Oke.quote:
Kan je hier eens naar kijken Appeltje?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is derhalve wel een werkverschaffer voor jouw functie.
Nou en, dat is de overheid ook voor de bouw- en het vastgoed.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het is derhalve wel een werkverschaffer voor jouw functie.
Doe ik zo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je hier eens naar kijken Appeltje?
Ik vind het nogal direct.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef Webschip het volgende:
Maar Erik, is dat een indirect pleidooi voor geen overheid dan?
Hitler, die dacht tenminste nog in oplossingen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:12 schreef waht het volgende:
De overheid creëert een probleem en pretendeert vervolgens zelf de oplossing hiervoor te zijn. Dat is ongeveer het oudste trucje uit het boek. In een etatistische samenleving als de onze is dat overigens heel normaal, het dogma blijft overeind.
Misschien kan de PvdA nog wat stemmen gebruiken.quote:
Zijn dat de leden van die jeugdbende die laatst is opgerold?quote:
Hitler is het prototype etatist, dat wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hitler, die dacht tenminste nog in oplossingen.
Helaas, in strijd met het non-agressie principe.quote:
Het zijn de kannibaaltjes uit CAR.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:18 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zijn dat de leden van die jeugdbende die laatst is opgerold?
Dus toch inwoners van een libertarische vrijstaat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn de kannibaaltjes uit CAR.
Wat zielig, ze kunnen geen hulporganisatie vinden die hen uit angst alles levert wat ze nodig hebben.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het zijn de kannibaaltjes uit CAR.
Hi. Al aan knopjes gezeten waar je niet aan mag zitten?quote:
Je andere aartsvijanden; christenen die moslims oppeuzelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus toch inwoners van een libertarische vrijstaat.
Zo zit ik er bij de gemiddelde meeting ook bij.quote:
Zijn ze toch vergeten in de Bijbel een verbod op kannibalisme op te nemen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je andere aartsvijanden; christenen die moslims oppeuzelen.
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschapquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hi. Al aan knopjes gezeten waar je niet aan mag zitten?
Hansje dagdroomt over zijn strapatsen als Natres-officier.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschap
Ze zijn wel meer in de Bijbel vergeten op te nemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze toch vergeten in de Bijbel een verbod op kannibalisme op te nemen?
Nummer 2?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschap
Congrats!quote:
Jij heb toch twee poezen? Dat is ook leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Leuk voor die ander ook
Ik heb die tweede erbij genomen zodat de eerste niet zo alleen was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij heb toch twee poezen? Dat is ook leuk.
Jij kan toch ook Appels maken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Alsof één Tem niet genoeg was. Nee, maak er maar drie van.
Dat scheelt wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb die tweede erbij genomen zodat de eerste niet zo alleen was.
Duurde wel bijna een jaar voordat #2 werd geaccepteerd, maar nu is alles koek en ei.
Iemand moet Rotterdam blank houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Alsof één Tem niet genoeg was. Nee, maak er maar drie van.
Jeetje. Je bijnaam was zeker "het brein" op de uni.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand hebben hoor.
Wow!! Gefeliciteerd!quote:
Dat moet mamma regelen he, pappa zorgt voor de biefstuk op zondag.quote:
En dan in de blender en voeren aan dat mormel. Goed opvoeden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef waht het volgende:
[..]
Dat moet mamma regelen he, pappa zorgt voor de biefstuk op zondag.
Eiwitten zijn goed voor de groei.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan in de blender en voeren aan dat mormel. Goed opvoeden.
Er moet echter nog wel een jood in de raad, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef waht het volgende:
Ook ben ik blij dat de hoge heren van FOK! een mod zonder dubbele nationaliteit hebben aangesteld.
Zeer juist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er moet echter nog wel een jood in de raad, als je het mij vraagt.
Sinds wanneer geloven wij?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:58 schreef remlof het volgende:
We geloven het natuurlijk pas als er een MED is
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het, sinds nu: MED / Verse mod op POL
quote:Na het vertrek van Jaoc viel er een enorm gat op POL zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe mod.
Dat is incorrect, RLS is meer zijn ding.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tem meer een FOT en TRV was.
Niets daarvan. Nu moet je alles strak in de gaten gaan houden meneertje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Tem het volgende:
Jaja, zo eerst maar eens de piepers jassen.
Onzin, succes is tenslotte ook een keuze.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef Snakey het volgende:
Ik kon het niet laten.![]()
Dat is niks persoonlijks tegen Jaoc trouwens. Een leven overkomt je, daar kies je niet voor natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |