Ik gok tv.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je bent naar buiten geweest?
Naar het uitzendbureau?
Relaxt, ben wel jaloers. Hoe hoog is het daar? minimaal 2600m denk ik?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Boven op de berg is het nóg mooier!
[ afbeelding ]
Leuk buurtje wel, die Dapperbuurt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Domweg gelukkig in de Dapperstraat.
Nou, valt eerlijk gezegd best mee.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Relaxt, ben wel jaloers. Hoe hoog is het daar? minimaal 2600m denk ik?
Ik ben ook nog nooit op wintersport geweest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef De_Guidance het volgende:
Ziet er leuk uit GS.
Het is dat ik het nooit echt buiten Snowworld gedaan hebt, anders lijkt het mij best een leuk uitje, zo'n wintersportvakantie.
Valt inderdaad mee. Dacht dat aan die kant nog niet veel sneeuw was gevallen eigenlijk.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, valt eerlijk gezegd best mee.
Tussen de 2300 en de 2850.
Het is geweldig, maar ik merk wel dat je er op de een of andere manier wel aan verknocht moet zijn om elk jaar die reis te maken. Veel mensen die er op latere leeftijd mee beginnen vinden het maar zonde om eerst 3 jaar sneeuw te happen voordat je het een beetje onder de knie hebt. Begin je als kind, dan is alles nog een feest.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:39 schreef De_Guidance het volgende:
Ziet er leuk uit GS.
Het is dat ik het nooit echt buiten Snowworld gedaan hebt, anders lijkt het mij best een leuk uitje, zo'n wintersportvakantie.
quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit op wintersport geweest.
Geloof dat er driekwart-meter ligt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef Tem het volgende:
[..]
Valt inderdaad mee. Dacht dat aan die kant nog niet veel sneeuw was gevallen eigenlijk.
Ben je soms een neger?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben ook nog nooit op wintersport geweest.
Uniebroeders, beetje solidariteit du_ke.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hij is het roerend eens met de Roemenen?
Mijn ouders verkiezen het Caribisch gebied in de winter, en daar ligt geen sneeuw.quote:
Zonnen aan de Israëlische Costa staat nog wel op m'n lijstje.quote:
Helemaal Happy met de Hongaren?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef waht het volgende:
[..]
Uniebroeders, beetje solidariteit du_ke.
Uitstekend lijstje.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zonnen aan de Israëlische Costa staat nog wel op m'n lijstje.
Laten we het niet te gek maken.quote:
Ik hou wel van seizoenen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:44 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mijn ouders verkiezen het Caribisch gebied in de winter, en daar ligt geen sneeuw.
De echte kou komt tegenwoordig pas in februari, daar kan geen kerstvakantie tegenop.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hou wel van seizoenen.
Dus kou in de winter, hitte in de zomer.
Heerlijk, mits in het centrum van de stad en niet teveel kutkinderen om je heen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar in een sociale huurwoning wonen...
Daar gaat je levensvreugde.
De echte kou komt tegenwoordig niet anders dan in het verleden. Dus de ene keer is het in december, de andere keer is het in maart. Wat wel anders is: de gemiddelde temperatuur gaat omhoog.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
De echte kou komt tegenwoordig pas in februari, daar kan geen kerstvakantie tegenop.
Ik zou niet de bus pakken naar het strand.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zonnen aan de Israëlische Costa staat nog wel op m'n lijstje.
Jaha, captain fuckin Obvious.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:56 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De echte kou komt tegenwoordig niet anders dan in het verleden. Dus de ene keer is het in december, de andere keer is het in maart. Wat wel anders is: de gemiddelde temperatuur gaat omhoog.
Ik blijf het vreemd vinden dat vrijwel iedereen zich schuldig maakt in dit soort ongefundeerde uitspraken over het weer, ook hogeropgeleiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |