Met je propaganda.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De echte kou komt tegenwoordig niet anders dan in het verleden. Dus de ene keer is het in december, de andere keer is het in maart. Wat wel anders is: de gemiddelde temperatuur gaat omhoog.
Ik blijf het vreemd vinden dat vrijwel iedereen zich schuldig maakt in dit soort ongefundeerde uitspraken over het weer, ook hogeropgeleiden.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon irritant als mensen zeggen 'tegenwoordig wordt het pas koud in blabla' word ik echt agressief van.
Met gebalde vuistquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik drink nu rooibosthee om af te koelen.
Beschaafd boos.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gebalde vuist en pink in de lucht.
Blabla aan de Turkse kust.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon irritant als mensen zeggen 'tegenwoordig wordt het pas koud in blabla' word ik echt agressief van.
Voor een veertigplusser; zeker niets mis.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:04 schreef Euribob het volgende:
Nu kan je zeggen wat je wil over Hollande, maar met Julie Gayet is absoluut niets mis.
Raketschild om Israël te beschermen ja.quote:
Rooiboosthee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik drink nu rooibosthee om af te koelen.
Niet meer dwarsliggen is niet echt een solidaire houding.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Raketschild om Israël te beschermen ja.![]()
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4477168,00.html
Gegeven paard enzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef waht het volgende:
[..]
Niet meer dwarsliggen is niet echt een solidaire houding.
Even uitgebreid in de bek kijken.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:27 schreef remlof het volgende:
Dit lijkt me een topic voor betje: ONZ / probeer hier een ban te krijgen
Nee, het krijgen van een ban is je eigen verantwoordelijkheid, staat ergens in de algemene voorwaarden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Als je nu zo'n Fok abonnement hebt, en een ban krijgt, krijg je dan een gedeelte van dat bedrag terug?
Lijkt me juist dat je abbo op pauze gaat en weer doorloopt na je ban.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Als je nu zo'n Fok abonnement hebt, en een ban krijgt, krijg je dan een gedeelte van dat bedrag terug?
Nope. Tijdens mijn vorige ban liep mijn abo afquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lijkt me juist dat je abbo op pauze gaat en weer doorloopt na je ban.
Dus als je houdt van een goede ad-hominem, racistische uitlatingen, of spammen, dan is zo'n abonnement niet aan te bevelen? Weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het krijgen van een ban is je eigen verantwoordelijkheid, staat ergens in de algemene voorwaarden.
Je moet extra betalen, zo zijn de graaiers van FOK! ook wel weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Administratiekosten jwz.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:42 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet extra betalen, zo zijn de graaiers van FOK! ook wel weer.
Doe nou eens niet zo quasi-fout, Pokkels.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus als je houdt van een goede ad-hominem, racistische uitlatingen, of spammen, dan is zo'n abonnement niet aan te bevelen? Weet ik dat ook weer.
Je moet het echt menen, he Bob.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo quasi-fout, Pokkels.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo quasi-fout, Pokkels.
Maar je hebt nog steeds wel ziggo en zit er voorlopig aan vast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef betyar het volgende:
Ziggo gebeld, ik wilde i.p.v. een tablet korting. Kon niet dan doe maar zo'n ding. Ben nu minder kwijt in de maand en krijg zo'n ding.
Tablet verkopen. Korting gerealiseerd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef betyar het volgende:
Ziggo gebeld, ik wilde i.p.v. een tablet korting. Kon niet dan doe maar zo'n ding. Ben nu minder kwijt in de maand en krijg zo'n ding.
Iets anders kan hier niet want buitengebied.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar je hebt nog steeds wel ziggo en zit er voorlopig aan vast.
Mijn idee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tablet verkopen. Korting gerealiseerd.
quote:Een 29-jarige Nijmegenaar heeft in zijn huis in de wijk Heseveld twee schuilplekken gebouwd voor als de politie voor hem aan de deur zou komen. De kleinste verborgen plek was maar 0,80 bij 1,50 meter groot.
Dat ontdekte de politie dinsdag, nadat besloten was om de woning binnenstebuiten te keren om de man te vinden.
Hij werd al acht maanden gezocht door twee politiekorpsen, omdat hij nog 59.000 euro aan boetes moest betalen of 332 dagen in de cel moest zitten. De man was telkens onvindbaar, maar de wijkagent hoorde dat de Nijmegenaar schuilplekken zou hebben gebouwd.
In de slaapkamer vonden agenten een schuilhok van twee bij drie meter achter een luik. Onder een vloerkleed in de slaapkamer bleek de kleinste schuilplek te zijn. Daarin zat de Nijmegenaar; hij is aangehouden.
http://www.nu.nl/binnenla(...)plekken-politie.html
TV kijken is een keuze.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Iets anders kan hier niet want buitengebied.
Domme man. Hij had deze riante kamers moeten verhuren aan studenten, dan was er niets aan de hand.quote:
Tegen de vigerende tarieven had hij die boete al lang binnengeharkt inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Domme man. Hij had deze riante kamers moeten verhuren aan studenten, dan was er niets aan de hand.
Dat moet NWS zijn, met al die veelplegende minima.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha. Ik dacht net, wtf doen al die vreemde mensen hier. Tem heeft zeker het hek open laten staan, maar het was een andere SC.
Dat is net als huren, niet bepaald een wijze investering te noemen.quote:
Het is natuurlijk voor veel lelijke mannen ook een vorm van scheefneuken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is net als huren, niet bepaald een wijze investering te noemen.
Perverse prikkels vormen de oorzaak.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is natuurlijk voor veel lelijke mannen ook een vorm van scheefneuken.
De huur/hoersubsidie is de bron van alle kwaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:28 schreef waht het volgende:
[..]
Perverse prikkels vormen de oorzaak.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De overheid is de bron van alle kwaad.
Wat een opvallend standpunt voor een fiscaal adviseur.quote:
Zo is het.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef waht het volgende:
Het enige wat een overheid doet is parasiteren en geld rondpompen, met tussendoor wat oorlogen voeren en genocides plegen.
Als je het over Israël hebt klopt dat wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef waht het volgende:
Het enige wat een overheid doet is parasiteren en geld rondpompen, met tussendoor wat oorlogen voeren en genocides plegen.
Hoezo? Heel consistent juist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat een opvallend standpunt voor een fiscaal adviseur.
Oke.quote:
Kan je hier eens naar kijken Appeltje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is derhalve wel een werkverschaffer voor jouw functie.
Nou en, dat is de overheid ook voor de bouw- en het vastgoed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is derhalve wel een werkverschaffer voor jouw functie.
Doe ik zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je hier eens naar kijken Appeltje?
Ik vind het nogal direct.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef Webschip het volgende:
Maar Erik, is dat een indirect pleidooi voor geen overheid dan?
Hitler, die dacht tenminste nog in oplossingen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:12 schreef waht het volgende:
De overheid creëert een probleem en pretendeert vervolgens zelf de oplossing hiervoor te zijn. Dat is ongeveer het oudste trucje uit het boek. In een etatistische samenleving als de onze is dat overigens heel normaal, het dogma blijft overeind.
Misschien kan de PvdA nog wat stemmen gebruiken.quote:
Zijn dat de leden van die jeugdbende die laatst is opgerold?quote:
Hitler is het prototype etatist, dat wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hitler, die dacht tenminste nog in oplossingen.
Helaas, in strijd met het non-agressie principe.quote:
Het zijn de kannibaaltjes uit CAR.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn dat de leden van die jeugdbende die laatst is opgerold?
Dus toch inwoners van een libertarische vrijstaat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn de kannibaaltjes uit CAR.
Wat zielig, ze kunnen geen hulporganisatie vinden die hen uit angst alles levert wat ze nodig hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn de kannibaaltjes uit CAR.
Hi. Al aan knopjes gezeten waar je niet aan mag zitten?quote:
Je andere aartsvijanden; christenen die moslims oppeuzelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus toch inwoners van een libertarische vrijstaat.
Zo zit ik er bij de gemiddelde meeting ook bij.quote:
Zijn ze toch vergeten in de Bijbel een verbod op kannibalisme op te nemen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je andere aartsvijanden; christenen die moslims oppeuzelen.
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschapquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hi. Al aan knopjes gezeten waar je niet aan mag zitten?
Hansje dagdroomt over zijn strapatsen als Natres-officier.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschap
Ze zijn wel meer in de Bijbel vergeten op te nemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze toch vergeten in de Bijbel een verbod op kannibalisme op te nemen?
Nummer 2?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschap
Congrats!quote:
Jij heb toch twee poezen? Dat is ook leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Leuk voor die ander ook
Ik heb die tweede erbij genomen zodat de eerste niet zo alleen was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij heb toch twee poezen? Dat is ook leuk.
Jij kan toch ook Appels maken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Alsof één Tem niet genoeg was. Nee, maak er maar drie van.
Dat scheelt wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb die tweede erbij genomen zodat de eerste niet zo alleen was.
Duurde wel bijna een jaar voordat #2 werd geaccepteerd, maar nu is alles koek en ei.
Iemand moet Rotterdam blank houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Alsof één Tem niet genoeg was. Nee, maak er maar drie van.
Jeetje. Je bijnaam was zeker "het brein" op de uni.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand hebben hoor.
Wow!! Gefeliciteerd!quote:
Dat moet mamma regelen he, pappa zorgt voor de biefstuk op zondag.quote:
En dan in de blender en voeren aan dat mormel. Goed opvoeden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef waht het volgende:
[..]
Dat moet mamma regelen he, pappa zorgt voor de biefstuk op zondag.
Eiwitten zijn goed voor de groei.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan in de blender en voeren aan dat mormel. Goed opvoeden.
Er moet echter nog wel een jood in de raad, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef waht het volgende:
Ook ben ik blij dat de hoge heren van FOK! een mod zonder dubbele nationaliteit hebben aangesteld.
Zeer juist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er moet echter nog wel een jood in de raad, als je het mij vraagt.
Sinds wanneer geloven wij?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:58 schreef remlof het volgende:
We geloven het natuurlijk pas als er een MED is
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het, sinds nu: MED / Verse mod op POL
quote:Na het vertrek van Jaoc viel er een enorm gat op POL zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe mod.
Dat is incorrect, RLS is meer zijn ding.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tem meer een FOT en TRV was.
Niets daarvan. Nu moet je alles strak in de gaten gaan houden meneertje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Tem het volgende:
Jaja, zo eerst maar eens de piepers jassen.
Onzin, succes is tenslotte ook een keuze.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef Snakey het volgende:
Ik kon het niet laten.![]()
Dat is niks persoonlijks tegen Jaoc trouwens. Een leven overkomt je, daar kies je niet voor natuurlijk.
Pas op hoor. Zo serieus zijn kan je lachspieren breken vroeg of laat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Onzin, succes is tenslotte ook een keuze.
Gelukkig lach ik nooit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pas op hoor. Zo serieus zijn kan je lachspieren breken vroeg of laat.
Hij is een man van het volk, onze nieuwe moderator.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Tem het volgende:
Lachen is sterven, aldus het Latijnse gezegde.quote:
Ik denk dat het wel meevalt, ik verwacht vooral veel spierpijn. Maar dat blijft uiteraard een zuiver hypothetische situatie, dus we zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarom, zodra je er per ongeluk mee begint breken ze. Ik dacht, ik waarschuw je alvast even.
Ik begrijp niet waarom u me met eriksd verwart.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou dan ook het ontwikkelen van uw onderkin storen.
Mwa, zal er wel op neerkomen dat hij iemands persoonlijke keukenslaaf is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij is een man van het volk, onze nieuwe moderator.
Die heeft zijn onderkin al uitontwikkeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom u me met eriksd verwart.
Spierpijn staat naar ik meen niet in uw woordenboek,quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ik verwacht vooral veel spierpijn. Maar dat blijft uiteraard een zuiver hypothetische situatie, dus we zullen het nooit weten.
Hoezo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Spierpijn staat naar ik meen niet in uw woordenboek,
Hij heeft regelmatig spierpijn in zijn vinger door het terechtwijzen van jou.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Spierpijn staat naar ik meen niet in uw woordenboek,
Vereist dat niet activiteiten die u nooit onderneemt? Of heb ik de verkeerde voor me?quote:
Je laat me in raadselen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vereist dat niet activiteiten die u niet onderneemt? Of heb ik de verkeerde voor me?
Toch wel wennen dat kleurtjequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Tem het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, zal er wel op neerkomen dat hij iemands persoonlijke keukenslaaf is.
Lekker bakkie ontkalkingsmiddel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst in m'n leven een koffiezetapparaat ontkalkt. Het waterreservoir meurt nog naar dat ontkalkingsmiddel. Hebben jullie voor 8 uur niets meer van mij gehoord, dan is het ontkalkingsmiddel mij fataal geworden.
Tot wederziens, deo volante.
Succes met het modschap.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Tem het volgende:
[..]
En toch ben ik een gematigde drinker.
Dan wil ik nog zeggen dat ik je een toffe peer vond, ook al heb ik je waarschijnlijk een keer extreemrechts genoemd (wie nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst in m'n leven een koffiezetapparaat ontkalkt. Het waterreservoir meurt nog naar dat ontkalkingsmiddel. Hebben jullie voor 8 uur niets meer van mij gehoord, dan is het ontkalkingsmiddel mij fataal geworden.
Ga in vrede.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Je had ook azijn kunnen gebruiken, dat is wellicht minder dodelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Precies. Als je echt wil hoef je niet in een achterstandswijk in Almelo te belanden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Onzin, succes is tenslotte ook een keuze.
Nu nog wel ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
JoaC meen ik. Maar goed, hij had gewoon te weinig tijd. tem is aanweziger.
God vliegende.quote:
Groot geworden door de textielindustrie, dat helpt niet echt mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:44 schreef arjan1112 het volgende:
achterstandswijk in Almelo ? bestaan die ?
dat is toch een dorp ofzo
Toen ik mod was ging ik Fok juist ontwijken omdat het voelde als een verplichting.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar kunnen we verandering in brengen.
Dramamod.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toen ik mod was ging ik Fok juist ontwijken omdat het voelde als een verplichting.
Plichten moet je verzaken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toen ik mod was ging ik Fok juist ontwijken omdat het voelde als een verplichting.
De kar staat al klaar:quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De eerste symptomen van intoxicatie dienen zich aan.
L_V is altijd boos op elke mod.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Plichten moet je verzaken.
Ik negeer die vragen van L_V ook gewoon zo lang dat maar kan.
Ex-crewbashing levert enkel positieve onderscheidingen op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]![]()
TR naar Tem voor deze belediging
Waarvoor?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De kar staat al klaar:
[ afbeelding ]
Wat denk je? Het is een kar vol kadavers.quote:
Haha, verdomme!quote:
Ja, dat mocht volgens het boekje nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had ook azijn kunnen gebruiken, dat is wellicht minder dodelijk.
Gewoon een paar keer met water naspoelen voor je weer aan de koffie gaat. Maar azijn werkt ook prima.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, dat mocht volgens het boekje niet. Je moet natuurlijk wel extra betalen voor een ontkalkingssetje. Melkzuur en fosfonzuur. Melkzuur klinkt niet direct dodelijk of zo.
De rechter heeft hopelijk beide partijen bestraft voor dat malle accent.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit de afleverling van de Rijdende Rechter van gister te kijken. Ruziënde limbo's.![]()
![]()
Beide partijen zijn veroordeeld tot het volgen van een taalcursus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef waht het volgende:
[..]
De rechter heeft hopelijk beide partijen bestraft voor dat malle accent.
RIPquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De kar staat al klaar:
[ afbeelding ]
Ja heb hem een aantal keer doorgespoeld maar het meurt nog echt naar dat ontkalkingsmiddel. De maag houdt het nog, dus vooralsnog durf ik mijn ontkalkingsontmaagding een succes te noemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer met water naspoelen voor je weer aan de koffie gaat. Maar azijn werkt ook prima.
Men is er nog steeds niet over uit waar het nou om ging.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit de afleverling van de Rijdende Rechter van gister te kijken. Ruziënde limbo's.![]()
![]()
Ik verstond er geen ene anus van. Alleen iets met "Ik ben geen NSB'erquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
![]()
Bedankt voor de felicitaties allenquote:Documentaireserie die laat zien hoe de immigratie vanaf de jaren vijftig tot in onze tijd Europa onomkeerbaar veranderde.
Oh ja kut, ik moet deel 1 nog zien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef Tem het volgende:
Vanavond om 21:10 op Ned2 deel 2 van Land van Aankomst.
[..]
Bedankt voor de felicitaties allen
Staat nog bij uitzending gemist en zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja kut, ik moet deel 1 nog zien.
Even de eerste paar minuten van het journaal zien en dan ga ik 'm kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Staat nog bij uitzending gemist en zeker de moeite waard.
Ik ga ook maar eens kijken, hoop dat het niet al te deprimerend is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef Tem het volgende:
Vanavond om 21:10 op Ned2 deel 2 van Land van Aankomst.
[..]
Bedankt voor de felicitaties allen
Eerste aflevering vond ik wel mooi. Oude zwart-wit beelden met de eerste immigranten uit Spanje, Turkije, Marokko en Italië naar de West-Europese landen. Ook wel narigheid natuurlijk maar ook heel mooi hoe je de saamhorigheid van de immigranten ziet als ze 's avonds na het werk samen dansen en drinken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken, hoop dat het niet al te deprimerend is.
Welke lees je? Toos?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik lees een boek van Herman Brusselmans, en drink daarbij groene thee (ivm de anti-oxidanten die de carcinogene werking van de ontkalker wat kunnen verzachten). Af en toe moet ik zo hard lachen dat de thee in mijn neus schiet. Nu snuit ik groene thee.
Ja, heb ik meer dan eens ook wel verhalen over gehoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerste aflevering vond ik wel mooi. Oude zwart-wit beelden met de eerste immigranten uit Spanje, Turkije, Marokko en Italië naar de West-Europese landen. Ook wel narigheid natuurlijk maar ook heel mooi hoe je de saamhorigheid van de immigranten ziet als ze 's avonds na het werk samen dansen en drinken.
quote:[..] daarin beschreef Nooteboom op aangrijpende wijze hoe hij, tijdens een nacht in Tunesië, een Tunesiër van de dood had gered door bij de man Heimlichmanoeuvre uit te voeren. Uit dankbaarheid wilde de Tunesiër z'n vrouw aan Cees schenken, een ongeveer 58-jarige kreuepele zak vodden met maar twee tanden in haar mond. Cees weigert het cadeau, wat de Tunesiër opvat als een belediging. Hij daagt Cees uit tot een duel met de sabel. Bij het priemen van de dag vindt het duel plaats. Cees steekt met z'n sabel in de man z'n voorhoofd. Uit de wonde komt een groene substantie. Cees is zo verbouwereerd dat hij in z'n broek kakt. Daar eindigt het eerlijke en van diepe menselijkheid doortrokken verhaal.
Hij heeft een zinnengenerator met een sterke weging voor scheldwoorden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Tem het volgende:
Gaat ook rap aangezien hij er drie in een jaar schrijft ofzo.
En nog redelijk dikke pillen ook, de tering.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Tem het volgende:
Geef mij dan maar:quote:
Ja, ik pak er dan ook maar af en toe eentje op. Heb er nu zes of zeven van hem gelezen. Ik mag hem wel, denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Tem het volgende:
Wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef Tem het volgende:
Op een gegeven moment word ik een beetje moe van die schijtlolligheid van muggepuut en consorten.
Ja, de "lach of ik schiet" momenten worden me op den duur ook wat te veel, maar de volstrekt willekeurige en droog omschreven gebeurtenissen vind ik elke keer weer geniaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef Tem het volgende:
Op een gegeven moment word ik een beetje moe van die schijtlolligheid van muggepuut en consorten.
Matthijs vond het maar ongemakkelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:57 schreef TitusPullo het volgende:
Diepzinnige stilte in De Wereld Draait Door. Daarna de real queen.
Zo hoort het ook. Leuke docu indeed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef De_Guidance het volgende:
Eerst met zijn allen bidden en dan een biertje.
Turken waren toen ook al Turken zie ik.
Leuke docu Tem.
Daarvan zijn ook veel teruggegaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Leuke docu indeed.
Toch apart dat de Italiaanse en Spaanse immigranten volledig zijn opgegaan in de Nederlandse samenleving en de Marokkaanse en Turkse niet.
Was het niet toevallig Benidorm?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
Paul Rosenmuller had een programma waarin ie in Europa rondreisde, toen was ie ook ergens in een dorp in zuid-spanje.. en al die bejaarden daar, spraken nederlands... vond ik wel een leuk feitje
Het is de schuld van de Nederlanders, correct.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Daarvan zijn ook veel teruggegaan?
Je ziet wel dat de autochtonen van toen ook meteen al positiever waren over de Spanjaarden 'dat zijn toch Europeanen'. Dus misschien werden die ook beter opgenomen in de samenleving?
Nederland is dan ook niet meer van de kazen maar van het grootkapitaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:18 schreef De_Guidance het volgende:
Ah in 1968 zeiden ze ook al dat de buitenlanders binnen 10 jaar het land zouden overnemen.
Die 3-voud figuren, de vrienden van waht.
Bemoei je er anders niet mee als je de docu niet kijkt. Het gaat over Britten momenteel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef waht het volgende:
[..]
Nederland is dan ook niet meer van de kazen maar van het grootkapitaal.
Ik denk dat dat te maken heeft met de culturele verschillen, die tussen Nederland - Turkije/Marokko gewoon veel groter zijn dan Nederland - Spanje/Italië, en de schaal van de immigratie. Ik denk dat je als Spaanse of Italiaanse gastarbeider geen "volledig" leven zou kunnen leiden zonder te integreren. De Turkse en Marokkaanse gastarbeiders waren relatief snel, met relatief veel, waardoor je een hele afzonderlijke, buiten de maatschappij geplaatste kring hebt waarbinnen je een volledig leven kan leiden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch apart dat de Italiaanse en Spaanse immigranten volledig zijn opgegaan in de Nederlandse samenleving en de Marokkaanse en Turkse niet.
Guido is niet opgegaan in de samenleving?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Saladbowl, meltingpot, blablabla.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik denk dat dat te maken heeft met de culturele verschillen, die tussen Nederland - Turkije/Marokko gewoon veel groter zijn dan Nederland - Spanje/Italië, en de schaal van de immigratie. Ik denk dat je als Spaanse of Italiaanse gastarbeider geen "volledig" leven zou kunnen leiden zonder te integreren. De Turkse en Marokkaanse gastarbeiders waren relatief snel, met relatief veel, waardoor je een hele afzonderlijke, buiten de maatschappij geplaatste kring hebt waarbinnen je een volledig leven kan leiden.
Ik heb daar ooit eens een stukje over getikt in dat topic over Thierry Baudet met z'n Oikofobieboekje. Eens kijken of ik dat nog kan vinden. Niet dat het daar meer was dan speculeren of zo, maar toch
Me er niet mee bemoeien klinkt niet als iets wat ik zou doen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bemoei je er anders niet mee als je de docu niet kijkt. Het gaat over Britten momenteel.
Klopt, je bent meer van het zuigen inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:26 schreef waht het volgende:
[..]
Me er niet mee bemoeien klinkt niet als iets wat ik zou doen.
Klinkt als homopropaganda, godse Westerling.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:27 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klopt, je bent meer van het zuigen inderdaad.
Ik ken nog wel derde generatie Italianen hier, maar die spreken niet eens meer Italiaans. Italië en Spanje zijn natuurlijk wel lidstaten van de EU, dat zal er ook wel mee te maken hebben dat ze makkelijker opgingen in onze samenleving en het maakte het inderdaad makkelijker om terug te gaan.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:14 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Daarvan zijn ook veel teruggegaan?
Je ziet wel dat de autochtonen van toen ook meteen al positiever waren over de Spanjaarden 'dat zijn toch Europeanen'. Dus misschien werden die ook beter opgenomen in de samenleving?
Je stelt nu een hele diepe vraag die Paul Scheffer in zijn boek analyseert (en deze docu is een uitwerking daarvan). Ik denk dat hij er meer over weet dan ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef remlof het volgende:
Ik ken nog wel derde generatie Italianen hier, maar die spreken niet eens meer Italiaans. Italië en Spanje zijn natuurlijk wel lidstaten van de EU, dat zal er ook wel mee te maken hebben dat ze makkelijker opgingen in onze samenleving en het maakte het inderdaad makkelijker om terug te gaan.
Met 80 door de bebouwde kom in een BMW uit de jaren '90, en dan roepen dat ze alleen worden aangehouden omdat ze een kleurtje hebben en in een "dure auto" rijden :'Dquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:28 schreef remlof het volgende:
Nu ken ik er ook wel genoeg uit die groep die wel assimileren en daar hoor jij ook bij volgens mij, maar er zijn er kennelijk ook die daar meer moeite mee hebben, met name de drop outs, die gastjes die hun opleiding niet afmaken en dan 'discriminatie!' schreeuwen als ze geen werk kunnen vinden terwijl het toch echt grotendeels aan hen zelf ligt.
Nooit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef arjan1112 het volgende:
Je hoort toch veel van hoogopgeleide Turken die in Turkije gaan wonen?
Er worden ook vaan genoeg mensen aangehouden en vies aangekeken als ze normaal rijden in een dure auto.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Nu ken ik er ook wel genoeg uit die groep die wel assimileren en daar hoor jij ook bij volgens mij, maar er zijn er kennelijk ook die daar meer moeite mee hebben, met name de drop outs, die gastjes die hun opleiding niet afmaken en dan 'discriminatie!' schreeuwen als ze geen werk kunnen vinden terwijl het toch echt grotendeels aan hen zelf ligt.
Geloof ik zo. Zo'n advocaat met Antiliaanse roots die ik wel eens op feestjes tegenkom heeft me daar mooie verhalen over verteld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er worden ook vaan genoeg mensen aangehouden en vies aangekeken als ze normaal rijden in een dure auto.
Vraag Mutant maar.
Welk boek is dat?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:29 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je stelt nu een hele diepe vraag die Paul Scheffer in zijn boek analyseert (en deze docu is een uitwerking daarvan). Ik denk dat hij er meer over weet dan ik.
Dat is dus wel discriminatie en komt tegenwoordig te vaak voor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Er worden ook vaan genoeg mensen aangehouden en vies aangekeken als ze normaal rijden in een dure auto.
Vraag Mutant maar.
Dan moet je volgende week weer kijkenquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:36 schreef arjan1112 het volgende:
Ze zouden nog eens zo een docu moeten maken, die je nu ziet is uit eind jaren 80 ofzoiets.
Dat noemen we efficiëntie. Dan heb je lekker vaak beet.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vraag Mutant maar.
Dat had ik vaak bij de Zwitserse grens met m'n lange haar en Nederlands kenteken. Hond in m'n auto en zijpanelen van de portieren er uitquote:Op woensdag 15 januari 2014 21:40 schreef waht het volgende:
[..]
Dat noemen we efficiëntie. Dan heb je lekker vaak beet.
Door mijn raciale kenmerken duurt de security check op Schiphol voor mij ook wat langer dan voor blanken, en dat is prima.
Ja, dat is wel Scheffers ding. Volgens hem wijst de geschiedenis uit dat conflicten bij elke immigratiegolf horen en juist het begin van de oplossingen markeren.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:55 schreef arjan1112 het volgende:
Die commentaar stem.. eerst een kwartier ellende en dan zegt ie ineens dat alles goed komt..
Maarja, waar is dat 'probleem' dan daadwerkelijk helemaal opgelost?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:58 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja, dat is wel Scheffers ding. Volgens hem wijst de geschiedenis uit dat conflicten bij elke immigratiegolf horen en juist het begin van de oplossingen markeren.
Maar de vraag is hoeveel slachtoffers er nog zullen zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |