Lekker bakkie ontkalkingsmiddel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst in m'n leven een koffiezetapparaat ontkalkt. Het waterreservoir meurt nog naar dat ontkalkingsmiddel. Hebben jullie voor 8 uur niets meer van mij gehoord, dan is het ontkalkingsmiddel mij fataal geworden.
Tot wederziens, deo volante.
Succes met het modschap.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Tem het volgende:
[..]
En toch ben ik een gematigde drinker.
Dan wil ik nog zeggen dat ik je een toffe peer vond, ook al heb ik je waarschijnlijk een keer extreemrechts genoemd (wie nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst in m'n leven een koffiezetapparaat ontkalkt. Het waterreservoir meurt nog naar dat ontkalkingsmiddel. Hebben jullie voor 8 uur niets meer van mij gehoord, dan is het ontkalkingsmiddel mij fataal geworden.
Ga in vrede.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Je had ook azijn kunnen gebruiken, dat is wellicht minder dodelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Precies. Als je echt wil hoef je niet in een achterstandswijk in Almelo te belanden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Onzin, succes is tenslotte ook een keuze.
Nu nog wel ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
JoaC meen ik. Maar goed, hij had gewoon te weinig tijd. tem is aanweziger.
God vliegende.quote:
Groot geworden door de textielindustrie, dat helpt niet echt mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:44 schreef arjan1112 het volgende:
achterstandswijk in Almelo ? bestaan die ?
dat is toch een dorp ofzo
Toen ik mod was ging ik Fok juist ontwijken omdat het voelde als een verplichting.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar kunnen we verandering in brengen.
Dramamod.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toen ik mod was ging ik Fok juist ontwijken omdat het voelde als een verplichting.
Plichten moet je verzaken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toen ik mod was ging ik Fok juist ontwijken omdat het voelde als een verplichting.
De kar staat al klaar:quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De eerste symptomen van intoxicatie dienen zich aan.
L_V is altijd boos op elke mod.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Plichten moet je verzaken.
Ik negeer die vragen van L_V ook gewoon zo lang dat maar kan.
Ex-crewbashing levert enkel positieve onderscheidingen op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]![]()
TR naar Tem voor deze belediging
Waarvoor?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De kar staat al klaar:
[ afbeelding ]
Wat denk je? Het is een kar vol kadavers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |