Met je propaganda.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De echte kou komt tegenwoordig niet anders dan in het verleden. Dus de ene keer is het in december, de andere keer is het in maart. Wat wel anders is: de gemiddelde temperatuur gaat omhoog.
Ik blijf het vreemd vinden dat vrijwel iedereen zich schuldig maakt in dit soort ongefundeerde uitspraken over het weer, ook hogeropgeleiden.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon irritant als mensen zeggen 'tegenwoordig wordt het pas koud in blabla' word ik echt agressief van.
Met gebalde vuistquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik drink nu rooibosthee om af te koelen.
Beschaafd boos.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gebalde vuist en pink in de lucht.
Blabla aan de Turkse kust.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon irritant als mensen zeggen 'tegenwoordig wordt het pas koud in blabla' word ik echt agressief van.
Voor een veertigplusser; zeker niets mis.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:04 schreef Euribob het volgende:
Nu kan je zeggen wat je wil over Hollande, maar met Julie Gayet is absoluut niets mis.
Raketschild om Israël te beschermen ja.quote:
Rooiboosthee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik drink nu rooibosthee om af te koelen.
Niet meer dwarsliggen is niet echt een solidaire houding.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Raketschild om Israël te beschermen ja.![]()
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4477168,00.html
Gegeven paard enzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef waht het volgende:
[..]
Niet meer dwarsliggen is niet echt een solidaire houding.
Even uitgebreid in de bek kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |