Zo zit ik er bij de gemiddelde meeting ook bij.quote:
Zijn ze toch vergeten in de Bijbel een verbod op kannibalisme op te nemen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je andere aartsvijanden; christenen die moslims oppeuzelen.
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschapquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hi. Al aan knopjes gezeten waar je niet aan mag zitten?
Hansje dagdroomt over zijn strapatsen als Natres-officier.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschap
Ze zijn wel meer in de Bijbel vergeten op te nemen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn ze toch vergeten in de Bijbel een verbod op kannibalisme op te nemen?
Nummer 2?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik mag er wel aanzitten, ze zijn alleen wat gevoelig door de zwangerschap
Congrats!quote:
Jij heb toch twee poezen? Dat is ook leuk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Leuk voor die ander ook
Ik heb die tweede erbij genomen zodat de eerste niet zo alleen was.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:32 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij heb toch twee poezen? Dat is ook leuk.
Jij kan toch ook Appels maken?quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Alsof één Tem niet genoeg was. Nee, maak er maar drie van.
Dat scheelt wel.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb die tweede erbij genomen zodat de eerste niet zo alleen was.
Duurde wel bijna een jaar voordat #2 werd geaccepteerd, maar nu is alles koek en ei.
Iemand moet Rotterdam blank houden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Alsof één Tem niet genoeg was. Nee, maak er maar drie van.
Jeetje. Je bijnaam was zeker "het brein" op de uni.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:47 schreef Webschip het volgende:
[..]
Dan moet je wel iemand hebben hoor.
Wow!! Gefeliciteerd!quote:
Dat moet mamma regelen he, pappa zorgt voor de biefstuk op zondag.quote:
En dan in de blender en voeren aan dat mormel. Goed opvoeden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:50 schreef waht het volgende:
[..]
Dat moet mamma regelen he, pappa zorgt voor de biefstuk op zondag.
Eiwitten zijn goed voor de groei.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En dan in de blender en voeren aan dat mormel. Goed opvoeden.
Er moet echter nog wel een jood in de raad, als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:56 schreef waht het volgende:
Ook ben ik blij dat de hoge heren van FOK! een mod zonder dubbele nationaliteit hebben aangesteld.
Zeer juist.quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Er moet echter nog wel een jood in de raad, als je het mij vraagt.
Sinds wanneer geloven wij?!quote:Op woensdag 15 januari 2014 17:58 schreef remlof het volgende:
We geloven het natuurlijk pas als er een MED is
quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het, sinds nu: MED / Verse mod op POL
quote:Na het vertrek van Jaoc viel er een enorm gat op POL zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe mod.
Dat is incorrect, RLS is meer zijn ding.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik dacht dat Tem meer een FOT en TRV was.
Niets daarvan. Nu moet je alles strak in de gaten gaan houden meneertje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:10 schreef Tem het volgende:
Jaja, zo eerst maar eens de piepers jassen.
Onzin, succes is tenslotte ook een keuze.quote:Op woensdag 15 januari 2014 18:13 schreef Snakey het volgende:
Ik kon het niet laten.![]()
Dat is niks persoonlijks tegen Jaoc trouwens. Een leven overkomt je, daar kies je niet voor natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |