Ja, dat mocht volgens het boekje nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Je had ook azijn kunnen gebruiken, dat is wellicht minder dodelijk.
Gewoon een paar keer met water naspoelen voor je weer aan de koffie gaat. Maar azijn werkt ook prima.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:57 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ja, dat mocht volgens het boekje niet. Je moet natuurlijk wel extra betalen voor een ontkalkingssetje. Melkzuur en fosfonzuur. Melkzuur klinkt niet direct dodelijk of zo.
De rechter heeft hopelijk beide partijen bestraft voor dat malle accent.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit de afleverling van de Rijdende Rechter van gister te kijken. Ruziënde limbo's.![]()
![]()
Beide partijen zijn veroordeeld tot het volgen van een taalcursus.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:01 schreef waht het volgende:
[..]
De rechter heeft hopelijk beide partijen bestraft voor dat malle accent.
RIPquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De kar staat al klaar:
[ afbeelding ]
Ja heb hem een aantal keer doorgespoeld maar het meurt nog echt naar dat ontkalkingsmiddel. De maag houdt het nog, dus vooralsnog durf ik mijn ontkalkingsontmaagding een succes te noemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon een paar keer met water naspoelen voor je weer aan de koffie gaat. Maar azijn werkt ook prima.
Men is er nog steeds niet over uit waar het nou om ging.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
Zit de afleverling van de Rijdende Rechter van gister te kijken. Ruziënde limbo's.![]()
![]()
Ik verstond er geen ene anus van. Alleen iets met "Ik ben geen NSB'erquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:
![]()
Bedankt voor de felicitaties allenquote:Documentaireserie die laat zien hoe de immigratie vanaf de jaren vijftig tot in onze tijd Europa onomkeerbaar veranderde.
Oh ja kut, ik moet deel 1 nog zien.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef Tem het volgende:
Vanavond om 21:10 op Ned2 deel 2 van Land van Aankomst.
[..]
Bedankt voor de felicitaties allen
Staat nog bij uitzending gemist en zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja kut, ik moet deel 1 nog zien.
Even de eerste paar minuten van het journaal zien en dan ga ik 'm kijken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:48 schreef Tem het volgende:
[..]
Staat nog bij uitzending gemist en zeker de moeite waard.
Ik ga ook maar eens kijken, hoop dat het niet al te deprimerend is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:44 schreef Tem het volgende:
Vanavond om 21:10 op Ned2 deel 2 van Land van Aankomst.
[..]
Bedankt voor de felicitaties allen
Eerste aflevering vond ik wel mooi. Oude zwart-wit beelden met de eerste immigranten uit Spanje, Turkije, Marokko en Italië naar de West-Europese landen. Ook wel narigheid natuurlijk maar ook heel mooi hoe je de saamhorigheid van de immigranten ziet als ze 's avonds na het werk samen dansen en drinken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:31 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik ga ook maar eens kijken, hoop dat het niet al te deprimerend is.
Welke lees je? Toos?quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik lees een boek van Herman Brusselmans, en drink daarbij groene thee (ivm de anti-oxidanten die de carcinogene werking van de ontkalker wat kunnen verzachten). Af en toe moet ik zo hard lachen dat de thee in mijn neus schiet. Nu snuit ik groene thee.
Ja, heb ik meer dan eens ook wel verhalen over gehoord.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Eerste aflevering vond ik wel mooi. Oude zwart-wit beelden met de eerste immigranten uit Spanje, Turkije, Marokko en Italië naar de West-Europese landen. Ook wel narigheid natuurlijk maar ook heel mooi hoe je de saamhorigheid van de immigranten ziet als ze 's avonds na het werk samen dansen en drinken.
quote:[..] daarin beschreef Nooteboom op aangrijpende wijze hoe hij, tijdens een nacht in Tunesië, een Tunesiër van de dood had gered door bij de man Heimlichmanoeuvre uit te voeren. Uit dankbaarheid wilde de Tunesiër z'n vrouw aan Cees schenken, een ongeveer 58-jarige kreuepele zak vodden met maar twee tanden in haar mond. Cees weigert het cadeau, wat de Tunesiër opvat als een belediging. Hij daagt Cees uit tot een duel met de sabel. Bij het priemen van de dag vindt het duel plaats. Cees steekt met z'n sabel in de man z'n voorhoofd. Uit de wonde komt een groene substantie. Cees is zo verbouwereerd dat hij in z'n broek kakt. Daar eindigt het eerlijke en van diepe menselijkheid doortrokken verhaal.
Hij heeft een zinnengenerator met een sterke weging voor scheldwoorden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Tem het volgende:
Gaat ook rap aangezien hij er drie in een jaar schrijft ofzo.
En nog redelijk dikke pillen ook, de tering.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Tem het volgende:
Geef mij dan maar:quote:
Ja, ik pak er dan ook maar af en toe eentje op. Heb er nu zes of zeven van hem gelezen. Ik mag hem wel, denk ik.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:40 schreef Tem het volgende:
Wat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef Tem het volgende:
Op een gegeven moment word ik een beetje moe van die schijtlolligheid van muggepuut en consorten.
Ja, de "lach of ik schiet" momenten worden me op den duur ook wat te veel, maar de volstrekt willekeurige en droog omschreven gebeurtenissen vind ik elke keer weer geniaal.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:45 schreef Tem het volgende:
Op een gegeven moment word ik een beetje moe van die schijtlolligheid van muggepuut en consorten.
Matthijs vond het maar ongemakkelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 20:57 schreef TitusPullo het volgende:
Diepzinnige stilte in De Wereld Draait Door. Daarna de real queen.
Zo hoort het ook. Leuke docu indeed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:02 schreef De_Guidance het volgende:
Eerst met zijn allen bidden en dan een biertje.
Turken waren toen ook al Turken zie ik.
Leuke docu Tem.
Daarvan zijn ook veel teruggegaan?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Leuke docu indeed.
Toch apart dat de Italiaanse en Spaanse immigranten volledig zijn opgegaan in de Nederlandse samenleving en de Marokkaanse en Turkse niet.
Was het niet toevallig Benidorm?quote:Op woensdag 15 januari 2014 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
Paul Rosenmuller had een programma waarin ie in Europa rondreisde, toen was ie ook ergens in een dorp in zuid-spanje.. en al die bejaarden daar, spraken nederlands... vond ik wel een leuk feitje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |