Zo zit ik er bij de gemiddelde meeting ook bij.quote:
Zijn ze toch vergeten in de Bijbel een verbod op kannibalisme op te nemen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je andere aartsvijanden; christenen die moslims oppeuzelen.
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschapquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hi. Al aan knopjes gezeten waar je niet aan mag zitten?
Hansje dagdroomt over zijn strapatsen als Natres-officier.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschap
Ze zijn wel meer in de Bijbel vergeten op te nemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze toch vergeten in de Bijbel een verbod op kannibalisme op te nemen?
Nummer 2?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschap
Congrats!quote:
Jij heb toch twee poezen? Dat is ook leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Leuk voor die ander ook
Ik heb die tweede erbij genomen zodat de eerste niet zo alleen was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij heb toch twee poezen? Dat is ook leuk.
Jij kan toch ook Appels maken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Alsof één Tem niet genoeg was. Nee, maak er maar drie van.
Dat scheelt wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb die tweede erbij genomen zodat de eerste niet zo alleen was.
Duurde wel bijna een jaar voordat #2 werd geaccepteerd, maar nu is alles koek en ei.
Iemand moet Rotterdam blank houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Alsof één Tem niet genoeg was. Nee, maak er maar drie van.
Jeetje. Je bijnaam was zeker "het brein" op de uni.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand hebben hoor.
Wow!! Gefeliciteerd!quote:
Dat moet mamma regelen he, pappa zorgt voor de biefstuk op zondag.quote:
En dan in de blender en voeren aan dat mormel. Goed opvoeden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef waht het volgende:
[..]
Dat moet mamma regelen he, pappa zorgt voor de biefstuk op zondag.
Eiwitten zijn goed voor de groei.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan in de blender en voeren aan dat mormel. Goed opvoeden.
Er moet echter nog wel een jood in de raad, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef waht het volgende:
Ook ben ik blij dat de hoge heren van FOK! een mod zonder dubbele nationaliteit hebben aangesteld.
Zeer juist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er moet echter nog wel een jood in de raad, als je het mij vraagt.
Sinds wanneer geloven wij?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:58 schreef remlof het volgende:
We geloven het natuurlijk pas als er een MED is
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het, sinds nu: MED / Verse mod op POL
quote:Na het vertrek van Jaoc viel er een enorm gat op POL zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe mod.
Dat is incorrect, RLS is meer zijn ding.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tem meer een FOT en TRV was.
Niets daarvan. Nu moet je alles strak in de gaten gaan houden meneertje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Tem het volgende:
Jaja, zo eerst maar eens de piepers jassen.
Onzin, succes is tenslotte ook een keuze.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef Snakey het volgende:
Ik kon het niet laten.![]()
Dat is niks persoonlijks tegen Jaoc trouwens. Een leven overkomt je, daar kies je niet voor natuurlijk.
Pas op hoor. Zo serieus zijn kan je lachspieren breken vroeg of laat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Onzin, succes is tenslotte ook een keuze.
Gelukkig lach ik nooit.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Pas op hoor. Zo serieus zijn kan je lachspieren breken vroeg of laat.
Hij is een man van het volk, onze nieuwe moderator.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Tem het volgende:
Lachen is sterven, aldus het Latijnse gezegde.quote:
Ik denk dat het wel meevalt, ik verwacht vooral veel spierpijn. Maar dat blijft uiteraard een zuiver hypothetische situatie, dus we zullen het nooit weten.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
Daarom, zodra je er per ongeluk mee begint breken ze. Ik dacht, ik waarschuw je alvast even.
Ik begrijp niet waarom u me met eriksd verwart.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zou dan ook het ontwikkelen van uw onderkin storen.
Mwa, zal er wel op neerkomen dat hij iemands persoonlijke keukenslaaf is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hij is een man van het volk, onze nieuwe moderator.
Die heeft zijn onderkin al uitontwikkeld.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom u me met eriksd verwart.
Spierpijn staat naar ik meen niet in uw woordenboek,quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, ik verwacht vooral veel spierpijn. Maar dat blijft uiteraard een zuiver hypothetische situatie, dus we zullen het nooit weten.
Hoezo?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Spierpijn staat naar ik meen niet in uw woordenboek,
Hij heeft regelmatig spierpijn in zijn vinger door het terechtwijzen van jou.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Spierpijn staat naar ik meen niet in uw woordenboek,
Vereist dat niet activiteiten die u nooit onderneemt? Of heb ik de verkeerde voor me?quote:
Je laat me in raadselen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vereist dat niet activiteiten die u niet onderneemt? Of heb ik de verkeerde voor me?
Toch wel wennen dat kleurtjequote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Tem het volgende:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mwa, zal er wel op neerkomen dat hij iemands persoonlijke keukenslaaf is.
Lekker bakkie ontkalkingsmiddel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst in m'n leven een koffiezetapparaat ontkalkt. Het waterreservoir meurt nog naar dat ontkalkingsmiddel. Hebben jullie voor 8 uur niets meer van mij gehoord, dan is het ontkalkingsmiddel mij fataal geworden.
Tot wederziens, deo volante.
Succes met het modschap.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Tem het volgende:
[..]
En toch ben ik een gematigde drinker.
Dan wil ik nog zeggen dat ik je een toffe peer vond, ook al heb ik je waarschijnlijk een keer extreemrechts genoemd (wie nietquote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst in m'n leven een koffiezetapparaat ontkalkt. Het waterreservoir meurt nog naar dat ontkalkingsmiddel. Hebben jullie voor 8 uur niets meer van mij gehoord, dan is het ontkalkingsmiddel mij fataal geworden.
Ga in vrede.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Je had ook azijn kunnen gebruiken, dat is wellicht minder dodelijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:30 schreef Pokkelmans het volgende:
Precies. Als je echt wil hoef je niet in een achterstandswijk in Almelo te belanden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Onzin, succes is tenslotte ook een keuze.
Nu nog wel ja.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
JoaC meen ik. Maar goed, hij had gewoon te weinig tijd. tem is aanweziger.
God vliegende.quote:
Groot geworden door de textielindustrie, dat helpt niet echt mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:44 schreef arjan1112 het volgende:
achterstandswijk in Almelo ? bestaan die ?
dat is toch een dorp ofzo
Toen ik mod was ging ik Fok juist ontwijken omdat het voelde als een verplichting.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daar kunnen we verandering in brengen.
Dramamod.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toen ik mod was ging ik Fok juist ontwijken omdat het voelde als een verplichting.
Plichten moet je verzaken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:51 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Toen ik mod was ging ik Fok juist ontwijken omdat het voelde als een verplichting.
De kar staat al klaar:quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:50 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De eerste symptomen van intoxicatie dienen zich aan.
L_V is altijd boos op elke mod.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Plichten moet je verzaken.
Ik negeer die vragen van L_V ook gewoon zo lang dat maar kan.
Ex-crewbashing levert enkel positieve onderscheidingen op.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]![]()
TR naar Tem voor deze belediging
Waarvoor?quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:54 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
De kar staat al klaar:
[ afbeelding ]
Wat denk je? Het is een kar vol kadavers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |