Pas op hoor. Zo serieus zijn kan je lachspieren breken vroeg of laat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Onzin, succes is tenslotte ook een keuze.
Gelukkig lach ik nooit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pas op hoor. Zo serieus zijn kan je lachspieren breken vroeg of laat.
Hij is een man van het volk, onze nieuwe moderator.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Tem het volgende:
Jaja, zo eerst maar eens de piepers jassen.
Lachen is sterven, aldus het Latijnse gezegde.quote:
Ik denk dat het wel meevalt, ik verwacht vooral veel spierpijn. Maar dat blijft uiteraard een zuiver hypothetische situatie, dus we zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarom, zodra je er per ongeluk mee begint breken ze. Ik dacht, ik waarschuw je alvast even.
Ik begrijp niet waarom u me met eriksd verwart.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou dan ook het ontwikkelen van uw onderkin storen.
Mwa, zal er wel op neerkomen dat hij iemands persoonlijke keukenslaaf is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij is een man van het volk, onze nieuwe moderator.
Die heeft zijn onderkin al uitontwikkeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom u me met eriksd verwart.
Spierpijn staat naar ik meen niet in uw woordenboek,quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ik verwacht vooral veel spierpijn. Maar dat blijft uiteraard een zuiver hypothetische situatie, dus we zullen het nooit weten.
Hoezo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Spierpijn staat naar ik meen niet in uw woordenboek,
Hij heeft regelmatig spierpijn in zijn vinger door het terechtwijzen van jou.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Spierpijn staat naar ik meen niet in uw woordenboek,
Vereist dat niet activiteiten die u nooit onderneemt? Of heb ik de verkeerde voor me?quote:
Je laat me in raadselen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vereist dat niet activiteiten die u niet onderneemt? Of heb ik de verkeerde voor me?
Toch wel wennen dat kleurtjequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Tem het volgende:
Jaja, zo eerst maar eens de piepers jassen.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, zal er wel op neerkomen dat hij iemands persoonlijke keukenslaaf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |