ja maar ja maar bale was 100 miljoen!!!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
http://nos.nl/artikel/600107-neymar-kostte-barca-95-miljoen.html
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En ondertussen wij maar weer zijn salaris betalen
Het is de schuld van dat hele kut land.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niet de schuld van Barca dat het bij hun belandt.
Godverquote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had net een woedeaanval.
Nadat die voorbij was werkte alles weer.
2:02 is wel typisch Russish. "Fuck it. Niet mijn probleem, ze zijn toch al dood"quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:51 schreef Dven het volgende:
Ik vind jullie allemaal maar een stelletje nichten. Behalve ggmm. Dat is een pisnicht.
Goedemorgen Dven.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 06:51 schreef Dven het volgende:
Ik vind jullie allemaal maar een stelletje nichten. Behalve ggmm. Dat is een pisnicht.
hey pik, alles goedquote:
Bale is dan ook echt goed itt wat Neymar hier in Europa laat zien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 00:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja maar ja maar bale was 100 miljoen!!!
Ben geen fan van hem maar geef hem een seizoen om te wennen. Spelers kun je vaak pas echt beoordelen in het 2e seizoen, ander land, ver van huis etcquote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bale is dan ook echt goed itt wat Neymar hier in Europa laat zien.
Totaal geen verstand van voetbal jij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Bale is dan ook echt goed itt wat Neymar hier in Europa laat zien.
Ik vermoed niet dat de artiest het zo heeft bedoeld.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:26 schreef Geo4kant het volgende:
Stiekem met je gedanst op de radio.. dat vind ik zo'n kut nummer. Hoe kun je nou stiekem met iemand dansen?
Tenzij je haar drinken vol ghb gooit en zij laveloos is en dan met der onbewuste lijf gaat 'dansen'..
Goed hoor, net wel weer een uur in de file gestaan omdat het autosalon is in Brussel deze week.quote:
Ik denk dat ik zeker tot de top 3 van users met het meeste verstand van voetbal behoor (dit geldt eigenlijk voor alles).quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Totaal geen verstand van voetbal jij.
Ik schat Don, Kapi en mijzelf hoger in. Zelfs GGMM, eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zeker tot de top 3 van users met het meeste verstand van voetbal behoor (dit geldt eigenlijk voor alles).
Daar weten ze in België alles vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef DonRaja het volgende:
Bij sommigen zie je het gewoon...![]()
[ afbeelding ]
Nope, heel mss JR-Style-93 die een beetje in de buurt komt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik schat Don, Kapi en mijzelf hoger in. Zelfs GGMM, eigenlijk.
Is dat de smeerlap?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:42 schreef DonRaja het volgende:
Bij sommigen zie je het gewoon...![]()
[ afbeelding ]
Oh, ik dacht te hebben begrepen dat hij ook begeleider was van jeugdspelers en ballenjongens e.d.quote:
Die wordt dus nog wel gelynchtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 10:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh, ik dacht te hebben begrepen dat hij ook begeleider was van jeugdspelers en ballenjongens e.d.
Van stadionspeaker naar kleedkamerspieker. Het kan verkeren.quote:
De gang van zaken is ook een beetje vreemd, hem was vorig jaar al de toegang tot de kleadkamers ontzegd. Er heeft niets voorgevallen, en nu na een jaar moet hij alsnog weg, en hij begrijpt die beslissing ook...quote:
Ik snap dan niet dat ze zo'n gast gewoon verbannen, nu krijgt hij geheid klappen of erger als hij zich laat zien op de Toekomstquote:Op dinsdag 21 januari 2014 11:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Van stadionspeaker naar kleedkamerspieker. Het kan verkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |