die niet gegrond was.
Zelfs bij deze walgelijke kwestie houden ze elkaar het hand boven het hoofdquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De gang van zaken is ook een beetje vreemd, hem was vorig jaar al de toegang tot de kleadkamers ontzegd. Er heeft niets voorgevallen, en nu na een jaar moet hij alsnog weg, en hij begrijpt die beslissing ook...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:31 schreef eight het volgende:
[..]
Zelfs bij deze walgelijke kwestie houden ze elkaar het hand boven het hoofd
Volgens mij doen ze dat juist niet. Al is de periode van een jaar wel enigszins merkwaardig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:31 schreef eight het volgende:
[..]
Zelfs bij deze walgelijke kwestie houden ze elkaar het hand boven het hoofd
Tja dat is denk ik een gevolg van die machtsstructuren die er nog steeds zijn bij Ajax, gelukkig gaan beslissing over het sportieve gedeelte inmiddels snellerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze dat juist niet. Al is de periode van een jaar wel enigszins merkwaardig.
Bergkamp en Jonkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja dat is denk ik een gevolg van die machtsstructuren die er nog steeds zijn bij Ajax, gelukkig gaan beslissing over het sportieve gedeelte inmiddels sneller
Als die man niets gedaan heeft kan ik wel begrijpen dat hij bij Henrichs aanklopt om hem te helpen maar aan de andere kant moet hij toch ook weten dat de club belangrijker is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bergkamp en Jonkdie schijt hebben aan de Ajax bobo's. Die probeerde waarschijnlijk een doofpotje te creëren.
Blij dat het nu voorbij is, duurde veel te lang
Als hij niets gedaan heeft, is het ontzeggen van de toegang tot de kleedkamers een jaar geleden niet te verklaren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die man niets gedaan heeft kan ik wel begrijpen dat hij bij Henrichs aanklopt om hem te helpen maar aan de andere kant moet hij toch ook weten dat de club belangrijker is.
Een ex-speler die heeft verklaard dat misbruik zich voor heeft gedaan met deze persoon. Plus ander ongewenste handelingen (Niet persé misbruik) vind ik reden genoeg om iemand binnen een groot bedrijf als Ajax op non-actief te zetten c.q. de wacht toezeggen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als die man niets gedaan heeft kan ik wel begrijpen dat hij bij Henrichs aanklopt om hem te helpen maar aan de andere kant moet hij toch ook weten dat de club belangrijker is.
Als er twijfel is kan ik zo'n maatregel wel begrijpen, ik begrijp sowieso niet zo goed wat iemand die geen trainer of speler is daar te zoeken heeftquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij niets gedaan heeft, is het ontzeggen van de toegang tot de kleedkamers een jaar geleden niet te verklaren.
Op zich best logisch dat ze na een aangifte hem de toegang ontzeggen in afwachting van de uitkomst v/h onderzoek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als hij niets gedaan heeft, is het ontzeggen van de toegang tot de kleedkamers een jaar geleden niet te verklaren.
Die regelt dat wel even via Twitter.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:55 schreef Tyron het volgende:
rens gaat die man wel even opwachten met zijn vrienden
Helemaal mee eens, eng mannetjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Henrichs is een vieze rat. Altijd al geweest en het verbaasd me niets dat hij hier nu weer in negatieve zin betrokken bij is.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er twijfel is kan ik zo'n maatregel wel begrijpen, ik begrijp sowieso niet zo goed wat iemand die geen trainer of speler is daar te zoeken heeft
Ik begrijp jullie wel. Maar door hem de toegang te ontzeggen, is hij in principe direct veroordeeld. Nu blijkt het later ongegrond te zijn geweest, en moet hij toch alsnog weg. Blijft een vreemd verhaal, maar waarschijnlijk weten we lag niet alles.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:56 schreef eight het volgende:
[..]
Op zich best logisch dat ze na een aangifte hem de toegang ontzeggen in afwachting van de uitkomst v/h onderzoek.
In afwachting van het onderzoek is het niet vreemd dat men tijdelijk op non-actief wordt gesteld of bepaalde rechten verliest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij willen Bergkamp en Jonk dat alleen spelers en trainers te vinden zijn in de kleedkamer. Geen ouders, geen andere figuren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp jullie wel. Maar door hem de toegang te ontzeggen, is hij in principe direct veroordeeld. Nu blijkt het later ongegrond te zijn geweest, en moet hij toch alsnog weg. Blijft een vreemd verhaal, maar waarschijnlijk weten we lag niet alles.
Klopt ook wel. Dan is nog steeds het vervolg wat vreemd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef Dven het volgende:
[..]
In afwachting van het onderzoek is het niet vreemd dat men tijdelijk op non-actief wordt gesteld of bepaalde rechten verliest.
Vreemd genoeg moest ik toen het bericht las, in eerste instantie aan Sjaak Swart denken...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:01 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Volgens mij willen Bergkamp en Jonk dat alleen spelers en trainers te vinden zijn in de kleedkamer. Geen ouders, geen andere figuren.
Er speelt veel meer dan er nu naar buiten komt.
Als bestuur heb je denk ik geen andere mogelijkheid. Ze moeten wel preventief handelen, ook omdat de verdachte in zo'n zaak altijd de schijn tegen heeft.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
[..]
Ik begrijp jullie wel. Maar door hem de toegang te ontzeggen, is hij in principe direct veroordeeld. Nu blijkt het later ongegrond te zijn geweest, en moet hij toch alsnog weg. Blijft een vreemd verhaal, maar waarschijnlijk weten we lag niet alles.
Geile beer dat ook welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd genoeg moest ik toen het bericht las, in eerste instantie aan Sjaak Swart denken...
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Vreemd genoeg moest ik toen het bericht las, in eerste instantie aan Sjaak Swart denken...
Hahahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spotify gewoon?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zoek eigenlijk een site waar ik online via m'n telefoon muziek kan luisteren.
Spotify is zelfs gratis voor iphone en android tegenwoordigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Ik zoek eigenlijk een site waar ik online via m'n telefoon muziek kan luisteren.
Ik luister altijd via Youtube, maar dan moet je wel wifi hebbenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:24 schreef GGMM het volgende:
Die van mij doet het ook prima zonder wifi, maar werkt niet zo lekker op de fiets. Gaat uit als je scherm vergrendeltquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik luister altijd via Youtube, maar dan moet je wel wifi hebben
Ja klopt.Bovendien kost het super veel data.....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:43 schreef Saind het volgende:
[..]
Die van mij doet het ook prima zonder wifi, maar werkt niet zo lekker op de fiets. Gaat uit als je scherm vergrendelt
Ik hoor iedereen dit zeggen, maar ik luister al lange tijd gewoon normaal via spotify. Zonder shuffle. Dat kun je gewoon aan en uit zetten.quote:
"upgrade om shuffle uit te zetten" zegt hijquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef Saind het volgende:
Als je op de "speelpagina" zit zeg maar, anders is het sharen
Hahahahahhahahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
"upgrade om shuffle uit te zetten" zegt hij
Mobiel is het vreselijk inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
"upgrade om shuffle uit te zetten" zegt hij
Op m'n pc hier is die site van spotify geblokkeerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:11 schreef JanCees het volgende:
Je kan nu wel onbeperkt luisteren op pc zonder die limiet van 10 uur (?) per maand.
Dat 10tje per maand moet toch kunnen voor Spotify man.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op m'n pc hier is die site van spotify geblokkeerd.
Thuis ga ik geen Spotify gebruiken, ik download m'n muziek liever.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:15 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat 10tje per maand moet toch kunnen voor Spotify man.
Sinds ik Spotify heb gekregen in 2010 heb ik in totaal echt 3 albums gedownload. (Die nog niet/nooit op spotify staan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |