I know...quote:
Tum-dum-dum-dummmmm..quote:
Nee, van de EU.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De grote held van een Almelose volkswijk?
Ik hou me geheel afzijdig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef 99.999 het volgende:
Wel een volstrekt kansloos topic overigens. Men laat zich weer kennen als geheel achterlijk... Wel jammer dat crew weer vrolijk meedoet
Niet zo over onze Bulgaarse uniebroeders.quote:
Linkquote:Op woensdag 15 januari 2014 13:22 schreef 99.999 het volgende:
Wel een volstrekt kansloos topic overigens. Men laat zich weer kennen als geheel achterlijk... Wel jammer dat crew weer vrolijk meedoet
Hij is het roerend eens met de Roemenen?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:25 schreef waht het volgende:
[..]
Niet zo over onze Bulgaarse uniebroeders.
Niet interessant, het zoveelste boos op buitenlanders topic. Niveau, "ik ben niet racistisch maar" en "Het is allemaal de schuld van de PvdA/Rabobank/ Linkse media/etc"quote:
Die verdomde Rabobank ook altijd. Ze moeten gewoon die uitkering wat hoger maken, dan hoef ik ook niet te stelen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Niet interessant, het zoveelste boos op buitenlanders topic. Niveau, "ik ben niet racistisch maar" en "Het is allemaal de schuld van de PvdA/Rabobank/ Linkse media/etc"
Domweg gelukkig in de Dapperstraat.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:30 schreef GSbrder het volgende:
Je zal maar in een sociale huurwoning wonen...
Daar gaat je levensvreugde.
Je bent naar buiten geweest?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:34 schreef Webschip het volgende:
Mensen die rond lopen met loshangende bretels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |