Met je propaganda.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De echte kou komt tegenwoordig niet anders dan in het verleden. Dus de ene keer is het in december, de andere keer is het in maart. Wat wel anders is: de gemiddelde temperatuur gaat omhoog.
Ik blijf het vreemd vinden dat vrijwel iedereen zich schuldig maakt in dit soort ongefundeerde uitspraken over het weer, ook hogeropgeleiden.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon irritant als mensen zeggen 'tegenwoordig wordt het pas koud in blabla' word ik echt agressief van.
Met gebalde vuistquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik drink nu rooibosthee om af te koelen.
Beschaafd boos.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:04 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gebalde vuist en pink in de lucht.
Blabla aan de Turkse kust.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:00 schreef De_Guidance het volgende:
Het is gewoon irritant als mensen zeggen 'tegenwoordig wordt het pas koud in blabla' word ik echt agressief van.
Voor een veertigplusser; zeker niets mis.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:04 schreef Euribob het volgende:
Nu kan je zeggen wat je wil over Hollande, maar met Julie Gayet is absoluut niets mis.
Raketschild om Israël te beschermen ja.quote:
Rooiboosthee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:02 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik drink nu rooibosthee om af te koelen.
Niet meer dwarsliggen is niet echt een solidaire houding.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:08 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Raketschild om Israël te beschermen ja.![]()
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4477168,00.html
Gegeven paard enzo.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:10 schreef waht het volgende:
[..]
Niet meer dwarsliggen is niet echt een solidaire houding.
Even uitgebreid in de bek kijken.quote:
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:27 schreef remlof het volgende:
Dit lijkt me een topic voor betje: ONZ / probeer hier een ban te krijgen
Nee, het krijgen van een ban is je eigen verantwoordelijkheid, staat ergens in de algemene voorwaarden.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Als je nu zo'n Fok abonnement hebt, en een ban krijgt, krijg je dan een gedeelte van dat bedrag terug?
Lijkt me juist dat je abbo op pauze gaat en weer doorloopt na je ban.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Als je nu zo'n Fok abonnement hebt, en een ban krijgt, krijg je dan een gedeelte van dat bedrag terug?
Nope. Tijdens mijn vorige ban liep mijn abo afquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Lijkt me juist dat je abbo op pauze gaat en weer doorloopt na je ban.
Dus als je houdt van een goede ad-hominem, racistische uitlatingen, of spammen, dan is zo'n abonnement niet aan te bevelen? Weet ik dat ook weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, het krijgen van een ban is je eigen verantwoordelijkheid, staat ergens in de algemene voorwaarden.
Je moet extra betalen, zo zijn de graaiers van FOK! ook wel weer.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:37 schreef Pokkelmans het volgende:
Administratiekosten jwz.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:42 schreef waht het volgende:
[..]
Je moet extra betalen, zo zijn de graaiers van FOK! ook wel weer.
Doe nou eens niet zo quasi-fout, Pokkels.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:42 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dus als je houdt van een goede ad-hominem, racistische uitlatingen, of spammen, dan is zo'n abonnement niet aan te bevelen? Weet ik dat ook weer.
Je moet het echt menen, he Bob.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo quasi-fout, Pokkels.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Doe nou eens niet zo quasi-fout, Pokkels.
Maar je hebt nog steeds wel ziggo en zit er voorlopig aan vast.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef betyar het volgende:
Ziggo gebeld, ik wilde i.p.v. een tablet korting. Kon niet dan doe maar zo'n ding. Ben nu minder kwijt in de maand en krijg zo'n ding.
Tablet verkopen. Korting gerealiseerd.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:47 schreef betyar het volgende:
Ziggo gebeld, ik wilde i.p.v. een tablet korting. Kon niet dan doe maar zo'n ding. Ben nu minder kwijt in de maand en krijg zo'n ding.
Iets anders kan hier niet want buitengebied.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Maar je hebt nog steeds wel ziggo en zit er voorlopig aan vast.
Mijn idee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tablet verkopen. Korting gerealiseerd.
quote:Een 29-jarige Nijmegenaar heeft in zijn huis in de wijk Heseveld twee schuilplekken gebouwd voor als de politie voor hem aan de deur zou komen. De kleinste verborgen plek was maar 0,80 bij 1,50 meter groot.
Dat ontdekte de politie dinsdag, nadat besloten was om de woning binnenstebuiten te keren om de man te vinden.
Hij werd al acht maanden gezocht door twee politiekorpsen, omdat hij nog 59.000 euro aan boetes moest betalen of 332 dagen in de cel moest zitten. De man was telkens onvindbaar, maar de wijkagent hoorde dat de Nijmegenaar schuilplekken zou hebben gebouwd.
In de slaapkamer vonden agenten een schuilhok van twee bij drie meter achter een luik. Onder een vloerkleed in de slaapkamer bleek de kleinste schuilplek te zijn. Daarin zat de Nijmegenaar; hij is aangehouden.
http://www.nu.nl/binnenla(...)plekken-politie.html
TV kijken is een keuze.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef betyar het volgende:
[..]
Iets anders kan hier niet want buitengebied.
Domme man. Hij had deze riante kamers moeten verhuren aan studenten, dan was er niets aan de hand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |