Met je propaganda.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De echte kou komt tegenwoordig niet anders dan in het verleden. Dus de ene keer is het in december, de andere keer is het in maart. Wat wel anders is: de gemiddelde temperatuur gaat omhoog.
Ik blijf het vreemd vinden dat vrijwel iedereen zich schuldig maakt in dit soort ongefundeerde uitspraken over het weer, ook hogeropgeleiden.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon irritant als mensen zeggen 'tegenwoordig wordt het pas koud in blabla' word ik echt agressief van.
Met gebalde vuistquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik drink nu rooibosthee om af te koelen.
Beschaafd boos.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gebalde vuist en pink in de lucht.
Blabla aan de Turkse kust.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon irritant als mensen zeggen 'tegenwoordig wordt het pas koud in blabla' word ik echt agressief van.
Voor een veertigplusser; zeker niets mis.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:04 schreef Euribob het volgende:
Nu kan je zeggen wat je wil over Hollande, maar met Julie Gayet is absoluut niets mis.
Raketschild om Israël te beschermen ja.quote:
Rooiboosthee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik drink nu rooibosthee om af te koelen.
Niet meer dwarsliggen is niet echt een solidaire houding.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Raketschild om Israël te beschermen ja.![]()
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4477168,00.html
Gegeven paard enzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef waht het volgende:
[..]
Niet meer dwarsliggen is niet echt een solidaire houding.
Even uitgebreid in de bek kijken.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:27 schreef remlof het volgende:
Dit lijkt me een topic voor betje: ONZ / probeer hier een ban te krijgen
Nee, het krijgen van een ban is je eigen verantwoordelijkheid, staat ergens in de algemene voorwaarden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Als je nu zo'n Fok abonnement hebt, en een ban krijgt, krijg je dan een gedeelte van dat bedrag terug?
Lijkt me juist dat je abbo op pauze gaat en weer doorloopt na je ban.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Als je nu zo'n Fok abonnement hebt, en een ban krijgt, krijg je dan een gedeelte van dat bedrag terug?
Nope. Tijdens mijn vorige ban liep mijn abo afquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lijkt me juist dat je abbo op pauze gaat en weer doorloopt na je ban.
Dus als je houdt van een goede ad-hominem, racistische uitlatingen, of spammen, dan is zo'n abonnement niet aan te bevelen? Weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het krijgen van een ban is je eigen verantwoordelijkheid, staat ergens in de algemene voorwaarden.
Je moet extra betalen, zo zijn de graaiers van FOK! ook wel weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Administratiekosten jwz.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:42 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet extra betalen, zo zijn de graaiers van FOK! ook wel weer.
Doe nou eens niet zo quasi-fout, Pokkels.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus als je houdt van een goede ad-hominem, racistische uitlatingen, of spammen, dan is zo'n abonnement niet aan te bevelen? Weet ik dat ook weer.
Je moet het echt menen, he Bob.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo quasi-fout, Pokkels.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo quasi-fout, Pokkels.
Maar je hebt nog steeds wel ziggo en zit er voorlopig aan vast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef betyar het volgende:
Ziggo gebeld, ik wilde i.p.v. een tablet korting. Kon niet dan doe maar zo'n ding. Ben nu minder kwijt in de maand en krijg zo'n ding.
Tablet verkopen. Korting gerealiseerd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef betyar het volgende:
Ziggo gebeld, ik wilde i.p.v. een tablet korting. Kon niet dan doe maar zo'n ding. Ben nu minder kwijt in de maand en krijg zo'n ding.
Iets anders kan hier niet want buitengebied.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar je hebt nog steeds wel ziggo en zit er voorlopig aan vast.
Mijn idee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tablet verkopen. Korting gerealiseerd.
quote:Een 29-jarige Nijmegenaar heeft in zijn huis in de wijk Heseveld twee schuilplekken gebouwd voor als de politie voor hem aan de deur zou komen. De kleinste verborgen plek was maar 0,80 bij 1,50 meter groot.
Dat ontdekte de politie dinsdag, nadat besloten was om de woning binnenstebuiten te keren om de man te vinden.
Hij werd al acht maanden gezocht door twee politiekorpsen, omdat hij nog 59.000 euro aan boetes moest betalen of 332 dagen in de cel moest zitten. De man was telkens onvindbaar, maar de wijkagent hoorde dat de Nijmegenaar schuilplekken zou hebben gebouwd.
In de slaapkamer vonden agenten een schuilhok van twee bij drie meter achter een luik. Onder een vloerkleed in de slaapkamer bleek de kleinste schuilplek te zijn. Daarin zat de Nijmegenaar; hij is aangehouden.
http://www.nu.nl/binnenla(...)plekken-politie.html
TV kijken is een keuze.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Iets anders kan hier niet want buitengebied.
Domme man. Hij had deze riante kamers moeten verhuren aan studenten, dan was er niets aan de hand.quote:
Tegen de vigerende tarieven had hij die boete al lang binnengeharkt inderdaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Domme man. Hij had deze riante kamers moeten verhuren aan studenten, dan was er niets aan de hand.
Dat moet NWS zijn, met al die veelplegende minima.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:14 schreef Boze_Appel het volgende:
Haha. Ik dacht net, wtf doen al die vreemde mensen hier. Tem heeft zeker het hek open laten staan, maar het was een andere SC.
Dat is net als huren, niet bepaald een wijze investering te noemen.quote:
Het is natuurlijk voor veel lelijke mannen ook een vorm van scheefneuken.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:19 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is net als huren, niet bepaald een wijze investering te noemen.
Perverse prikkels vormen de oorzaak.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is natuurlijk voor veel lelijke mannen ook een vorm van scheefneuken.
De huur/hoersubsidie is de bron van alle kwaad.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:28 schreef waht het volgende:
[..]
Perverse prikkels vormen de oorzaak.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De overheid is de bron van alle kwaad.
Wat een opvallend standpunt voor een fiscaal adviseur.quote:
Zo is het.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef waht het volgende:
Het enige wat een overheid doet is parasiteren en geld rondpompen, met tussendoor wat oorlogen voeren en genocides plegen.
Als je het over Israël hebt klopt dat wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:46 schreef waht het volgende:
Het enige wat een overheid doet is parasiteren en geld rondpompen, met tussendoor wat oorlogen voeren en genocides plegen.
Hoezo? Heel consistent juist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat een opvallend standpunt voor een fiscaal adviseur.
Oke.quote:
Kan je hier eens naar kijken Appeltje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is derhalve wel een werkverschaffer voor jouw functie.
Nou en, dat is de overheid ook voor de bouw- en het vastgoed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is derhalve wel een werkverschaffer voor jouw functie.
Doe ik zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je hier eens naar kijken Appeltje?
Ik vind het nogal direct.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef Webschip het volgende:
Maar Erik, is dat een indirect pleidooi voor geen overheid dan?
Hitler, die dacht tenminste nog in oplossingen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:12 schreef waht het volgende:
De overheid creëert een probleem en pretendeert vervolgens zelf de oplossing hiervoor te zijn. Dat is ongeveer het oudste trucje uit het boek. In een etatistische samenleving als de onze is dat overigens heel normaal, het dogma blijft overeind.
Misschien kan de PvdA nog wat stemmen gebruiken.quote:
Zijn dat de leden van die jeugdbende die laatst is opgerold?quote:
Hitler is het prototype etatist, dat wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hitler, die dacht tenminste nog in oplossingen.
Helaas, in strijd met het non-agressie principe.quote:
Het zijn de kannibaaltjes uit CAR.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn dat de leden van die jeugdbende die laatst is opgerold?
Dus toch inwoners van een libertarische vrijstaat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn de kannibaaltjes uit CAR.
Wat zielig, ze kunnen geen hulporganisatie vinden die hen uit angst alles levert wat ze nodig hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn de kannibaaltjes uit CAR.
Hi. Al aan knopjes gezeten waar je niet aan mag zitten?quote:
Je andere aartsvijanden; christenen die moslims oppeuzelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus toch inwoners van een libertarische vrijstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |